E-mail marketing za avtocenter

Avg 25, 2015
Avg 25, 2015

Posodobljeno 29. 01. 2021

Vsak avtocenter ima dokaj zahtevno nalogo, da zgradi kvaliteten marketing in poveča prodajo.
Najprej je potrebno imeti kvalitetno spletno stran, biti dejaven na facebooku in začeti s pošiljanjem Newslettra.
Zgraditi si morate dobro blagovno znamko, da se bodo ljudje k vam vračali oziroma da pritegnete čim več novih strank.

Kaj sploh je Newsletter?

10_garage-vNewsletter je spletno orodje, ki vam omogoča pošiljanje e-novic na vse naslove v vaši bazi hkrati. Enostavno oblikujete e-mail z besedilom, slikami in povezavami do vaše spletne strani ter tako vse svoje potencialne ali obstoječe stranke obvestite o svojih novostih.

Ali Newsletter sploh potrebujete za vaš posel?

Strinjati se moramo, da je avtocentrov po Sloveniji ogromno in na vas je odločitev, ali boste pustili, da človek avto kupil pri vas ali pri konkurenci, ki je od vas oddaljena en kilometer. Zgraditi si morate blagovno znamko, oblikovali kvaliteten marketing in tako povečati prodajo na dolgi rok.
Poleg kvalitetne spletne strani, facebook ogaševanja, je skorajda nujno potreben tudi Newsletter.
Zakaj Newsletter:

  • ker boste na ta način ljudi obveščali o svojih akcijah
  • enostavnejše naročanje na testne vožnje
  • graditev blagovne znamke
  • obveščanje o novih modelih avtomobilov
  • graditev zaupanja strank v vašo dejavnost

Kje začeti?

Še preden začnemo pošiljati e-novice, moramo imeti bazo e-naslovov, kamor bomo vse sploh poslali. Kontakte lahko zberemo z obrazcem za prijavo na e-novice na vaši spletni strani, vendar to še vedno ni zadosten vir. Predlagamo vam, da na spletni strani IZPOSTAVITE obrazec v obliki “iskalnika avtomobila”. Vaša potencialna stranka bo bodisi potrebovala servis, ali pa razmišlja o nakupu avtomobila. Če bo kupovala avto, bo v obrazec lahko vnesla model avta, željene karakteristike, zraven pa naj vnese še svoj e-mail, za obveščanje o takih modelih (seveda izbirno).

Kakšen e-mail oblikovati?

Vaši maili naj ne bodo oblikovani prodajno ampak informativno. Oblikujte e-pošto z nasveti za nego avtomobila, obveščajte ljudi o novih modelih, če lahko ugotovite kakšen model avtomobila stranka išče (obrazec iz zgornjega odstavka), ji pošiljajte točno to kar želi. Če organizirate nove akcije (npr. nagradna igra, brezplačna testna vožnja, …) morate to obvestiti čim večji krog ljudi. Newsletter je najbolj enostaven način za to, saj imate “na kupu” vse vaše potencialne stranke, ste z njimi v stiku in vzdržujete nek dober odnos ter zaupanje.

Vaš naslednji korak:

Preden sploh razmišljate o E-mail marketingu, morate imeti kvalitetno spletno stran, ki bo e-novice podkrepila z več vsebinami. Ste eden tistih, ki še vedno nimate spletne strani? preberite si članek, ki govori točno o vaši dejavnosti (Izdelava spletne strani za avtocenter).
Če pa ste že dosegli ta “spletni minimum” in je vaša spletna stran že v polnem zagonu, je potrebno zbrati bazo e-naslovov, konsistentno in kvalitetno oblikovati e-novico ter začeti s pošiljanjem.
Vam pri tem pomagamo?
Še nekaj predlog, kot idejo za vaš Newsletter.
Free-Racing-HTML-Website-Template
Free-Car-Auto-Project-Website-Template

Free-Car-repair-website-Template

Kadarkoli nas lahko za vprašanja ali nasvete kontaktirate preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličete na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Matjaž Sedlar
 

5/5 - (1 glas)

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 glas)