6 dejstev, zakaj morate imeti odziven dizajn

Jul 28, 2015
Jul 28, 2015

Posodobljeno 29. 01. 2021

To, da je Google zamenjal pravila igre vemo že vsi. Ne vedo pa čisto vsi, zakaj je odziven dizajn pomemben za njihovo spletno stran in posledično za njihov posel. Za vse, ki ne vedo in za vse, ki mislijo, da vedo vse, tale dejstva, ki sama po sebi povedo dovolj, da boste odziven dizajn spletne strani hoteli tudi za vašo spletno stran.

1. Uporabniki hočejo enako uporabniško izkušnjo na mobitelu (tablicah) kot na računalniku

Glede na to, da so pametni telefoni zavzeli vsako minuto našega dne, je logično, da so se spremenile tudi naše navade. Navade v smilsu za kaj vse mobitel uporabljamo. In med drugim ga uporabljamo tudi zato, da brskamo po interentu. In to tudi takrat, ko imamo v bližini računalnik. Trend se je namreč premaknil v to smer, da vse več aktivnosti, ki jih počnemo na interenetu počnemo s pametnimi telefoni in tablicami. In vsak uporabnik interneta si želi, da bi bila njegova uporabniška izkušnja, ne glede na velikost ekrana, ki ga uporablja, enako učinkovita. In ravno zaradi boljše uporabniške izkušnje je tudi Google zamenjal pravila igre. Google je zamenjal svoj iskalni algoritem, kar pomeni, da se bodo med naravnimi rezultati tako na mobitelu kot na tablicah višje pojavlje tiste spletne, ki bodo že imele odziven dizajn. Ne glede na to, kako dobro so optimizirane. Spremembe je že moč opaziti.
odzivni dizjan, odzivna spletna stran

2. Odzivnost prinaša bolj učinkovito uporabniško izkušnjo

Ena od največjih prednosti odzivnega dizajna je boljša uporabniška izkušnja. Med brskanjem z mobilno napravo vam ni treba izgubljati časa s povečevanjem in krčenjem zaslona, saj se le ta popolnoma prilagodi velikosti vašega zaslona. Poenostavljeno branje in navigacija drastično izboljšata uporabnost vaše spletne strani. Google je namreč ugotovil (in posledično tudi zato zamenjal algoritem), da kar 61% uporabnikov mobilnih naprav spletno stran zapusti, ker jo je težko uporabljati. Sploh ko enkrat ugotovili, da ima konkurenca že odzivno spletno stran.

3. Zmanjša čas nalaganja vsebine

Dobro zasnovana odzivna spletna stran zazna katero napravo vaš obiskovalec uporablja in tako primerno umesti vso vsebino in slikovni material do te mere, da se popolnoma prilagodi velikosti zaslona, ki ga uporabnik uporablja. To vam omogoča, da vaša spletna stran postane bolj dostopna uporabnikovemu mobilnemu zaslonu in se odziva hitreje. Lažje jo je uporabljati in se po njej sprehajati.

4. Uporabnikom mobitela (in tablic) omogoči, da enako sodelujejo na spletni strani kot tisti, ki uporabljajo računalnik

Veliko spletnih strani ima možnosti za delitev vsebin kot tudi omogočeno komentiranje uporabnikov. Danes je velika prednost za spletne strani tudi to, da smo v času, ko uporabniki radi med svoje prijatelje in znance delijo zanimive vsebine, ki jih najdejo ravno na spletnih straneh. Prav tako uporabnike zanima kaj si njihovi prijatelji mislijo o določenem produktu, zato so komentarji pomembni. Današnje odzivne spletne strani lahko to omogočji vsem, tudi tistim, ki ne uporabljajo računalnika med tem, ko so na vaši spletni strani. Mobilni uporabniki so namreč v porastu, zato na njih ne smete pozabiti.

5. Vpliva na naravne pozicije na iskalniku Google

Google je še vedno prevladujoč spletni iskalnik, ki v svoji spremembi algoritma, priporoča odzivno oblikovanje spletnih strani. Enoten odzivni dizajn za eno spletno stran, namesto navadne različice in mobilne verzije, je uspešnejši tudi zato, ker ima odzivna spletna stran samo en URL naslov.Odzivni dizajn poskrbi tudi za manjši odboj na strani, saj z odzivnimi dizajnom upoštevate vse vrste uporabnikov, ki pridejo na vašo stran. Če je stopnja odboja visoka, si Google to prevede kot, da je spletna stran slabe kakovosti ali pa je na strani nepomembna vsebina.

6. Vas ohranja konkurenčne (korak pred konkurenco)

Kar pa je je tudi zelo pomembno, brez odzivne spletne strani ste manj konkurenčni. Počasi boste začeli zgubljati stranke, povpraševanja, prihodke in ugled. Če imate odzivno stran pomeni, da vam je mar za vaše obstoječe in potencilane stranke. Odzivno obliko spletne strani upoštevajte že v času izdelave spletne strani, da bo le ta že od začetka prilagojena Googlu in uporabnikom.
Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas poklicite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Andreja Ogrinc

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran