Kako napisati Google oglas, zaradi katerega vas bodo kliki stali manj?

Nov 17, 2015
Nov 17, 2015

Posodobljeno 04. 05. 2023

google oglasi, google oglas

Za veliko podjetij je za takojšnjo pridobitev prometa na spletno stran najbolj stroškovno učinkovit način Google oglaševanja – znan tudi kot plačilo-na-klik sistem (PPC). Verjetno ste že opazili oglase na Googlu – tiste, ki se pojavijo ob vrhu in ob straneh rezultatov iskanja.
 
In verjetno tudi že veste, da lahko s tem drastično povečate obisk na vaši spletni strani – sploh v primeru, če vaša spletna stran ni visoko pozicionirana organsko.
 
Ampak ali veste kako napisati odlične oglase, ki bodo resnično pritegnili kupce in jih spodbudili, da kliknejo na vašo spletno stran? Niso vsi oglasi ustvarjeni enako in nekateri proizvajajo veliko boljše rezultate kot drugi. Vaši oglasi morajo izstopati iz morja povprečnosti in ulovite oko vaših potencialnih kupcev.

12 dobrih praks za Google oglase

Ampak ne skrbite, naših 12 nasvetov za Google oglase, vam bodo pomagali preoblikovati vaše povprečne oglase v vrhunske Google oglase, ki jih bodo kupci znova in znova klikali.

  1. Preverite vaše tekmece

Pri oglaševanju na Googlu, kot s trženjem na splošno, je bistvenega pomena, da ne odkrivate stvari na novo. Lahko prihranite ogromno časa in denarja, samo s študijem kaj počnejo vaši konkurenti na tem kanalu.

  1. Vključite poziv k dejanju

Poziv k dejanju (call to action) v besedilu oglasa je močno sredstvo, da pritegnete kupce. Pozivi, kot so „Preverite ponudbo“ in „Brezplačna poštnina“ ali „Preverite še danes“ povedo stranki kaj točno je v ponudbi in jih spodbudi, da kliknejo na oglas.

  1. Poudarite kako pomagate svojim strankam

Če poveste, kako super ste, je malo verjetno, da boste prepričali številne kupce, da kliknejo vaš oglas. Vsakdo lahko reče, da je številka 1 in kupci bodo verjetno skeptični. Veliko bolje je, da se osredotočite na težave, ki jih lahko rešite ali izpostavite ugodnosti vašega izdelka ali storitve.

  1. Privabite vaše idealne stranke s posebno ponudbo

Ponuditi nekaj, kar se bo težko upreti vašim potencialnim strankam, je odličen način da jih spodbudite, da kliknejo vaš oglas. „Brezplačno preizkusite“ ali „Prihranite 10€“ in „Brezplačna poštnina“ so zelo dobri primeri. Brezplačna poštnina je še posebej učinkovita ponudba. Ponavadi je tudi dvakrat uspešnejša od ponudbe za določen popust.

  1. Bodite odkriti glede cene

Ponavadi je najbolje izpostaviti cene že v oglasu, še posebej če imate spletno trgovino. Stranke želijo hitro najti izdelke ali storitve, ki jih želijo, po cenah, ki jih želijo plačati. Če jim ne zagotovite teh podatkov, lahko preskočijo vaš oglas in gredo k konkurenci.

  1. Ustvarite občutek nujnosti s pomočjo najmočnejšega motivatorja ki obstaja

V svojih oglasih uporabite ponudbe, ki so omejene s časom ali količino. Uporabljajte izraze, kot so „Akcijska cena le še 2 dni“ ali „Le 5 izdelkov na zalogi“. Pomanjkanje je močan motivator in spodbuja stranke, da kupijo takoj preden izdelka zmanjka.

  1. Zmanjšajte občutek tveganja

Nekateri kupci, ki vidijo vaš oglas, lahko da vas še ne poznajo. Če vas ne poznajo ne vedo ali ste zanesljivi in vredni zaupanja. Poskusite zmanjšati ta občutek tveganja z izpostavljanjem vaših jamstev, ki jih zagotavljate.

  1. Naj bo vaša prva opisna vrstica cel stavek
google oglas, google oglasi

Če se vaš oglas pojavi na prvih treh mestih na Google iskalniku, se lahko prikaže s posebnim širokim naslovom, ki vključuje prvo opisno vrstico. Ta vrsta naslova še dodatno izstopa in ima potencial, da privabi več strank. Da zagotovite, da se vaš oglas prikaže s tem daljšim naslovom, morate na koncu prvega stavka oz prve opisne vrstico zaključiti stavek z ločilom (.,!,?). Google bo nato premaknil prvo opisno vrstico vzporedno z naslovom.

9. Vključite ključne besede

google oglas, google oglasi

Poskusite vključiti določeno ključno besedo/besedno zvezo v samem oglasu. Google bo prikazal iskano ključno besedo v oglasu in jo izpostavil v krepkem tisku in bo tako vaš oglas izstopal iz množice. S tem bo tudi sam oglas bolj relevanten za iskalca. Vključite ključno besedo vsaj enkrat. Dodate jo lahko tudi v naslov ali prikazni URL.

 

10. Izkoristite prikazni URL

Ne glejte na prikazni URL kot le povezavo, poskrbite, da vam bo tudi prikazni URL prinašal več klikov in konverzij. Tudi besedilo URL-ja lahko služi kot poziv k akciji, zagotovi več informacij, poudari posebno ponudbo ali poveča relevantnost oglasa.

google oglas, google oglasi

11. Poskusite nekaj ?*!£*& simbolov

Mnogi oglaševalci so prepričani, da s simboli v oglasih lahko povečamo razmerje med kliki in prikazi. Preizkusite simbole kot so ?,&, ©, ™ in * in ugotovite ali so učinkovita. Lahko pomagajo pridobiti pozornost vašim oglasom in lahko naredijo razliko, če se soočate z veliko konkurence.
 

12. Uporabite razširitve oglasov

google oglas, google oglasi

Sistem vam omogoča širok nabor razširitev oglasov. To je način dodajanja dodatnih informacij o vašem podjetju ali vaši ponudbi. Preverite prednosti razširitev in se odločite katere bi bile za vas najbolj pomembne in uspešne. Ena izmed prednosti razširitve oglasov je tudi, da so vaši oglasi videti večji in bolj zanimivi, saj ponujajo več informacij.

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij ali, da vam pomagamo pri ustvarjanju oglasov za vaše podjetje, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Veliko uspeha vam želim,
Tina Capuder
 

5/5 - (2 glasov)
Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (2 glasov)