Prednosti in slabosti Google oglaševanja

Sep 17, 2019
Sep 17, 2019

Posodobljeno 04. 05. 2023

Oglaševanje je za podjetje oziroma posameznika, ki želi uspeti na trgu gotovo ključnega pomena. Brez oglaševanja ne moremo učinkovito širiti prepoznavnost. Zavedati se je potrebno, da moramo odstopati od konkurence tudi z uspešnim oglaševanjem.

Google oglaševanje je dandanes sodoben in najbolj učinkovit način oglaševanja vaše spletne strani oziroma spletne trgovine. Oglaševanje na Googlu pa seveda zahteva precej znanja, zato je najbolje, da izdelavo in vodenje kampanj prepustite strokovnjakom, ki se s tem ukvarjajo.

Imeti je potrebno širok spekter znanja s področja spleta ter delovanja Google oglaševanja. Ni priporočljivo, da se celotnega procesa lotijo laiki, ki lahko naredijo več škode, kot koristi.

Oglaševanje na Googlu in prednosti

Tako kot vse stvari, ima Google oglaševanje svoje prednosti in slabosti. Vsekakor je potrebno poudariti, da je veliko več prednosti kot slabosti, pa vendar. Najprej se bomo posvetili prednostim, ki jih pridobi spletna stran oziroma spletna trgovina, ko je v procesu oglaševanja na Googlu.

Prva prednosti je gotovo v cenovni dostopnosti oglaševanja. V primerjavi s klasičnimi mediji (televizija, tisk) , je oglaševanje na Googlu veliko cenejše. Z njim lahko dosežete veliko število, ciljnega občinstva prav povsod po svetu. Priporočljivo je, da poznate trg konkurence in dobro analizirate spletno stran ter določite ključne besede. Številne raziskave po vsem svetu so dokazale, da Google oglaševanje nudi predvsem učinkovit pristop, saj lahko rezultate natančno analiziramo. Če ponovno primerjamo s tiskanimi mediji, lahko oglaševanje preko Googla urejamo tudi naknadno in se tako učinkovito prilagajamo ponudbi in povpraševanju. V klasičnih medijih popravljanje seveda ni mogoče. Vsaj ne zastonj.

Velika prednost oglaševanja na Googlu  je tudi ta, da je učinek izmerljiv! S pomočjo Google Analytics in kod za merjenje konverzij, dobimo vpogled v dragocene podatke, ki jih s klasičnimi oglaševalskimi pristopi ne moremo. Prav tako, je oglaševanje izjemno ciljano, saj nagovarjate samo tiste potencialne kupce, ki se dejansko zanimajo za vaš izdelek ali storitev. Kdo vam garantira, da bodo vaš radijski oglas poslušali samo tisti, ki se zanimajo za vašo storitev?

Strokovnjaki za Google oglaševanje bodo uspešen in privlačen oglas ustvarili v kratkem času. Pri tem je pomembno, da ste ciljno usmerjeni in izpostavite tiste dobre lastnosti, ki morebiti zanimajo potencialno stranko. Mogoče pa je dandanes, ko se je svet znašel v vrvežu slabe ekonomije, eden izmed najbolj pomembnih prednosti: kontrola nad stroški in popoln pregled oglaševanja. Ves čas, ko poteka kampanja, lahko naročnik prilagaja denarni vložek. Preprosto, kot še nikoli!

Google oglaševanje ter njegove slabosti

Vsaka oblika oglaševanja ima tudi slabosti, zato je temu tako tudi pri Google oglaševanju. Dejstvo je, da je potrebno pred vsakim oglaševanjem raziskati trg in določiti potencialne kupce. Vsak, ki dobro pozna konkurenco, bo znal določiti, kaj so njegove največje prednosti.

Natančna analiza spletne strani pred oglaševanjem na Googlu je nujno potrebna. Ravno tukaj pa nastane prva in največja slabost, če izpustite ta korak. Takrat se lahko zgodi, da izjemno slabo določimo ključne besede, kar privede do slabe Google kampanje. Skratka: za vzpostavitev dobre Google kampanje, je potrebno kar nekaj predhodnih priprav in raziskav.

Vsako kampanjo je najprej potrebno natančno analizirati in testirati. Celoten proces zahteva čas, kar je potrebno razumeti. Vseeno pa lahko na koncu prinese ogromno koristi. Google oglaševanje sicer omogoča samostojno izvajanje kampanj, kar pa je lahko tudi slabost. Razlog je razviden že iz zgoraj naštetih slabosti, ki jih morebiti pozabimo upoštevati. Vsekakor je priporočljivo, da se zadeve lotite profesionalno in natančno.

Google oglaševanje se izplača!

Oglaševanje na Googlu bo prineslo učinek, kar boste lahko kmalu opazili tudi preko natančne statistike. Z razliko od drugih oglaševalskih medijev, bo vaš denar pametno vložen, vi pa boste želi uspehe z novimi obiski na spletnih straneh in morebitnih novih strankah. Izplača se!

Pri Spletniku vaše kampanje pripravlja in opitmizira več kvalificiranih Google strokovnjakov, ki konstantno spremljajo trende in najboljše oglaševalske prakse. Naročite vašo kampanjo pri nas na brezplačni številki 080 3339 ali stopite v stik z Google strokovnjakom preko kontaktnega obrazca tukaj!

Uspešno,

Spletnik
 

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran