Home » Google oglaševanje » Zakaj Google oglaševanje ne deluje

Zakaj Google oglaševanje ne deluje

To je eden izmed najbolj pogostih argumentov pri naročniku, je imel oglasno kampanjo aktivno mesec dni. No, med njimi je še nekaj drugih, ki pa si jih bomo pogledali v nadaljevanju.

Obisk iz Google kampanje ne prinaša rezultatov

Za to obstaja kar nekaj razlogov, ki se jih največ naročnikov ne zaveda. En najbolj pogost razlog je to, da oglasno kampanjo zakupijo za mesec dni, potem pa potegnejo črto in so mnenja, da tako oglaševanje ni učinkovito. Poglejmo na to z druge perspektive, da boste lažje rezumeli. To je tako, kot če bi se vpisali v fitnes in rezultate intenzivne vadbe pričakovali že po mesecu dni. Pa vsi vemo, da ni tako. Prvi mesec rezultatov skoraj, da ni, drugi mesec popolnoma izgubimo motivacijo, konec tretjega meseca pa rezultate šele vidimo s prostim očesom. In dlje kot telovadimo in hkrati spremenimi še način prehranjevanja, vse bolj bodo vidni rezultati in vedno bližje bomo cilju, ki smo si ga zastavili. In enako velja za Google kampanjo. Rezultati kampanje niso vidni takoj. Kar se takoj pozna je povečano število obiskovalcev in večje kot je število obiskovalcev več možnosti je, da vam pisali na e-mail, izpolnili kontaktni obrazec ali pa vas poklicali. Zato boste z naše strani vedno slišali, da je smisleno oglasno kampanjo zakupiti za najmanj tri mesece, ravno zato, da lahko na podlagi zadostne količine podatkov (število obiskovalcev, število konverzij…) analiziramo učinkovitost in sprejmemo pametne odločitve za naprej.

spletno oglaševanje, google oglaševanje, oglaševanje na goolglu, google oglaševanje, povečajobisk, plačan obisk

Glavni razlogi, da plačan obisk ne prinaša rezultatov

1. Relevantnost oglasov

Ključna beseda mora ustrezati vsebini oglasa, vsebina oglasa mora ustrezati vsebini na spletni strani in vključevati čim več ključnih besed, ki jih zakupujete. Začaran krog. In večja, kot je relevantnost teh ključnih elementov, več možnosti za doseganje ciljev je. Nikakor ne smete razmišljati, da boste s “popularno” ključno besedo prišli do velika števila obiska. No, to se sicer lahko zgodi (če Google to dovoli), ampak obetate si lahko vse prej kot učinkovito kampanjo. Namen Google kampanje je, da na spletno stran pridejo tisti ljudje, ki jih zanima to kar imate v ponudbi, tisti, ki v tem trenutku iščejo točno del vaše ponudbe. Ne gre za kvantiteto ampak kvaliteto obiskovalcev

2. Slaba vstopna stran

Ne glede na to, koliko časa in denarja ste vložili v izdelavo spletne strani – če ni učinkovita je to popolnoma vseeno. Ravno v teh dneh je bila pri nas stranka, ki je za novo stran porabila leto in pol. Pa toliko denarja, da niti ni hotela povedati koliko. In veste kaj, spletna stran tudi približno ni “prilagojena” potrebam brskalnika in potrebam uspešnega oglaševanja. Zato je prav, da se pred začetkom oglaševanja vedo pogovorite s tistimi, ki vam bo oglaševanje izvajal, da uredite še zadnje podrobnosti, preden se lotite oglasne kampanje. Preberite si kakšna mora biti vstopna stran, da bo čim bolj prilagojena potrebam Google oglaševanja > vstopna stran po meri google adwords. Tako lahko že sami postorite kaj kar bo vplivalo na učinkovitost oglasne kampanje. A na žalost je tako, boste največkrat za svojo spletno stran morali poskrbeti sami.

3. Ne izvajate ponovnega trženja

Ok, če boste našli spletno agencijo, ki ve, kako se zadevi streže, potem vam bodo za ponovno trženje povedali že sami. Ponovno trženje vam omogoča, da vsem tistim, ki so bili na spletni strani pa niso opravili konverzije, svoje oglase prikazujete še mesec dni. In to kamorkoli na internetu gredo, katerokoli spletno stran obiščejo. Nikoli ne bom pozabila, svojega prvega srečanja s ponovnim trženjem, ko so mi zimski škornji sledili toliko časa, da sem jih na koncu kupila. S tem jim sporočate, da ste še vedno tam, kjer so že bili a niso izpolnili vašega cilja. Ob poplavi spletnih strani in oglasov, ki smo jim uporabniki interneta izpostavljeni vsak dan je ključno, da ne pozabijo na vas in vašo ponudbo. Hkrati pa s funkcijo ponovnega trženja hkrati skrbite za branding svojega podjetja. Dve muhi na en mah torej! Poglejte si video “kaj je ponovno trženje”

Imamo optimizirano spletno stran, ne potrebujemo oglaševanja

Naslednji najbolj pogost razlog, da podjetja mislijo, da Google oglaševanje ni za njih ali da ne deluje je to, da so že visoko med naravnimi rezultati. Za kar še vedno velja “mit”, da je optimizacija strani brezplačna, za Google obisk pa je treba plačati. A nalijmo si čistega vina, danes ni nič zastonj.

Plačani oglasi in optimizacija strani gresta z roko v roki. Če tudi se podjetje uvršča med visoke pozicije med naravnimi rezultati, sem prepričana, da ne za vse besede, ki so pomembne za njihov posel. In sploh ne za izpeljanke, ki se pogosto iščejo. Če se vsaj malo spoznate na delovanje iskalnikov, potem veste, da višje, kot se pojavlja vaša spletna stran med naravnimi rezultati, nižja bo cena na klik ob zakupu.

Optimizacija je super, res, ampak njena največja pomanjkljivost je, da je pot do vrha dolga in zahteva celega človeka. Ali pa vsaj agencijo, ki bo na mesečni ravni skrbela za novo, optimizirano vsebino in jo ustrezno umestila na vašo spletno stran in na druge ključne kanale.

Google oglaševanje poleg dodatnega obiska na spletni strani omogoča, da čez čas oglaševanja ugotovite katere so tiste ključne besede, ki imajo slabšo oceno kakovosti in katere so tiste, ki prinašajo želene konverzije. In to so tiste ključne besede, ki so pomembne za optimizacijo strani!

Zato je smešno, ko mi ljudje rečejo, da ne potrebujejo oglaševanja, ker jim je že uspelo priti na prvo stran … Aja, pa še to – optimizacija strani se nikoli ne konča! Če tudi vam uspe, da se znajdete na prvi strani, boste morali veliko delati za to, da tam tudi ostanete. A najlepše pri vsem skupaj je to, da vam Google oglaševanje vedno stoji ob strani in če tudi izginete s prve strani med naravnimi rezultati, bo Google vedno poskrbel, da ostanejo vsaj oglasi na prvi strani.

Pa še ena zanimivost preden zaključimo to poglavje. Če danes obiščete Google preko mobilnega telefona ali računalnika, vam bo še hitreje jasno, zakaj je Google oglaševanje pomembno. Poglejte si, kako uporabnik vidi prvo stran Google iskalnika preko mobitela in kako preko računalnika. In si odgovorite sami:

Ključ do uspeha je torej optimizirana vsebina na spletni strani z učinkovito in usmerjeno strategijo Google oglaševanja.

Da pa ne delate vsega “na palec” je nujno, da oba kanala merite, primerjate podatke, analizirate in na podlagi rezultatov sprejemate pametne odločitve za naprej. Najlažje boste do rezultatov prišli tako, da na spletno stran vstavite tag manager kodo, s katero nastavite tiste parametre, ki jih želite meriti.

Vedno se bo našel kdo, ki bo trdil, da Google oglaševanje na deluje. In vedno bomo tukaj mi, ki vam bomo pokazali, da temu ni tako. Naj vsak dela tisto v čemer je dober, saj je nemogoče, da je vsak strokovnjak na vsakem področju, ki se ga loti. In ravno neznanje oziroma pomakanje le tega je največkrat krivo zato, da imajo ljudje slabo mnenje o najbolj vodilnem konju v sklopu digitalnega marketinga.

Mi smo tu za vas. Lahko nas pokličete na 080 33 39, nam pišete na info@spletnik.si ali pa izpolnete kontaktni obrazec.

Srečno,

Andreja Ogrinc

spletnik-blog-google-oglasevanje-povecaj-obisk