Posodobljeno 20. 09. 2023
Razmišljate o tem, da bi se udeležili sejma? Vas mikajo nove priložnosti, ki jih tovrstna predstavitev odpira? Bi se v času sejma radi predstavili veliki množici potencialnih kupcev in partnerjev tudi, če ne boste tam fizično prisotni?
- Ste že kdaj bili na sejmu in bi radi izboljšali svojo naslednjo sejemsko predstavitev?
- Ali vas morda zanima le ali je sejem prava rešitev za dosego vaših poslovnih ciljev?
- Ne boste šli na sejem, vendar bi radi dodobra izkoristili trenutek?
Izdelali smo e-priročnik, ki vam bo močno koristil, če ste na katerokoli izmed teh vprašanj odgovorili pritrdilno.
E-priročnik je namenjen tako tistim, ki se sejma nameravate udeležiti kot razstavljalec kot tudi tistim, ki se sejma NE boste udeležili, a vendar bi radi tisti čas dodobra izkoristili za vašo promocijo.
Poln je praktičnih navodil, orodij, korakov in primerov, ki vam bodo koristili pri načrtovanju in izpeljavi vaše predstavitev ne glede na to katerega sejma se boste udeležili. Pomagal vam bo vašo sejemsko predstavitev narediti uspešno in donosno, takšno torej, ki vam bo vašo investicijo vanjo močno povrnila.
Razdelili smo ga na 3 smiselne dele, ki zajemajo obdobja pred, med in po sejmu.
Vsako izmed teh obdobij namreč od vas zahteva drugačen angažma. Aktivnosti boste tako lažje planirali, ker boste vedeli v kateri fazi ste in katero izmed orodij potrebuje vašo pozornost.
V prvi fazi se bomo posvetili postavljanju ciljev, izdelavi strategije in planiranju taktik za dosego vaših ciljev. V drugi fazi se bomo osredotočili na dogajanje na samem sejmu ter na aktivnosti, ki jih morate izvajati med svojo sejemsko predstavitvijo. Nazadnje, ko luči ugasnejo in se sejemska vrata zaprejo, pa se za vas začne še eno poglavitno delo: merjenje uspešnosti in izračun donosnosti vaše naložbe v sejemsko predstavitev.
Tokom vseh treh faz pa bomo posebno pozornost namenili vaši promociji dogodka. V ta namen se bomo poslužili izrabi spletnega marketinga preko različnih kanalov. Čez celotni priročnik vas bomo vodili po posameznem kanalu marketinške promocije in vam nanizali aktivnosti in rešitve, ki se jih morate na tem kanalu posluževati pred, med in po sejemski predstavitvi.
Prenesite si e-priročnik, vrejamemo, da ga boste želeli prebrati večkrat! 🙂
V primeru, da potrebujete pomoč pri načrtovanju vaših spletnomarketinških aktivnosti v času sejma ali izven, ne odlašajte in nas kontaktirajte, da skupaj določimo najboljšo rešitev za vas.
Veliko poslovnih uspehov vam želimo!
Ekipa Spletnik