To spletno mesto uporablja piškotke.
Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

5 mitov o digitalnem marketingu

Kljub temu, da je digitalni marketing del našega vsakdana že vsaj 10 let in je zamenjal že kar nekaj preoblek, se še vedno najde marsikdo, ki pravi da digitalni marketing “ne deluje” ali pa “ni zanj”. Včasih to izhaja iz kakšne negativne izkušnje, včasih je dovolj že da je “nekdo nekaj rekel”. Danes bomo zato razbili 5 mitov, v katere morda še vedno verjamete tudi vi.

Mit #1: Digitalni marketing je drag 

To je fraza, ki jo slišim skorajda dnevno. Nešteto je argumentov, zakaj ta mit preprosto ne drži. Vendar na koncu vedno pridemo do ugotovitve, da ni dejanska višina €, ki podjetjem predstavlja “problem”, ampak je stvar v sami percepciji digitalnega marketinga. Večini je npr. veliko lažje vlagati v jumbo plakate/radio/TV oglase, kjer so vsote veliko večje. Zakaj? Ker imajo ali imate v glavi, da se na tradicionalnih kanalih dogaja nekaj otipljivega (tisk, snemanje…), spletne kampanje pa si ljudje še vedno težko predstavljajo (“Saj to vi samo nekaj poklikate.”). Zavedajte se, da je v pripravo vaše kampanje vpletenih minimalno 5 različnih strokovnjakov, delo pa v času trajanja kampanje nikoli ni zares zaključeno.

Ne smemo pa pozabiti tudi dva neizpodbitna dejstva:

  • Na spletu lahko ciljate točno samo vaše potencialne kupce in ne neke generalne skupine, kot pri tradicionalnih kanalih – če se digitalnega marketinga seveda lotite pravilno.
  • Digitalni marketing ima daleč najboljše razmerje med vložkom in izplenom. Povedano drugače, za vsak evro, ki ga vložite v tradicionalni marketing, lahko na spletu dobite več.

💡 Izračunajte, koliko ste v letu 2018 vložili v tradicionalni marketing in kakšen je bil iz tega izplen. Pokličite nas ali nam pišite, mi pa vam iz prve roke ocenimo, kakšen bi za enak vložek vaš izplen bil na spletu.

Mit #2: Digitalni marketing ni dobra rešitev za mojo dejavnost

To je zelo pogosto mnenje v B2B industriji ali v bolj specifičnih dejavnostih. Če je vaš krog potencialnih strank zelo omejen, je morda za vas res primernejši drugačen nastop (npr. direkten osebni pristop). Problem pa nastane v tem, da večina podjetij, ki misli da so specifična, to zares niso.

Stvar je v resnici zelo preprosta: na spletu lahko vedno najdete metodo, s katero zajamete bazen vaših potencialnih strank ter ostanete v stiku z obstoječimi in si tako zagotovite njihov obstanek/nadaljne nakupe. Vaša naloga pa ni, da sami po sebi veste, kako to doseči – za to smo tu mi.

Pogost razlog za takšno mišljenje so negativne izkušnje (ki so največkrat posledica slabe izbire ponudnika ali lastnoročnega eksperimentiranja s pomanjkljivim znanjem). Če iz teh izkušenj zaključite, da ‘internet za vas ne deluje’, ste naredili najslabšo možno potezo. Ugotovite, kaj ste naredili narobe in v naslednjem koraku sprejmite boljšo odločitev. Navsezadnje lahko samo tako v poslu karkoli zgradite, kajne?

Mit #3: Imam dovolj vsebine

Ne glede na to, koliko vsebine imate, vam lahko samozavestno povem, da je nimate dovolj – ali pa ni dovolj kvalitetna. Morda se vam to sliši malce negativno, ampak je to žal resnica. Brez vsebine danes kvalitetne digitalne prisotnosti preprosto ne morete doseči in 98% slovenskih podjetij na tem področju krepko peša. Fraza “vsebine je preveč” ne obstaja. Je pa po drugi strani lahko ta slabo zapakirana, predstavljena na neprivlačen način ali pa nekvalitetna.

Cilj digitalnega marketinga je ugoditi dvem glavnim polom: spletnim iskalnikom in uporabnikom. Z vsebino lahko obkljukate oboje. Faktorji, ki jih je pri ustvarjanju vsebine pomembno upoštevati: konsistenca, kvaliteta, raznolikost tematik, raznolikost formatov, profesionalnost, ažurnost itd. 

Mit #4: Negativni spletni komentarji škodujejo poslu

To je precej pogost strah predvsem med podjetji, ki so (ali pa šele razmišljajo, da bi bila) prisotna na socialnih medijih. “Bolj, kot se bom izpostavljal med ljudi, več možnosti imam, da kdo o meni reče kaj slabega.” Moj prvi komentar na to bi bil, da več ljudi pomeni predvsem več možnosti za nove stranke, ampak to niti ni glavni argument.

Kjerkoli in v kakršnemkoli obsegu se pojavljate – vedno se bo našel nekdo, ki bo imel za povedati nekaj negativnega, pa naj bo res ali ne. Če se to dogaja izven spleta, lahko bolj malo ukrepate. Če pa so tovrstni komentarji javni na spletu, imate vse možnosti, da nanje hitro in profesionalno reagirate ter tako preprečite morebitno poslovno škodo. 

Mit #5: Ljudje na spletne oglase ne klikajo

Ta mit izhaja iz dejstva, da se navade uporabnikov interneta v zadnjih letih pospešeno spreminjajo. Ne pozabimo pa, da se spreminjajo tudi orodja, kanali in metode, ki se uporabljajo za digitalni marketing. Poskrbite, da vaš digitalni marketing prepustite izvajalcu, ki je ves čas seznanjen z novostmi in jih v sklopu vaših kampanj tudi aplicira. Ljudje namreč niso ‘nehali klikati na oglase’, samo naveličali so se enih in istih taktik – to pa sploh ni stvar digitalnega marketinga ali interneta, temveč osnovnih človeških navad.

The best kind of marketing doesn’t feel like marketing.

– Tom Fishburne

V kolikor ste pred tem člankom verjeli v katerega od navedenih mitov, verjamem, da sedaj na digitalni marketing gledate vsaj malo drugače. Naredite sedaj korak v pravo smer – preverite naše storitve in nam pošljite povpraševanje

Uspešno,
Nuša

Nuša Pavlič - Spletnik
Poganja Spletnik | Vse pravice pridržane © 2017