Facebook trendi za leto 2023

Jan 4, 2023
Jan 4, 2023

Posodobljeno 28. 03. 2024

Družbena omrežja se nenehno razvijajo in vsako leto nam platforme postrežejo z novostmi, ki jih je pomembno upoštevati in umestiti v marketinški plan. Ostati na tekočem s trendi v panogi in izvajati prave ukrepe pomaga blagovnim znamkam in podjetjem, da izkoristijo prednosti trženja na družbenih omrežjih. Pri tem ostaja Facebook še vedno med vodilnimi na svetovnem trgu. Na vrhu ga ohranja nenehno izboljševanje sistema s posodobitvami, novimi orodji in prilagoditvami, zaradi česar ostaja privlačno marketinško orodje za vsako podjetje ali organizacijo. Priljubljen je tudi zato, ker ga je mogoče uporabljati brezplačno ali z minimalnimi stroški. Skupaj v povezavi z vrhunskimi orodji za upravljanje družbenih omrežij zagotavlja optimalne rezultate.

Da bi vam dali boljšo predstavo o tem, kako lahko izkoristite to mogočno platformo sebi v prid, vam v nadaljevanju predstavljamo najnovejše Facebook trende in napovedi za leto 2023.

Facebooki trendi za leto 2023

Facebook zgodbe nudijo več informacij

Čeprav je objavljanje zgodb prvotno izumil konkurenčni Snapchat, zdaj prevladuje Facebook, ki se ponaša z več kot milijardo zgodb, ki se jih dnevno deli prek platforme. Zakaj so torej zgodbe omembe vreden Facebook trend? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg meni, da bodo zgodbe igrale ključno vlogo v prihodnosti družbenih omrežij iz različnih razlogov.

Izpostavil je tri razloge, zakaj bodo zgodbe aktualne tudi v prihodnjih letih.

Prvič, mnogi menijo, da so zgodbe nov vir novic. Spremenil je način, kako uporabniki Facebooka delijo vsakodnevne dogodke. In ker se zgodbe dogajajo v realnem času, omogočajo pregled aktualnega dogajanja ali razmišljanja profila/osebe, ki zgodbe ustvarja. Zgodbe dobro delujejo tudi s pametnimi telefoni, zaradi česar so zelo primerne za današnje uporabnike, ki večinoma uporabljajo mobilne naprave. In nenazadnje, zgodbe podpirajo zasebnost uporabnikov, funkcijo, ki se dandanes zdi uporabna večini ljudi.

Ključni povzetki

  • Vsak dan se deli 1 milijarda Facebook zgodb.
  • Facebook pravi, da bodo zgodbe igrale ključno vlogo na družbenih omrežjih.
  • Zgodbe na Facebooku veljajo za nov vir novic.

Facebook Live

Facebook Live lahko zdaj uporablja vsakdo, ki uporablja platformo, za razliko od prej, ko so lahko to funkcijo izkoristile samo preverjene blagovne znamke. Za podjetja, ki imajo omejene proračune za oglaševanje, se lahko to izkaže kot odličen marketinški kanal, saj je znano, da uporabniki Facebooka dnevno gledajo videoposnetke – natančneje 100 milijonov videoposnetkov. Dejstvo je tudi, da so videi v živo uvrščeni višje v virih novic, kar jim daje optimalno izpostavljenost.

Udeležba v živo na Facebooku je prav tako zelo visoka in je za 178 % višja od povprečne udeležbe pri objavi. Prav tako je treba omeniti, da se je čas, ki ga ljudje porabijo za gledanje Facebook Live, početveril in videoposnetki v živo delujejo bolje s Facebookovim algoritmom v primerjavi s predhodno posnetimi videoposnetki.

Ključni povzetki

  • Mnogi strokovnjaki vidijo Facebook Live kot obetaven tržni kanal.
  • Uporabniki Facebooka dnevno gledajo videe.
  • Videoposnetki v živo so v virih novic uvrščeni višje.
  • Facebook Live prinaša 178 % višjo interakcijo sledilcev kot “navadne” objave.

Video ostaja kralj vsebin

Dejstvo, da se v zadnjih letih pojavljajo različne vrste videoposnetkov, omogoča podjetjem, da poskrbijo za različne vrste občinstva. Priljubljenost videoposnetkov kot marketinškega orodja lahko pripišemo tudi dejstvu, da imajo videoposnetki na Facebooku 135 % večji organski doseg kot slike. Priljubljenost videoposnetkov na tem omrežju ne kaže znakov upadanja, zato veliko podjetij razmišlja, da bi videe dodali svoji marketinški strategiji.

Kraljevali bodo kratki videi
Priljubljenost kratkih videou je eksplodirala s TikTokom in zdaj prevzema več platform družbenih medijev – vključno s Facebookom. Pravzaprav so videoposnetki kratke oblike zdaj postali privzeta vrsta vsebine za številne družabne vire in ta trend se bo leta 2023 samo še povečeval.

Facebook dejansko premaga TikTok, ko gre za predvajanje kratkih videoposnetkov med ameriškim občinstvom (Vir: Hootsuite). To se morda zdi presenetljivo, vendar govori o hitrem sprejemanju vsebin kratke oblike na različnih družbenih platformah.

Ključni povzetki

  • V prihodnosti se obeta še večja popularnost kratkih video vsebin.
  • Pojav različnih video vrst omogoča podjetjem, da poskrbijo za različne ciljne publike.
  • Facebook videoposnetki imajo 135 % večji organski doseg kot slike.

Chatboti

Uporaba chatbotov (t.i. robot za klepet z uporabnikom) na družbenih omrežij je postala precej običajna praksa in Facebook ni pri tem nobena izjema. Na Facebook Messengerju je že 100.000 aktivnih botov mesečno. Podjetja jih uporabljajo na različne načine, vendar pomoč strankam še vedno ostaja glavna funkcija za klepetalnice/chatbote. Običajno odgovarjajo na preprosta vprašanja in poizvedbe, kar podjetjem omogoča, da povečate prodajo z avtomatizacijo interakcij s strankami.

Za uspešno uporabo chatbotov si morate zapomniti več stvari.

Prvič, izkušnjo klepetalnega robota vaše stranke morate narediti čim bolj pristno, kot da teče pogovor s pravo osebo. Naj ima uporabnik občutek, da je razumljen in da lahko hitro prejme pomoč ali odgovor.

In nenazadnje, sprejmite dejstvo, da chatboti niso čarobna formula, ki opravijo vse delo s stranko sami: pričakujte, da boste na poti naleteli na težave, in se pripravite na takšne situacije.

Na voljo imate kar nekaj ponudnikov te storitve, med katerimi je zelo razširjen Zendesk.

Ključni povzetki

  • Facebook Messenger ima 100.000 aktivnih chatbotov.
  • Avtomatizacija interakcij s strankami prek klepetalnikov spodbuja prodajo.
  • Dajanje osebnosti chatbotom lahko izboljša uporabniško izkušnjo.

Več oglasov in Meta audience network

Mnoga podjetja povečujejo naložbe v oglaševanje, pri čemer 93 % podjetij vlaga v oglase na Facebooku. Trend priljubljenosti Facebook oglasov se nadaljuje, saj so ti oglasi 74-odstotno učinkoviti. Vlaganje v Facebook oglase pa zahteva tudi nekaj strategije. Platforma družbenih medijev ima funkcije ponovnega ciljanja, s katerimi se lahko osredotočite na stranke, ki se že zanimajo za vaše ponudbe. Ta postopek lahko še izboljšate s promoviranjem oglasov, ki vsebujejo ocene določenega izdelka ali storitve. Lahko rečemo, da je to eden najvidnejših Facebook oglaševalskih trendov.

Meta Audience Network razširja oglaševanje izven aplikacije Facebook. Z Audience Network lahko podjetja zaslužijo s prikazovanjem oglasov v drugih aplikacijah. Če želite upravljati svojo monetizacijo z Audience Network, boste morali nastaviti upravitelja monetizacije (angl. Monetization manager).

Ključni povzetki

  • 93 % oglaševalcev na družbenih omrežjih vlaga v oglase na Facebooku.
  • Z Audience Network dosežete publiko tudi izven Facebooka.
  • Oglasi na družbenih omrežjih so 74 % učinkovitejši od oglasov drugih oglaševalskih kanalov.
povprasevanje povprasevanje

Sledenje poti strank

Sledenje poti strank je kritičen proces, ki vam bo pomagal bolje razumeti vaše stranke. Oglaševalci vedo, da poznavanje oglasa, ki ga je stranka nazadnje kliknila pred nakupom, daje reprezentativen pregled poti stranke.

Facebookova uvedba novega attribution tool je podjetjem omogočila sledenje spletni poti strank. Za razliko od trenutnih metod vam orodje omogoča ogled stičnih točk, kot so ciljne strani, objave, ocene in oglasi, ki vodijo do določenega nakupa. V bistvu vam zagotavlja jasnejšo sliko celotne poti stranke, kar vam omogoča merjenje vrednosti posameznih prodajnih kanalov.

Ključni povzetki

  • Facebookovo orodje omogoča podjetjem, da sledijo poti strank.
  • Spremljanje poti strank omogoča podjetjem, da bolje razumejo uporabnike.
  • Sledenje poti strank podjetjem omogoča merjenje vrednosti prodajnega kanala.

Shopping oglasi

Facebook sčasoma dosledno izpopolnjuje svojo ponudbo družbenega nakupovanja, meje med spletnim nakupovanjem in družbenimi mediji pa postajajo vse bolj zabrisane.

Facebook Shops je prišel na sceno v začetku leta 2020, kar je podjetjem omogočilo predstavitev in prodajo svojih izdelkov neposredno prek aplikacij Facebook in Instagram.

Od takrat je platforma še naprej razvijala nove rešitve družbene prodaje. Facebook je nedavno uvedel nakupovalne oglase Advantage+, ki blagovnim znamkam omogočajo preizkušanje kreativnih različic in spodbujanje konverzij prek popolnoma avtomatiziranih kampanj.

Za e-trgovino in maloprodajna podjetja, namenjena neposrednim potrošnikom, bo leta 2023 vzpostavitev učinkovite in optimizirane nakupovalne prisotnosti na Facebooku ključna. Seznanite se z našim vodnikom po družabnem nakupovanju in našimi nasveti za prodajo (veliko) več izdelkov na Facebooku.

Shopping oglasi na Facebook-u

Glas blagovne znamke

Podjetja predstavijo glas svoje blagovne znamke vsakič, ko posodobijo svoje spletne strani, ustvarijo oglas ali objavo na platformah družbenih omrežij. Glas blagovne znamke je postal ključna sestavina marketinga, saj pomaga organizacijam/podjetjem, da jih uporabniki hitreje prepoznajo na trgu med ostalo konkurenco. Družbena omrežja pa so odlična pot za ustvarjanje glasu vaše blagovne znamke.

Facebook lahko prispeva k strategiji vaše blagovne znamke tako, da vam omogoči objavo privlačne vsebine, ki se bo pojavila v virih novic vaših strank. Kakšen bo učinek, pa bo v celoti odvisno od tega, kako ustvarjate in upravljate svojo vsebino.

Ključni povzetki

  • Glas blagovne znamke pomaga pri prepoznavnosti blagovne znamke.
  • Objava privlačne vsebine lahko pomaga pri večji izpostavljenosti in priljubljenosti blagovne znamke.

Prilagajanje Facebook strani

Facebook uporabnikom že nekaj časa omogoča prilagajanje svojih strani. Funkcija ni nič novega, vendar je še vedno dragoceno orodje za povečanje vašega dosega na družbenih omrežjih. Prilagodite lahko različne komponente strani, medtem ko vam omogoča integracijo aplikacij tretjih oseb na vašo stran. Podjetja so mnenja, da je ta funkcija zelo uporabna, saj jim učinkovito omogoča prodajo neposredno prek Facebooka.

Facebook strani lahko prilagodite na različne načine. Spreminjanje predlog je odvisno od poslovne kategorije, kar vam omogoča, da izberete najboljši dizajn za svoje podjetje. Prav tako lahko upravljate z zavihki, ki jih lahko dodate, preuredite, prilagodite ali odstranite, kot se vam zdi primerno. Ta možnost prilagajanja vam omogoča, da izstopate iz množice.

Facebook strani za različne namene

Ključni povzetki

  • Prilagajanje omogoča podjetjem, da čim bolj povečajo svoj doseg profilov/strani na družbenih omrežjih.
  • Objava privlačne vsebine lahko pomaga pri uspešni strategiji blagovne znamke.
  • Podjetja lahko neposredno prodajajo prek Facebooka z uporabo prilagojenih strani.

Integracija Avatarja

Integracija Avatarja je še en Facebookov največji projekt. Meta si obupno želi, da bi se ljudje navdušili nad metaverzumom. S spodbujanjem uporabe avatarjev kot oblike digitalne identitete Meta upa, da bo spodbudila ljudi, da se vključijo prek svojih avatarjev, kar je ključni element sodelovanja v metaverzumu.

Medtem ko smo na metaverzumu, se pričakuje, da se bodo objave iz VR pojavljale tudi na Facebooku. Te objave bodo poudarile vrsto izkušenj, ki so na voljo v okolju VR.

Facebook avatar

Kaj ti trendi pomenijo za vaše podjetje?

Predstavljeni poslovni trendi Facebooka nam povedo, da ta platforma družbenih omrežij še ni prerasla svoje uporabnosti za organizacije ter podjetja. To dokazuje tudi nenehno razvijanje močnejših in uporabnih funkcij za podjetja. Večina teh nadgradenj kar najbolje izkorišča nove tehnologije, kot so chatboti in umetna inteligenca, s čimer zbližujejo podjetja in stranke. Glede na vse te Facebook marketinške trende je možnost, da bo vaše podjetje imelo (še večji) uspeh ter korist od Facebooka, precej velika. Najbolje bo, da to vsem znano platformo in funkcije preizkusite sami (ali s pomočjo agencije) ter na podlagi uspehov in napak, vidite kaj deluje za vaše podjetje ter panogo. Vaja dela mojstra, dobri ali odlični rezultati pa sporočajo, da greste v pravo smer.

Potrebujete dodaten nasvet ali mnenje strokovnjaka? Morda pa bi želeli v celoti prepustiti vodenje Facebook oglaševanja nekomu, ki ima veliko izkušenj ter znanja? Pišite nam! Z veseljem priskočimo na pomoč, bodisi le z nasvetom ali vodenjem vašega profila za čim boljše rezultate. Pišite nam na oglasevanje@spletnik.si ali pa nas pokličite na 01 600 99 30.

Uspešno!

Vaš Spletnik

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran