Posodobljeno 29. 01. 2021
Ali ste vedeli, da se vedno več podjetij odloča za strukturiran pristop k optimizaciji oz. izboljšavi stopnje konverzije na spletni strani? In, da imajo 2x večje možnosti povečanja prometa. Ampak še vedno, se jih premalo zaveda kako pomembno je vložiti tudi nekaj truda v spletni nastop, kajti tudi tukaj so naše stranke.
Pregledali bomo par dejstev na katere morate biti pozorni, ko se lotevate optimizacije spletne strani:
- od 0-5 sek imate na voljo, da prepričate z naslovom in pristajalno stranjo. Po 8 sek večina obiskovalcev odide
- več kot imate pristajalnih strani, večja je možnost da pridobite povpraševanja
- objava videa na spletni strani, povečuje stopnjo konverzije
- A/B test spletne strani postaja najbolj priljubljeno orodje za testiranje spletnih strani. Zakaj je pomebno A/B testiranje si preberite v tem članku: A/B testiranje spletne strani: Zakaj je pomembno?
- daljši čas nalaganja spletne strani je velikokrat razlog za odhod iz spletne strani
- seveda je nek določen odstotek obiskovalec na vaši spletni strani zaradi »firbca« ali pa se želijo pred nakupom informirati o sami storitvi produktu
No pa poglejmo, kaj delajo ostala podjetja drugače….
- Jasen nagovor na pristajalni strani. V takem primeru obiskovalci točno vedo kaj bodo pridobili z uporabo storitve ali produkta.
- Testirajo klice k akciji. Hubspot je predstavil v svojem blogu primer podjetja, ki je izboljšal stopnjo konverzije za 105% in to zaradi jasnega klica k akciji. Naj vas ne bo strah povedati, kaj želite da vaš obiskovalec naredi. Tako, bo naredil manj klikov in prej prišel do zaključka nakupa. Moj nasvet tukaj je, da optimizirate spletno stran, s stopnji konverzije bomo govorili v drugem članku.
- Testirajo naslove. Naslov na vaši spletni strani lahko ustvari ali »zakoplje« prodajo. Tukaj ni skrite formule kaj napisati v naslov, ampak le testiranje z različnimi naslovi.
- Imajo krajše obrazce. Največji poznavalci priporočajo, da je v vašem obrazcu le najnujnejše. Sigurno ste se že velikokrat znašli pred obrazci, kjer ste se vprašali: »Ali se mi res da izpolnjevati vse to?«. V večini primerov se nam in ostalim ne da izpolnjevati predolgih form. Več o tem kako narediti dober kontaktni obrazec, si preberite v tem članku 5 načinov kako izboljšati vaš kontaktni obrazec za več konverzij. Pri Dropbox-u se držijo točno tega.
Če si boste vzeli čas in testirali vašo spletno stran in seveda zraven spremljali statistiko in odzive vaših strank, potem je uspeh za vogalom. V naslovu sem uporabila z manj kliko do več kupcev… s tem sem želela povzeti, da vsaka odvečna stran na spletni strani lahko sproži, da obiskovalec odide še preden vidi vašo spletno stran. Tako, da če želite povečati prodajo, začnite misliti na to kako boste izboljšali vašo spletno stran.
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Želim vam veliko uspeha,
Urška Ujc