To spletno mesto uporablja piškotke.
Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Delo od doma? 9 brezplačnih orodij za uspešno organizacijo dela na daljavo

Situacija zadnjih dni je od vseh nas hote ali nehote zahtevala hitro prilagoditev in reorganizacijo standardnih delovnih opravil in procesov, ki so pri večini do sedaj potekali znotraj pisarn. Prisiljeni smo v delo iz dislociranih pisarn tj. delo od doma in brez tesnega stika posameznikov znotraj posameznih oddelkov.

Vemo, da je potreba po tovrstni organizaciji dela marsikatero podjetje pripeljalo do povsem novih in še nepoznanih okoliščin. Zato smo za vas omogočili pregled uporabnih rešitev za brezplačno organizacijo dela na daljavo.

V zbirki 9 najboljših brezplačnih orodij boste lahko našli rešitve, ki vam bodo omogočile praktično nemoteno delo znotraj vaših obstoječih ekip.

Pripravite si kavo, morda prigrizek in pojdimo pogledat katera so ta orodja in kako vam bodo omogočila nemoteno poslovanje od doma!

1. Clockify – kontrola pristopa na daljavo

Delo od doma je skrita želja večine, vendar v praksi lahko nosi tudi svoje izzive.

Za uspešno delo od doma je predvsem ključna osnovna disciplina in dobra sposobnost posameznika po planiranju svojega časa. Zato je v primeru dela na daljavo vseeno priporočljivo poskrbeti za osnovno higieno poslovanja in za poln izkoristek zmožnosti vsakega posameznika.

V običajnem delovnem ritmu so pojmi prihod na delo, malica, pavza in odhod z dela štirje osnovni elementi, ki jih ima uvedenih že večina podjetij. Pri delu na daljavo, lahko to postane izziv.

No sedaj imate pred seboj elegantno rešitev, ki je za povrhu povsem brezplačna.

Clockify je preprost program za sledenje in časovni pregled, ki vam in vaši ekipi omogoča, da spremljate delovne ure na projektih. Uporaba je brezplačna, ne glede na to, koliko uporabnikov ali projektov imate.

Če želite izvedeti več o brezplačni uporabi in integraciji rešitve Clockify obiščite stran ponudnika.

2. Slack – za skupinsko in medoddelčno komuniciranje

Slack združuje skupinsko komuniciranje in sodelovanje na enem mestu, tako da lahko opravite več dela, ne glede na to, ali pripadate velikemu podjetju ali majhnemu podjetju.

Oglejte si seznam opravkov in premikajte svoje projekte naprej tako, da združite prave ljudi, jim omogočite pogovore, orodja in informacije, ki jih potrebujejo. Slack je na voljo na katerikoli napravi, tako da lahko najdete in dostopate do svoje ekipe in svojega dela, bodisi za mizo ali na poti.

Če želite izvedeti več o brezplačni uporabi in integraciji rešitve Slack obiščite stran ponudnika.

3. Google Drive – enostavno upravljanje z datotekami

Google Drive je varen prostor za vse vaše datoteke. Hkrati vam omogoča, da lahko dostopate do njih iz poljubnega pametnega telefona, tabličnega ali osebnega računalnika. Datoteke v storitvi Drive, na primer videoposnetki, fotografije in dokumenti, so varnostno kopirane, zato ni nevarnosti, da bi jih izgubili. 

V storitvi Drive lahko preprosto povabite druge, da si ogledajo, urejajo ali komentirajo vaše poljubne datoteke ali mape

Drive vam omogoča: 

– varno shranjevanje datotek in dostop do njih od kjerkoli,

– iskanje datotek po imenu in vsebini,

– preprosto skupno rabo datotek in map z drugimi osebami,

– hiter ogled vsebine,

– nastavitev ravni dostopa, s čimer določite, kdo si lahko ogleduje, komentira ali ureja posamezen dokument 

– hiter dostop do nedavnih datotek,

– ogled podrobnosti in dejavnosti datotek,

– omogoča ogled datotek tudi brez povezave

Če želite izvedeti več o brezplačni uporabi in integraciji rešitve Google Drive obiščite stran ponudnika.

person holding silver iPhone 6

4. WeTransfer – najpreprostejši brezplačni način za pošiljanje velikih datotek po vsem svetu

WeTransfer je brezplačna internetna storitev za prenos računalniških datotek. Najbolj pogosta uporaba je namenjena pošiljanju večjih datotek kot so slike, video vsebine, ali pa večji podatkovni paketi

Datoteke lahko preko storitve v oblaku delite s komerkoli. Vse kar morate storiti je, da na We transfer naložite datoteke, ki jih želite z nekom deliti in da na koncu določite prejemnika oz. prejemnike omenjenih datotek.

Če želite izvedeti več o brezplačni uporabi in integraciji rešitve WeTransfer obiščite stran ponudnika.

5. Zoom – izvedba sestanka na daljavo na brezplačen in enostaven način

Zoom je vodilni v ponudbi sodobnih podjetniških video komunikacij. Nudi enostavno in zanesljivo platformo v oblaku za video in avdio konference, sodelovanje, klepet in webinarje prek mobilnih naprav, namiznih računalnikov, telefonov in ostalih sobnih sistemov.

Sistem deluje na vseh operacijskih sistemih in tudi na pametnih telefonih, tako, da organizacija video sestanka absolutno ni več izziv. 

Sistem vam omogoča tudi to, da svoj zaslon in komunikacijo med potekom sestanka, webinarja ali podobnih dogodkov enostavno posnamete in ga uporabite v nadaljevanju.

Če želite izvedeti več o brezplačni uporabi in integraciji rešitve Zoom obiščite stran ponudnika.

6. Trello – enostavno organiziranje projektov

Trello je vizualno orodje za organizacijo raznih projektov oz. vašega dela znotraj podjetja. Uporablja ga več kot 35 milijonov registriranih uporabnikov, ker na enostaven način omogoča organizacijo vseh vaših projektv, ne glede na to ali ste v službi, doma ali kjer koli vmes. 

Project Management, Planning, Business, Management


Vse kar morate storiti je:
določite kateri projekti so v tem momentu v vašem podjetju pomembni
– komu ali kateri skupini je posamezen projekt dodeljen
– določite korake, ki jih posamezen projekt vsebuje

V nadaljevanju lahko na enostaven način spremljate napredek posameznega projekta. Tako lahko hitro opazite kje se vam projekt odvija prepočasi, s katerimi projekti ste znotraj začrtane časovnice in kateri so projekti, ki so bili že uspešno zaključeni.

Če želite izvedeti več o brezplačni uporabi in integraciji rešitve Trello obiščite stran ponudnika.

7. Grammarly – brezplačni asistent za pisanje v tujih jezikih

Milijoni po svetu že zaupajo brezplačni aplikacijo Grammarly, s katero bo vaše pisanje na spletu postalo jasno, slovnično pravilno in učinkovito ne glede na to v katerem jeziku pišete. 

V teh dneh, vsi tisti, ki poslujete s tujino, verjetno sedaj na dnevni ravni komunicirate več. Ker obstaja opcija, da je komunikacija preko telefona sedaj pogosto okrnjena, vas situacija sili tudi v to, da dobe del komunikacije poteka pisno. 

Od slovnice in črkovanja pa vse do sloga in tona pisanja vam bo Grammarly pomagal odpraviti napake pri pisanju in najti popolne besede, s katerimi se lahko izrazite bolje. 

Če pišete mail, objavo v tujem jeziku na Twitterju, LinkedInu oz. skoraj povsod drugje, ne glede na to kaj pišete, boste prejeli predloge za izboljšavo teksta iz Grammarlyja. 

Lahko ste prepričani, da vaše pisanje ni samo pravilno, ampak tudi jasno in jedrnato. Ob registraciji računa, pa boste vsak teden lahko prejemali tudi prilagojeno pisno poročilo, ki vam bo pomagalo spremljati vaš napredek in določiti področja izboljšav.

Dictionary, Words, Grammar, Abc, Letters, Lookup

Če želite izvedeti več o brezplačni uporabi in integraciji rešitve Grammary obiščite stran ponudnika.

8. Canva – brezplačno poskrbite za brezhiben dizajn

Oblikovanje grafik in urejanje video vsebine je lahko brezplačno, neverjetno preprosto (in zabavno)! Ustvarite lahko osupljiva ozadja za vašo spletno stran, vaš mailing, blog objave, objave za socialna omrežja, na preprost način lahko naredite banner, oblikujete Instagram naslovnico,… tudi če niste strokovnjak za oblikovanje! 

Verjetno eno izmed bolj priljubljenih orodij v marketinških oddelkih, ki nimajo toliko časa, da bi vse kreative idelali iz nič oz. jih naročali na trgu. Canva vam omogoča širok nabor že v naprej prilagojenih predlog in predlogov za dober dizajn, poleg tega pa lahko izbirate med vsemi pomembnimi in priljubljenimi formati.

Razmišlajte, da bi v teh dneh naredili priročnik za vaše uporabnike, ste sprejeli odločitev, da boste osvežili svoje socialne profile in zamenjali grafike? Uporabite Canvo, všeč vam bo.

Če želite izvedeti več o brezplačni uporabi in integraciji rešitve Canva obiščite stran ponudnika.

flat lay photography of assorted-color painting tool lot

9. Bigvu – enostaven način za kreacijo brezplačnih video vsebin

Z Bigvu lahko vsak, ki nima video veščin, sedaj brezplačno ustvari profesionalno in kakovostno video predstavitev – npr. za trženje, socialne medije, usposabljanje, novice ali za korporativno komuniciranje.

Bigvu s tehnologijo za umetno inteligenco razdeli vašo pripoved na preprosto zgodbo, sestavljeno iz različnih scenskih kart. Svojo predstavitev pa lahko takoj dodatno obogatite s slikami, video posnetki, osupljivimi napisi, razdeljenimi zasloni in ozadji, tako da za vsako scensko kartico izberete želeni element.

Branje scenarija kar iz zaslona (telefon, računalnik) sočasno s snemanjem je fantastična funkcionalnost, ki poskrbi za to, da ne potrebujete dodatne opreme in da je vaš pogled ves čas fokusiran v zaslon.

Če želite izvedeti več o brezplačni uporabi in integraciji rešitve Bigvu obiščite stran ponudnika.

Youtube, Playbutton, Video, Editing, Studio, Film

Zaključne misli

Verjamemo, da boste z naštetimi brezplačnimi orodji uspeli vaše poslovanje optimizirati in ga organizirati na primeren način, brez prevelikega vpliva na vašo vsakodnevno rutino poslovanja iz fizične lokacije podjetja.

Opozoriti velja, da nekatere rešitve omogočajo brezplačno uporabo le do določenega nivoja oz. količine uporabnikov, zato pred sprejemom posamezne rešitve preverite ali morda glede na velikost vašega podjetja oz. velikost oddelkov potrebujete plačljivo verzijo. 

Vsa omenjena orodja uporabljamo tudi v podjetju Spletnik, zato vemo, da omogočajo dober izkoristek časa, učinkovito organizacijo dela od doma in nemoteno poslovanje. V kolikor pa imate še dodatna vprašanja glede vašega spletnega nastopa, pa mirno kontaktirajte našo prijazno ekipo, ki vam bo z veseljem pomagala.

Srečno,
Spletnik

Copyright © 2020 Spletnik . Vse pravice pridržane