Baza za pošiljanje e-novic

Dec 21, 2021
Dec 21, 2021

Se sprašujete, kako sestaviti e poštni seznam iz nič ali še naprej dodajati kakovostne naročnike na vaše e novice? Na voljo je veliko načinov kako zgraditi ali povečati število kontaktov, ki bo prinesel želeno donosnost naložbe in večjo bazo kupcev. E pošta je eden najučinkovitejših marketinških kanalov na planetu, saj se lahko pogovarjate neposredno z ljudmi, ki želijo biti v stiku z vašim podjetjem. To odpira neverjetne priložnosti za grajenje odnosov in prodajo vaših izdelkov ali storitev.

Toda preden skočite od veselja, obstaja en velik izziv pri grajenju baze – izdelava kakovostnega e poštnega seznama. Vsak, ki se prijavi na vaš seznam še ne pomeni, da bo ostal aktiven bralec vaših e novic ali sploh kaj kupil od vas.

Poglejmo, kako zgraditi ter povečati vašo e mail bazo z 10 koristnimi in enostavnimi taktikami.

1. Pridobite dovoljenje svojih kupcev

Prvi korak pri izdelavi e mail seznama je pridobiti dovoljenje obiskovalcev ali kupcev, za uporabo njihovih e mailov za pošiljanje e novic ali drugih marketinških vsebin. Šele ko pridobite njihovo dovoljenje za pošiljanje sporočil, jim na zanimiv način predstavite vaše ekskluzivne ponudbe, popuste ali novosti vašega podjetja. V kolikor tega ne boste upoštevali, in boste ljudem pošiljali naključno e pošto, vas lahko umestijo v neželeno pošto (t.i. SPAM), kar seveda ni vaš cilj. Tudi nakup e mail seznama potencialnih strank ni učinkovit in etičen način za gradnjo kvalitetne e mail baze.

Pomembno je vedeti, da lahko shranite in uporabite e mail osebe, le če se ta prostovoljno prijavi na vaš seznam (običajno opt-in obrazec) za prejemanje e novic. Kar 64 % prejemnikov odpre e novice glede na to, od koga je prispeli e mail, v primerjavi s 47 % prejemnikov, ki odprejo e mail na podlagi zadeve oziroma naslova e novic.

2. Uporabljajte Opt-in obrazce

Pomemben del grajenja seznama e mail kontaktov je uporaba opt-in obrazca za prijavo na e novice. Gre za splošen in zelo razširjen obrazec, pri katerem so uporabniki vpisani oziroma dodani na e mail seznam podjetja, le če so podali svoje dovoljenje. Zato mora obrazec vsebovati opcijo strinjanja z obdelavo ter uporabo osebnih podatkov za pošiljanje informativnih ali promocijskih e mailov. Uporabnik nato potrdi svoje strinjanje s kljukico na vašem obrazcu.

Opt-in obrazec lahko oblikujete z različnimi vtičniki za pojavna okna (angl. pop-up), ki uporabnika pozovejo k vpisu na vaše e mail novice. Ustvarite lahko napredne obrazce za prijavo in izvedete tudi A/B test, da vidite katero pojavno okno ima več uspeha pri nabiranju e mail naslovov. Ustvarjanje dinamičnih in prilagodljivih opt-in obrazcev, ki jih je mogoče vdelati na vaše spletno mesto, je odličen način za začetek grajenja seznama e pošte prejemnikov.

Pomembno je, da vsem prejemnikom e novic ponudite možnost odjave od vaših e mailov. Opcija “odjavljam se od e novic” je običajno umeščena na dnu e pošte. Seveda si ne želite veliko odjav, vendar je za vas bolj pomembno, da imate kakovosten e mail seznam tistih prejemnikov, ki si želijo brati vaše e novice.

Kako ustvariti obrazce za prijavo na e mail seznam

Nerealno je pričakovati, da se bodo obiskovalci vaših spletnih strani “sami od sebe” prijavljali na vaše e novice. Običajno jih je potrebno nekako motivirati in podati dober razlog, da vam zaupajo njihovo ime in priimek ter e mail naslov. Lahko je to zanimiv in vabljiv opis obrazca, kjer obiskovalca prepričate, da bo z vašimi e maili prejel veliko uporabnih informacij ter ugodnosti. Ali pa v zameno za kontakte uporabnika, ponudite praktičen in vsebinsko privlačen lead magnet kot je recimo E-knjiga. To je lahko odličen motivator, ker uporabnik meni, da gre za dobro “kupčijo”. Oseba prejme želeno uporabno vrednost – v tem primeru E-knjiga – vi pa njegov e mail naslov. Zmaga za oba!

Poglejmo si naslednje nasvete za ustvarjanje opt-in obrazca, ki bo ustvarjal želene konverzije – vpis e maila obiskovalca.

Preprosta oblika

Vse, kar morate umestiti na obrazec, je prostor za ime in e-poštni naslov vašega obiskovalca. Ne odženite jih s preveč vprašanji ali podatki.

Vabljiv naslov

Opišite veliko prednost vašega lead magneta s privlačnim naslovom. Naj bo dovolj spektakularen, da pritegne pozornost in prepriča uporabnika. Poskrbite le, da boste z vsebino dostavili to, kar ste obljubili.

Zanimivi vizualni elementi

Vizualni elementi so vedno dobra ideja za povečanje konverzij. Vključite lahko sliko svojega lead magneta ali druge elemente, če prispevajo k sporočilu vašega vpisnega obrazca.

Opazen gumb (CTA)

Prepričajte se, da je vaš gumb za prijavo na e novice dovolj velik, opazen in v kontrastnih barvah. Preden ga namestite na svoje spletno mesto, razmislite o njegovi umestitvi. Postavitev CTA-jev zelo vpliva na uspeh vašega obrazca.

Kam na spletni strani umestiti opt-in obrazec?

Ni vseeno kam postaviti opt-obrazec, saj vam je v interesu, da ga opazi čim več obiskovalcev vaše spletne strani. Poglejmo si kakšne so možnosti umestitve obrazca na strani.

Splash page

Splash stran (angl. Splash page) je uvodna stran spletnega mesta, ki služi kot “vratar ali receptor” obiskane spletne strani. Kadar uporabnik obišče neko spletno mesto, je prva stvar, ki jo običajno vidi, splash stran. Splash stran je le prvi korak do vaše spletne strani; ima izhodno povezavo, ki obiskovalce preusmeri na glavno stran. Običajno vsebuje več animacij, videoposnetkov in privlačnih elementov kot glavna stran (angl. Home page). Uporabljajo se za promocijo ponudb, prikazovanje opozoril, promocijo dogodka, preverjanje starosti uporabnika ali – zbiranje kontaktnih podatkov. Podobno temu je tudi Welcome Gate. Gre zacelozaslonski poziv k dejanju, ki se prikaže, preden lahko uporabnik vidi katero koli vsebino. Lastniki spletnih mest ga pogosto uporabljajo, da hitro pritegnejo pozornost uporabnika. Mnogi od njih vsebujejo naslove in gumbe s pozivi k dejanju.

Vir: https://www.titosvodka.com/
Vir: https://www.gimmesomeoven.com/

Floating bar

Floating bar (lebdeči banner ali obvestilo), se umesti na vrh, dno ali celo na levo/desno stran spletne strani. Ostaja na svojem položaju, tudi ko se spletni obiskovalci pomikajo po spletni strani navzdol ali navzgor. Tako kot pojavna okna se uporabljajo za spodbujanje obiskovalcev k določenim dejanjem ali za posredovanje informacij o izdelku ali storitvi.

Page header

Ker se Page header ali glava spletne strani, nahaja na vrhu, je to eno najboljših mest za umestitev obrazca za prijavo na e novice in s tem grajenje vaše e mail baze. Obiskovalcem omogočite, da takoj opazijo obrazec, ne da bi se morali pomakniti navzdol po vaši strani.

Blog

Vaše zanimive in informativne blog vsebine so že same po sebi odličen način, da privabljate obiskovalce na svojo spletno stran. In zakaj ne bi teh rednih ali naključnih uporabnikov izkoristili za prijave na vaše e novice? Umestite na blog oziroma v članek obrazec, v katerem pojasnite bralcu, da bo v zameno za njegov e mail naslov, prejel zanimive vsebine, ugodnosti in obvestila o novih blog prispevkih.

3. Nastavite frekvenco pošiljanja e novic

Drug pomemben del sestavljanja e mail baze je, strateško načrtovanje urnika pošiljanja e pošte glede na želje in potrebe vašega občinstva. 78 % kupcev se odjavi od e mail baze, ker so blagovne znamke pošiljale preveč e poštnih sporočil. Za začetek se lahko lotite pošiljanja e novic dvakrat na mesec in nato povečujete frekvenco na tedenski bazi. Če imate odlično vsebino ali nenehno spreminjajoče se ponudbe ali redne promocije, pa pošiljajte e maile dva do trikrat na teden.

4. Odzivno oblikovana e poštna sporočila

Naj bodo vaše e mail novice prijazne do mobilnih naprav. V današnjem svetu si vedno več ljudi ogleda e pošto iz svojih tablic ali pametnih telefonov. Zato preverite kakšen je izgled vaših sporočil tudi na teh napravah. E maile, ki niso optimizirani za mobilne naprave, izbriše kar 80,3 % uporabnikov. Poskrbite tudi, da boste enako storili s svojo pristajalno stranjo (angl. landing page). Zagotovo ne želite razočarati svojih strank zato je testiranje vaših mailov nujno!

5. Izberite ponudnika/orodje za vaš e mail marketing

Za vaš e mail marketing lahko poskrbijo aplikacije ali programi, znotraj katerih imate pregled nad svojo bazo, vsebinami in drugimi pomembnimi metrikami.

MailChimp

MailChimp je kot priljubljena in cenovno dostopna storitev za e mail marketing, odlično izhodišče za gradnjo vaše e mail baze. Ponuja brezplačen paket do 2000 naročnikov na vaše e mail novice. V kolikor želite razširiti svoje podjetje z uporabo avtomatiziranih sporočil ali drugih uporabnih orodij, morate preiti na plačljive pakete.

Mailerlite

Kot napredna storitev e poštnega trženja, sodeluje Mailerlite s skoraj 500.000 podjetji, startupi in samostojnimi podjetniki po vsem svetu. Vsak mesec pošljejo več kot milijardo e mail sporočil. Njihove preproste in ustvarjalne predloge/dizajne lahko uporabite za neomejeno število e poštnih sporočil in napredne funkcije za rast vašega podjetja.

Brezplačen paket nudi prostor za 1000 naročnikov na vaše e novice in omejitev na 12.000 poslanih e mailov na mesec. 1000 naročnikov vam lahko zveni veliko, vendar boste z rastjo in uspehom vašega podjetja ter prijav na e novice zelo hitro presegli ta mejnik.

6. Izvajajte odlične e mail kampanje

Ker želite ustvariti ali povečati svojo e mail bazo, morate pritegniti ljudi s svojimi prepričljivimi kampanjami in ponudbami. Poglejmo si, kako to storiti na pravilen način:

Lead magneti

Lead magneti zagotavljajo naročnine na vaš e mail seznam, saj v zameno za e mail uporabnika ponudite nekaj zelo mamljivega in koristnega. Le kdo bi se želel upreti nečemu, ki je brezplačno in daje uporabno vrednost? Ustvarite lahko študijo primera, brezplačno preskusno različico vašega programa/aplikacije, webinar, E-knjigo ali kupon. Vse je odvisno od vaših ciljev.

Rešite resničen problem

Dajte svojim strankam nekaj, kar potrebujejo, sicer jih ne boste pripeljali do tega, da vam zaupajo njihov e mail. Naj zaupajo vaši rešitvi in ​​vašemu gumbu s pozivom k dejanju.

Enostaven jezik in ustvarjalen naslov

Predstavite svojo ponudbo s preprostim in jasnim jezikom. Naslov naj bo dovolj privlačen, da pritegne pozornost. Izvedete lahko A/B testiranje, da boste razumeli, katera različica vašega lead magneta ima boljše konverzije.

Bodite ciljno usmerjeni in specifični

Lead magneti bi morali vsebovati koristne informacije, povezane z vašimi izdelki ali storitvami. Zato ustvarite nekaj, kar lahko vaše stranke uporabijo ali preizkusijo. V kolikor bodo prejele to, kar so pričakovale, vam bodo pričele zaupati, saj ste jim dostavili obljubljene in uporabne vsebine.

Odražajte značaj vaše blagovne znamke

Tudi vaši lead magneti morajo izražati “karakter” vaše blagovne znamke. Komunicirajte v svojem tonu, na pristen in razumljiv način. Pri tem si pomagajte tudi s primernimi vizualnimi elementi, ki lahko še poudarijo sporočilo in značaj podjetja.

Kateri lead magneti so najbolj učinkoviti?

Brezplačne demo verzije

Stranki lahko ponudite neko brezplačno orodje, demo preizkus programske opreme ali druge storitve. Ljudje imamo radi brezplačna orodja ali dostop do znanj, ki nam prihranijo čas in samostojno iskanje informacij. V kolikor boste ponudili dovolj privlačno uporabno vrednost, vam bodo uporabniki z veseljem zaupali svoj e mail naslov v zameno za vaš lead magnet.

Netflix free trial example

Uporabni seznami in bližnjice do znanja

Seznami so učinkoviti, ker so pregledni, razumljivi in bralec hitro prejme želene informacije. Tako lahko tudi vi povzamete določena dejstva ali znanje v obliki seznama (angl. checklist). Praktičen in privlačen naslov seznama bi lahko bil: “10 obveznih korakov, ki jih morate opraviti preden začnete s prodajo v tujino”. Nekaj podobnega tem seznamom so tudi t.i. “Cheat Sheets”, s čimer nudite podrobne informacije ali korake nekega procesa. Recimo: “Kako mi je uspelo v enem mesecu pridobiti 1000 + sledilcev”. Je nekakšna bližnjica do znanja in zelo privlačna vrsta lead magneta.

Vir: https://www.impactplus.com/blog/how-to-create-a-lead-magnet

Kupon, brezplačna dostava ali ekskluzivne ponudbe

Lahko ponudite brezplačno dostavo ali popuste vašim prejemnikom e novic? Odlično! Stranke bodo vesele vsakega privarčevanega evra. Enako velja za kupone ugodnosti ali popuste za vse nove prijave na vašo mailing listo. Za ta namen lahko uporabite pojavno okno, ki bo motiviralo obiskovalce, da se vpišejo v vašo bazo in koristijo popuste.

Swipe File

Gre za datoteko uspešnih/praktičnih primerov marketinških ali prodajnih vsebin (od oglasnih tekstov, pristajalnih strani ipd.), ki jih lahko bralec uporabi za navdih pri kreiranju vsebin v svojem poslu. Obiskovalce lahko napotite na pristajalno stran, da si ogledajo vir datoteke (swipe file). Da pa lahko prenese datoteko na svoj računalnik, opremite svoj lead magnet z obrazcem, ki zahteva vpis njihovega e poštnega naslova. Po vpisu e maila lahko obiskovalec odpre in shrani datoteko.

Webinar ali video usposabljanje

Ta vrsta lead magnetov vsebuje postopek prijave v dveh korakih. Obiskovalci vašega spletnega mesta preberejo besedilo na strani in kliknejo CTA gumb, ki spodbuja k ogledu “brezplačnega webinarja”. S klikom na gumb se odpre pojavno okno s poljem za vnos e mail naslova.

Zbirke orodij (angl. Toolkits)

Z malo truda lahko dosežete učinkovite rezultate z lead magnetom in s pomočjo zbirke orodij. Obiskovalcem ponudite uporaben paket orodij, virov in najboljših praks, da zadovoljite določene izzive ali potrebe vaših potencialnih strank. Naj bo vaš ponujen “Toolkit” ravno dovolj privlačen, da bo v očeh obiskovalca imel dovolj veliko uporabno vrednost v zameno za njegov e mail naslov.

Študije primerov

S to vrsto lead magneta lahko bodočim naročnikom na vaše e novice ponudite brezplačno »študijo primera« v zameno za njihove kontaktne podatke.

Prodajni material

Nekatere vaše obiskovalce bo takoj ob vstopu na stran zanimalo, kaj ponuja vaše podjetje. In najbolj zaželen lead magnet zanje so specifične informacije, ki jih bodo uporabili za odločanje o nakupu.

V preteklosti je Ikea zbirala kontaktne podatke v zameno za svoj katalog, ki je bil dostavljen v digitalni obliki:

Vir: https://popupsmart.com/blog/email-list-building-methods-beginners

Digitalni prodajni material je na splošno boljši, ker omogoča hitro dostavo, uporabo in je stroškovno učinkovitejši.

E-knjiga

Svoje blog vsebine lahko pretvorite v uporabno E-knjigo. Ali pa se fokusirate na določen problem, ki ga imajo vaše potencialne stranke ter jim skozi vsebino predstavite zanimive in pomembne informacije. Ne pozabite le ponuditi svoje izdelke ali storitve kot dokončno rešitev.

Kvizi in kolo sreče

Zagotovo ste že kdaj reševali kak spletni kviz v stilu: “kateremu filmskemu igralci ste podobni?” ali “kako dobro poznate Slovenijo?”. Kvizi so zabavni, zanimivi in ljudje rezultate radi delijo na družbenih omrežjih. Pomislite kakšen kviz bi lahko ustvarili za svoje podjetje. Običajno je kviz “odprte narave” vse dokler ne pride uporabnik do zadnjega koraka, kjer mora vpisati svoj kontakt (elektronski naslov), da prejme in vidi rezultat.

Na splošno imajo ljudje radi zabavo in igre na srečo. Zakaj jim ne bi ponudili na vaših straneh pojavno okno na katerem bi lahko “zavrteli” kolo sreče! Lahko jih nagradite z brezplačno dostavo, darilom ali popustom, ki ga lahko takoj uporabijo za svoje nakupe. To vrsto magneta je najbolje postaviti v bližini ključnih izdelkov na vašem spletnem mestu, da spodbudite nakupe. Je tudi odlično orodje za zbiranje e-poštnih naslovov na vaših pristajalnih straneh.

gamification in digital marketing wheel popup design by popupsmart

Kam umestiti vaš izbrani lead magnet?

Vaša naloga je, da z učinkovitimi lead magneti pridobite čim več mailov. Zato ga postavite na mesto kjer bo “ukradel” pozornost obiskovalca.

  • Lead magnet je lahko glavni poziv k dejanju (CTA) na vašem spletnem mestu
  • Dodajte pozdravno vrstico na vrh svojega spletnega mesta ali nogo na vsako stran, ki promovira vaš lead magnet
  • Umestite ga na sredi ali koncu blog objave
  • Postavite ga na stran z informacijami “o meni” ali “o podjetju”
  • imate (pod)stran “kako začeti?” ali nekaj podobnega, kar nudi obiskovalcu uvodne informacije o vašem poslu in načinu dela? To je odlično mesto, kamor lahko postavite obrazec za vpis v e mail bazo in ponudite tedenske “trike ter uporabne informacije”
  • Dodajte ga v pojavno okno preden obiskovalec zapusti spletno stran ali na “splash page”
  • Naj bo omenjen na naslovni/banner fotografiji na družbenih omrežjih
  • Nastavite ga kot povezavo v svojem Instagram bio opisu
  • Redno omenite vaše lead magnete na družbenih omrežjih in dodajte povezave do njih
  • Ponudite ga na koncu video vsebin ter webinarjev

7. Omogočite komentarje na blog objavah

Omogočite bralcem vašega bloga, da delijo svoje misli o vsebini prek komentarjev. Umestite obrazec za njihove e mail naslove kot pogoj, da lahko vpišejo svoj komentar. Tako se tudi zavarujete pred zlorabami (SPAM sporočila ipd.).

Prav tako objavljajte komentarje na drugih blogih in delite svoja mnenja. Napišite komentarje, ki vodijo bralce te objave na vaš blog. Na ta način lahko povečate število obiskovalcev vašega spletnega mesta in si povečate možnost, da se vpišejo na vaše e novice.

8. Pomagajte si z družbenimi omrežji

Veliko podjetij se preveč osredotoča na pridobivanje večjega števila sledilcev na družbenih omrežjih, namesto da bi dali fokus na večjo e mail bazo. Družbena omrežja “igrajo” po svojih pravilih zato je pametno, da podjetja vlagajo v tisto nad čemer imajo sami kontrolo – kot je recimo generiranje e mail baze.

Ustvarite Lead-Generation Facebook oglase

Za hitrejše in učinkovito pridobivanje e mail kontaktov iz naslova družbenih omrežij, imate na voljo Facebook oglaševanje. Facebook oglasi vam omogočajo ciljanje na specifično demografsko skupino. Ključno je podati pravo sporočilo, ki vam bo posledično prineslo želene rezultate.

Uporabite tudi novi Facebook poziv k dejanju, da spodbudite prijave na e mail seznam. Forbes navaja, da je podjetju Dollar Shave Club, uporaba tega gumba povečala konverzije kar za 2,5X.

Vir: https://popupsmart.com/blog/email-list-building-methods-beginners

Promovirajte svojo “zaklenjeno” vsebino

Zaklenjena vsebina je skrita vsebina, ki postane vidna, ko obiskovalci vnesejo svoj e mail naslov. Pri tem se lahko poslužujete Facebook oglaševanja, da privabite obiskovalce na vaše spletno mesto. Na določeni točki – recimo po prebrani vsebini prvega članka – zaklenite preostalo vsebino z obvestilom, da lahko bralec “odklene” vsebino, če vpiše v obrazec svoj e mail. V gumb za poziv k dejanju lahko na primer napišete »odkleni ta članek brezplačno«.

Giveaway

Ljudje imajo radi brezplačna darila (angl. giveaway). Taktika je odlična za večjo vidnost in izpostavljenost podjetja, uporabnik pa ima veliko motivacijo da sodeluje. Pokažite čudovito fotografijo izdelka, ki ga podarjate. Določite pravila sodelovanja, ustvarite nek izziv in ne pozabite vključiti obrazca za vpis e mail naslova vseh, ki želijo sodelovati v “giveaway” nagradni igri ali izzivu.

Posnemite poučne “how-to” Youtube video vsebine

Vsi imamo radi informativne video vsebine, ker so uporabne in praktične. Zahvaljujoč “how-to” videoposnetkom, gledalci prejmejo hitre odgovore in rešitve na svoja vprašanja. Na sredini videa lahko omenite, da imate za gledalce fantastičen lead magnet in jim priložite povezavo. Ne pozabite, da je YouTube drugi največji iskalnik v Googlovi lasti. Neposredno vam pomaga, da se uvrstite višje v Googlovih rezultatih iskanja. Zato je pametno, da v svojih YouTube posnetkih dodate jasen poziv k dejanju.

9. E mail bazo lahko gradite tudi “off line”

Povežite se z ljudmi na dogodkih v živo

Razmislite o srečanju z odličnimi ljudmi, ki imajo podobne interese z vami in vašimi poslovnimi cilji. Možnost srečanja iz oči v oči in ustvarjanje odnosa s sogovorci je odlična priložnost, da zberete vizitke ter potencialne prejemnike vaših e novic.

Žrebi

Vaše stranke v poslovalnici lahko prosite za vnos njihovega e maila, da bodo lahko sodelovali pri naključnemu nagradnem žrebu med zbranimi maili. Kot nagrado lahko ponudite privlačen popust ali drugo dovolj veliko motivacijo za sodelovanje.

Listek v paketu

V kolikor kupcem pošiljate fizično blago in so zadovoljne z nakupom, jih povprašajte za vpis na vaš e mail seznam. Lahko pa tudi priložite v paket majhen list papirja, ki vključuje vašo dodatno zanimivo ponudbo ali popust ter spletno stran kamor stranka vpiše svoj e mail za koriščenje popusta.

Promovirajte podjetje na darilcih

Promoviranje vašega podjetja z magneti, stekleničkami za vodo, pisalom, darilnimi karticami in majicami je še ena metoda “off-line” trženja. V kolikor si lahko to privoščite, podarite darilce vsakemu, ki se vpiše v vašo e mail bazo.

10. Segmentirajte vašo e mail bazo

Prejemniki vaše e pošte morajo biti razdeljeni v manjše skupine na podlagi posebnih meril. Lahko jih segmentirate glede na lokacijo, količino nakupa, interesov ipd. Glavni namen segmentacije je ugotoviti, kako je uporabnik sploh prišel na vaš e mail seznam. Ko boste to ugotovili, boste lahko naročnikom poslali vsako elektronsko sporočilo z vsebino, ki jih bo najbolj zanimala. Na ta način boste lahko povečali stopnje konverzije! Najbolj angažirane naročnike nagradite s posebno ponudbo.

Pozorni bodite tudi na tiste, ki so bili nekaj časa neaktivni in jih poskušajte motivirati k temu, da odprejo vaš e mail in si preberejo vsebino. S privlačnim naslovom ali zanimivo ponudbo povečate tudi vašo stopnjo odpiranja sporočil, ki je pomembno merilo za uspešen e mail marketing.

Kako boste povečali vpis na vaše e novice?

Kadar začnete graditi ali večati svoj seznam kontaktov, imejte v mislih, da je vsebina kralj. Strankam morate zagotoviti vsebino, ki ustreza temu, kar iščejo ali jih zanima. Uspešne e mail kampanje imajo eno skupno stvar: prejemniku dajo uporabno vrednost, sicer je vaše sporočilo samo neželena pošta. V kolikor jim ne boste v e poštni predal dostavili nekaj vrednega, se bodo kmalu odjavili ali odšli po informacije kam drugam.

Za grajenje ali povečanje e mail baze je potreben čas in potrpežljivost vendar je vredno vsakega truda! Uporabite omenjene taktike za pridobivanje kontaktov vendar stalno negujte svojo bazo naročnikov na e novice, saj so to lahko vaši (novi) kupci. Kakovostna e mail baza je prav zares vredna zlata!

Veliko podjetjem smo že pomagali pri večji spletni vidnosti ali oglaševanju. Pišite nam na blog@spletnik.si, če tudi vi potrebujete nasvet ali pomoč. Z veseljem pomagamo!

Uspešno,
Spletnik

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran