Posodobljeno 16. 04. 2024
Obstaja več načinov, kako lahko promovirate svojo spletno stran. Lahko je to oglaševanje, lahko so to socialni mediji, lahko pa so to le dodatne vsebine, ki jih redno pišete in dodajate. Dejstvo je, da si vsaka spletna stran želi čim več obiska. Dobimo ga lahko s pomočjo vseh zgoraj naštetih akcij ali pa z vsebino. In to je tisto, kar se meni osebno zdi najbolj pomembno. Zakaj? Ker kvaliteta in količina vsebine na vaši strani pove, koliko dejansko delate v smeri, da bi bila vaša stran bolj vidna in bolj obiskana.
Poleg vsebine na spletni strani, pa lahko povečate obisk tudi s pomočjo člankov. Člankov, ki pokrivajo vašo temo, od blizu in daleč. lahko so to članki, ki so hkrati novce, ali pa članki izobraževalne narave.
Kakšne so prednosti pisanja člankov?
1. Povratne povezave
Če članek objavite zunaj spletne strani in v članke dodate povezavo na vašo stran, ustvarite povratno povezavo. Ki vam prinese obisk in pa plus točke pri Google pajkih. In oni so tisti, ki ponujajo višje pozicije med naravnimi rezultati.
2. Objava člankov na uspešnih straneh
Objava vaših člankov naj ne bo kjerkoli. preden članek objavite, naredite dobro strategijo, kje in kam boste objavili. Izberite strani, ki se že pojavljajo višje med naravnimi rezultati in pa dirketorije, kjer članke objavljajo. Tako vas bodo hitreje naši in na podlagi vaše zanimive vsebine prišli na spletno stran.
3. Razširite lovke
Bolj, kot je vaša vsebina razpršena, več možnosti imate, da vas najdejo tudi tisti, ki vas še ne poznajo. In tako pridobivate na kredibilnosti, se v očeh iskalca že takoj razlikujete od vaših konkurentov, ki jih ni nikjer.
In kaj napisati v članku?
Vsebina mora biti v prvi vrsti kvalitetna. To pomeni, da pišete o stvareh, ki jih poznate, pišete tako, da vas bo vaša ciljna publika razumela in pišete tako, da vas bodo z užitkom brali. Kvaliteta člankov pa se kaže tudi v ključnih besedah, ki jih uporabite. Le te so namreč tiste, ki bodo Google pajke privabile.
Za primer lahko spremljate kakšnega od vaših konkurentov, se prijavite na njegove e-novice. Lahko pa se odpravite v kakšen dirketorji člankov, vpišete ključno besedo, ki je pomembna za vaš posel in pogledate kaj že obstaja.
Možnosti je veliko, potrebnega je le nekaj časa.
Andreja Ogrinc