7 nasvetov za ustvarjanje slikovnih oglasov, ki prodajajo

Jan 4, 2016
Jan 4, 2016

Ni skrivnost, da je eden od najpomembnejših vidikov uspešne kampanje v prikaznem omrežju sam slikovni oglas imenovan tudi kot „banner“. Lahko še toliko optimizirate in iščete najboljšo ciljno skupino in še vedno ne boste imeli uspešnih rezultatov in to vse zato, ker vaša ponudba ali kreativa ni dovolj privlačna oz. mamljiva na pogled.

O vplivu kreative na uspešnost Google Ads oglaševalske kampanje redno razpravljamo v našem podjetju. Kaj naredi kreativo super? Kaj res deluje? Seveda želimo za vas in vse naše stranke, da so zelo uspešne v svojem poslu in da s kampanjami ustvarjajo dobiček. Da bi vam pomagali priti tja, smo pripravili nekaj najboljših nasvetov za ustvarjanje uspešnih slikovnih oglasov:

1. Ponudba – Kaj oglašujete?

Je to izdelek, ki ga ljudje običajno kupujejo ali pa nekaj novega, za kar niso še nikoli slišali? Če prodajate stvari, ki jih ljudje običajno kupujejo preko spleta, kot so vstopnice ali članarine, je običajno lažje kot če prodajate sladkarije, ki jih lahko kupijo tudi v navadni trgovini, ali kaj podobnega, kar mora kupec najprej preizkusiti prek nakupom, kot na primer posteljo.

Odločite se kakšno vrsto kampanje boste naredili in prilagodite vaše oglase. Če delate kampanjo za blagovno znamko boste morda želeli izpostaviti vaš logotip in slogan. Če pa delate kampanjo za merjenje uspešnosti, kot so kliki ali konverzije boste želeli izpostaviti ponudbo.

2. Velikosti slikovnih oglasov

Top 3 velikosti slikovnih oglasov za prikazno omrežje so: 300×250, 160×600 in 728×90. S temi tremi velikostmi boste upravičeni do 96% prometa na omrežju. To je dovolj. Če res želite zagrabiti vseh 100% prikazov pa pripravite oglase v vseh podprtih velikostih – najdete jih tukaj.

3. Poskrbite, da bodo vaši oglasi ustrezni in ažurni

To ima lahko velik vpliv na uspešnost vaših oglaševalskih akcij. Na primer, oglašujete lahko zimske pnevmatike samo takrat ko sneži ali dostavo ledu na dom le takrat, ko temperatura doseže 30 stopinj. Univerze ponavadi oglašujejo v mesecih pred vpisi in dietno prehrano po božiču in do februarja, maja – junija in šele po poletju, ko ljudje kupujejo, da bi postali fit.

4. Poziv k dejanju

To je odlična priložnost za eksperimentiranje. Ustvarite poziv k dejanju na katerega se vaše potencialne stranke ne bodo mogle upreti. Ne pustite, da ljudje ugibajo, kaj je vaše sporočilo – mora biti jasno in zanimivo: povejte obiskovalcem, kaj želite da naredijo in kako to storiti.

5. Izstopanje

Ko imate svojo ponudbo in poziv k dejanju, morate ustvariti banner, ki bo vizualno privlačen in bo izstopal. Naj bo vaše sporočilo kratko, čisto in v liniji z vašim pozivom k dejanju. Uporabite krepko pisavo, močne, relevantne slike in poskrbite, da bodo barve živahne in kontrastne, da bodo res izstopale.

6. Preverite vašo ciljno stran

Uspešna kampanja in banner morata imeti dobro ciljno stran. Tukaj si lahko preberete nasvete za učinkovito ciljno stran.

7. Ustvarjanje slikovnih oglasov

Oglas mora izgledati kot oglas tako, da ga prilagodite osnovnim zahtevam in dejansko oglašujte, kar ste rekli, da boste oglaševali. Pred pričetkom si preberite navodila za ustvarjanje slikovnih oglasov in se prepričajte, da bodo vaši oglasi v liniji z ustvarjalnimi specifikacijami, da bo vaša akcija hitreje odobrena.

Če boste upoštevali nasvete navedene zgoraj, ste lahko prepričani, da bo vaša kampanja uspešna. Seveda pa to ni vse. Resnično uspešno kampanjo lahko dosežete samo z rednim testiranjem in optimiziranjem.

Za več vprašanj in pomoč pri merjenju učinkovitosti vaše kampanje, nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Tina Capuder
 

5/5 - (1 vote)

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 vote)