5 trikov za pisanje učinkovitih e-novic, s katerimi boste pričeli pridobivati prave kupce

Maj 19, 2015
Maj 19, 2015

Posodobljeno 29. 01. 2021

E-novice že dolgo niso več “spam” sporočila, ampak se vedno več podjetij zaveda, da je to kanal, preko katerega se je najlažje približati velikemu številu ciljne publike za njihov posel. A kot za vsako stvar, tudi za pošiljanje e-novice potrebujete dobro strategijo in nekaj znanja. Da pa bo prvi korak lažji, in vsak naslednji tudi, je v tem članku zbranih nekaj glavnih elementov, ki jih je dobro upoštevati. E-novice pošiljamo že od leta 2007, zato vemo, kako se temu streže in kakšne so prednosti.

1. Pošljite pravo sporočilo pravim ljudem

Ni vsaka poslana e-novica primerna za vse prejemnike v vaši bazi kontaktov, zato segmentirajte svojo bazo po različnih interesih in temu primerno prilagodite tudi vsebino. Za vsako skupino prejemnikov tako lahko ustvarite e-mail novico po meri. Testirajte tudi dan in uro pošiljanja, saj obstaja kar nekaj”pravih” trenutkov. A sami boste morali ugotoviti kateri je pravi trenutek v vaši panogi. Torej testirajte!

E-mail-marketing

2. Poznati morate svoje cilje

Z vsakim oglaševanjem si želimo izmeriti učinkovitost, zato si tudi pred pošiljanjem vsake e-novice postavite cilj. Cilj, ki je hkrati tudi merljiv. Ko izbirate orodje za pošiljanje e-novic (v upanju, da ne pošiljate več e-mail novic preko poštnih odjemalcev), bodite pozorni, da ima funkcijo za merjenje statistike. Drugače so vsi vaši cilji in ves vaš trud zaman.

3. Poskrbite, da bodo e-novice imele dodatno vrednost

Ko pripravljate tekst za e-novice (kot to sedaj počnem jaz), imejte vedno pred sabo vprašanje: Kaj bo bralec imel od prebiranja današnjih e-novic? Vedno poskrbite, da bo bralec dobil nekaj v zameno za njegov čas. Lahko je to koristen nasvet, povezava do brezplačnega e-priročnika ali pa prijava na brezplačno izobraževanje. Bistvo je, da ga skozi vsebino in strukturo tudi vodite do tega, da ta cilj izpolni.

4. Vključite klic k akciji

V vsako e-mail novico, ki jo pošljete, vključite tudi element “klic k akciji”. S tem podprete zgornji nasvet – ko bralca vodite do cilja – omogočite jim, da bodo v nekaj korakiih, s pomočjo “klica k akciji” izpolnili vaš cilj. Veliki gumbi, izstopajočih barv z napisi, kot so:

  • prijavi se zdaj
  • prenesi e priročnik
  • oddaj prijavo naj torej ne manjkajo v vaših e novicah.

5. Naslov je še vedno najbolj pomemben

Glede na naslov e-novice se še vedno največ ljudi odloči ali bo e-novico odprlo ali ne. Tu bi izpostavila pravilo “manj je več”. Poskušajte v kratkem stavku, ki ni daljši od 50  znakov, bralcu povedati kaj ga čaka, ko bo e-novico odprl. Lahko mu tudi postavite vprašanje, na katerega bo našel odgovor, ko bo e-novico odprl. Poskrbite, da bo naslov v njih sprožil zanimanje in radovednost, da bodo sporočilo res odprli. Motivirajte jih že na samem začetku! 
Za več informacij o tem kako začeti pa izpolnite kontaktni obrazec, nam pišite na info@spletnik.si ali pa nas pokličite.
Andreja Ogrinc

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran