E-mail marketing za on-line trgovino

Avg 18, 2014
Avg 18, 2014

Sodobna tehnologija narekuje sodobne načine oglaševanja in povsem drugačne marketinške prijeme, kot v preteklosti. Razvoj svetovnega spleta je privedel tako daleč, da nam dandanes ni potrebno stopiti do trgovine in nakupovati, marveč lahko vse to povsem udobno storimo kar iz domačega naslonjača. e-mail marketing za on-line trgovinoKar pa je pri tem zelo dobro je, da so cene preko spletnih trgovin veliko nižje, kot v samih fizičnih trgovinah. Vse večji trend nakupovanja preko spleta pa je prinesel tudi vse več on-line trgovin, preko katerih lahko kupimo različne produkte. Seveda pa temu sledi močna konkurenca. Potrošniku se vse bolj izplača kupovati preko spletne trgovine, prodajalcu pa se vse bolj izplača prodajati preko spleta. Vse to pa je recept za močno konkurenco na trgu.

E-mail marketing je za on-line trgovino prava izbira!

Ljudje, ki vse več kupujejo preko spleta so navajeni na brskanje po spletnih trgovinah. To posledično pomeni, da imajo e-mail naslov ter večino informacij iščejo preko spleta. Vse to pa je glavni razlog, zakaj se morate preko spleta oglaševati tudi vi. Pošiljanje masivnih e-mail sporočil različnim naslovnikom je lahko izjemno učinkovit način, kako povečati prepoznavnost ter posledično tudi prodajo.
On-line trgovine se morajo soočati z vsakič več konkurence, zato morajo neprestano nuditi takšne in drugačne popuste. Le zakaj ne bi o vseh aktivnostih, popustih ljudi (potencialne in redne stranke) obveščali preko e-mail sporočila? Velika prednost on-line trgovin je v tem, da morajo ljudje z nakupom oddati tudi svoj e-mail naslov, zato lahko le te izkoristite za razna obveščanja.

E-mail marketing je hitra in poceni izbira trženja

E-mail marketing za on-line trgovino je ne le hitra ter inovativna pot za uspešno komunikacijo s strankami, marveč tudi najbolj poceni. Trženje preko elektronske pošte zahteva izjemno malo vložka. Potrebno je le načrtovati in oblikovati takšno marketinško kampanjo, ki bo prinesla velik uspeh.
Zakaj je lahko e-mail marketing zelo uspešen in kvaliteten za on-line trgovine?

  • Zaradi promocije novih artiklov
  • Zaradi promocije posebnih akcij
  • Zaradi personalizacije posameznega sporočila
  • Zaradi vzpostavitve dobrega odnosa z naslovniki
  • Zaradi učinkovitega sledenja in analiziranja uspešnosti kampanj

Zadnja našteta prednost je ključnega pomena dandanes za marketinške strokovnjake. Kampanje, ki jih ne moremo učinkovito izmeriti, so pravzaprav popolnoma nesmiselne v današnjih dneh. Pomembno je dejstvo, da lahko vsako posamezno kampanjo natančno izmerimo in ugotovimo njeno uspešnost. Tako se lahko neprestano prilagajamo trgu in načrtujemo kampanje, ki nam bodo prinesle veliko uspeha.
Za e-mail marketing izberite kvalitetno orodje
E-mail marketing lahko izvajamo s pomočjo profesionalnega orodja za kreiranje ter pošiljanje samih elektronskih sporočil. To pomeni, da ne potrebujete nikakršnega predznanja računalništva. Preprosto ustvarite grafično predlogo, ki se bo najbolj podala vaši kampanji, sestavite primerno besedilo in že lahko pošljete naslovnikom.
E-mail marketing je za spletne trgovine pravzaprav ključnega pomena. Brez oglaševanja preko elektronske pošte je lahko prodaja precej zmanjšana. Pomembno je, da ostanete vidni na trgu in da je vaša promocija učinkovita. Le tako lahko v maksimalni možni meri povečate prepoznavnost ter posledično seveda tudi prodajo. Bodite v koraku s časom in redno izvajajte e-mail marketing za on-line trgovine ter stopite iz sence konkurence.
In kako lahko kar najhitreje pričnete komunicirati s potencialnimi kupci preko e-mail marketinga? Uporabite naše brezplačno e-mail marketing orodje Newsletter.si, odprite svoj račun in pričnite nagovarjati kupce za ponovni nakup!

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.