Posodobljeno 15. 04. 2024
Ena najpogostejših napak pri facebook oglaševanju je, ko oglaševalec ne osvežuje kampanje in oglasov. Samo povečanje budžeta in zvišanje ponudbe na klik, ki jo je pripravljen plačati oglaševalec še ne bo prineslo boljših rezultatov. Tekom kampanje morate oglase stalno optimizirati in dodajati nove tako, da bo kampanja vedno sveža. V današnjem članku vam bom razkril 5 načinov kako s pomočjo slik v facebook oglasih ohraniti kampanjo svežo in povečati prodajo.
1. Sporočilo kot slika
Uporaba tekstovnega sporočila v sliki facebook oglasa je dober način kako pritegniti pozornost v primeru da nimate dobre ideje za sliko. Na ta način imate nadzor nad sporočilnostjo slike in lahko ustvarite oglas, ki se razlikuje od množice ostalih ter je kot tak bolj opazen. Uporabite kontrastne barve, saj si želite poudariti kontrast med tekstom v sliki in ozadjem. Uporabite na primer belo pisavo na črnem ali vijoličnem ozadju.
2. Uporabite Google slikovno iskanje
Google slikovno iskanje je popolnoma brezplačen način za iskanje ustreznih slik za vaše facebook oglase. Z uporabo naprednega slikovnega iskanja lahko med drugim filtrirate slike glede na barvo in poiščete takšne, ki niso avtorsko zaščitene in jih lahko uporabite v vašem oglasu.
3. Obrazi v slikah
Uporaba obrazov v slikah facebook oglasov, še posebej tistih privlačnih je pogosta taktika v facebook oglaševanju. Z uporabo poznanih in relevantnih obrazov glede na vašo ciljno publiko pa jo lahko še izboljšate. Uporabite lahko obraz določene slavne osebe ali splošno znane osebe, ki je nekako povezana s tematiko vašega posla. Če pa boste uporabili če učinkovit oglasni tekst bo to zadetek v polno.
4. Slika problema
Uporabite lahko tudi sliko, ki predstavlja problem, ki ga rešuje vaš izdelek ali storitev. Na primer, če prodajate programsko opremo za organizacijo v podjetjih, lahko uporabite sliko neorganiziranega zaposlenega čigar delo nenehno prekinjajo npr. telefonski klici s katerim se potencialni kupci lahko poistovetijo.
5. Uporaba slik, ki privlačijo pozornost
Še en način za pridobivanje klikov je lahko uporaba vizualno vpadljive in neskladne slike, ki lahko meji na neumno. Uporabite lahko sliko, ki impresionira in izgleda super ali pa celo sliko vijolične krave, ki na prvi pogled nima nobene zveze z vašim izdelkom ali storitvijo. Kakorkoli, pri uporabi slik je pomembno, da imate v mislih tako klike kot konverzije. Oglas, ki je preveč specifičen in relevanten in natanko sporoča kaj ponujate ponavadi ne dobi veliko klikov. Po drugi strani pa je tako, da če se osredotočite samo na to, da bo oglas opazen, da bo privlačil pozornost in prejel čimveč klikov lahko dobite veliko nekvalificiranih klikov, ki ne bodo generirali prodaje.
Z uporabo katere izmed zgornjih tehnik in nenehnim dodajanjem novih in svežih oglasov boste pridobili več kvalificiranih klikov ter prodali več. Če pa želite pripravo in vodenje facebook kampanje zaupati strokovnjakom, oddajte neobvezujoče povpraševanje.
Lep pozdrav do prihodnjič,