Kaj je Facebook fan stran?

Feb 15, 2011
Feb 15, 2011
Facebook je bil prvotno vzpostavljen kot mesto za ohranjanje odnosov s kolegi s fakultet. Od takrat se je veliko spremenilo in Facebook je postal največji družbeni medij na svetu z več kot 600 milijoni uporabnikov, od katerih jih je 50% aktivnih vsak dan. V Sloveniji je že več kot 600.000 Facebook uporabnikov.
Facebook fan strani ali t.i. fan pages so najboljši način za promocijo vašega podjetja, izdelka ali storitve na družbenih medijih. S pomočjo primerno vzpostavljene in vodene Facebook fan strani lahko pripeljete ljudi na svojo spletno stran, blog ali spletno trgovino. Lahko tudi oglašujete svoj produkt na Facebooku s targetiranimi oglasi glede na starost, spol, interese in druge kriterije.
Facebook fan stran je idealna za tako manjša kot večja podjetja, saj ima zelo prilagodljiv vmesnik, ki omogoča kup prilagoditev po meri vašega podjetja, izdelka ali storitve.
Vendar zgolj vzpostavitev fan strani ne bo dovolj za promocijo. Zbrati je potrebno številne zveste fane na svoji Facebook fan strani in jih usmerjati k promociji vašega produkta. Naj bodo vaši fani ambasadorji vaših produktov.
Za nabor in povečanje števila vaših fanov je pomembno vašo fan page narediti zanimivo in interaktivno.

Facebook je bil prvotno vzpostavljen kot mesto za ohranjanje odnosov s kolegi s fakultet. Od takrat se je veliko spremenilo in Facebook je postal največji družbeni medij na svetu z več kot 600 milijoni uporabnikov, od katerih jih je 50% aktivnih vsak dan. V Sloveniji je že več kot 600.000 Facebook uporabnikov.

Facebook fan strani ali t.i. fan pages so najboljši način za promocijo vašega podjetja, izdelka ali storitve na družbenih medijih. S pomočjo primerno vzpostavljene in vodene Facebook fan strani lahko pripeljete ljudi na svojo spletno stran, blog ali spletno trgovino. Lahko tudi oglašujete svoj produkt na Facebooku s targetiranimi oglasi glede na starost, spol, interese in druge kriterije.

Spletnik-Facebook-stran

Facebook fan stran je idealna za tako manjša kot večja podjetja, saj ima zelo prilagodljiv vmesnik, ki omogoča kup prilagoditev po meri vašega podjetja, izdelka ali storitve.
Vendar zgolj vzpostavitev fan strani ne bo dovolj za promocijo. Zbrati je potrebno številne zveste fane na svoji Facebook fan strani in jih usmerjati k promociji vašega produkta. Naj bodo vaši fani ambasadorji vaših produktov.
Za nabor in povečanje števila vaših fanov je pomembno vašo fan page narediti zanimivo in interaktivno.
Kako pridobiti na interaktivnosti?

  • Pisanje statusov.
  • Objave slik.
  • Uporabite lahko možnost dodajanja videov z Youtuba.
  • Prikazujete raznoliko vsebino fanom in nefanom, da spobudite nefane, da postanejo fani.
  • Vzpostavite okno, ki omogoča vašim fanom povabilo lastnih prijateljev na vašo Facebook fan stran.
  • Dodate možnost komentiranja vaših vsebin na Facebooku za dvig interaktivnosti med fani.
  • Lahko dodate mp3 vsebine in podcaste.
  • Dodajte anketo o vaših produktih ali storitvah oziroma zanimivosti, ki bo pritegnila več uporabnikov.
  • Omogočeno je tudi dodajanje flash vsebin.

Vaši fani se lahko med seboj pogovarjajo, ko so na vaši strani. Kako lahko to izkoristite v lastno prid?

  • Dodate lahko tudi gumb “deli”, da lahko uporabniki delijo vaše vsebine, ki jih komunicirate na svojem profilu.
  • Facebook fan strani vam dopuščajo tudi pametne url-je ter Google indeksacijo.
  • Vzpostavite lahko diskusije, forume in komentarje na različne tematike.
  • Vsem fanom ne morete poslati osebnega sporočila, lahko pa vse fane hkrati obvestite preko t.i. Update možnosti.
  • Facebook fan strani omogočajo tudi osnove analitike vaše strani s pomočjo t.i. Facebook insights.
  • Za razliko od skupin Facebook fan strani omogočajo razporeditev fotografij po albumih.
  • Facebook fan strani vam omogoča vzpostavitev in komunikacijo dogodkov.
  • Svojo Facebook fan stran lahko promovirate s pomočjo Facebook oglasov.
  • Svoje fane lahko razporeditev v skupine ter objavljate različne statuse in opazujete odzive na vašo komunikacijo.

Zgoraj opisane možnosti lahko uporabite za pridobivanje ambasadorjev vašega podjetja, izdelka ali storitve, ki vam bodo pripeljali še več fanov in širili vest o vas ob primerno vzpostavljeni komunikaciji.
Usmerite osebe, ki aktivno sodelujejo na Facebooku do vaše spletne strani in si povečajte obisk in posledično konverzije. Če nimate časa ali znanja, kako lahko vzpostavite Facebok fan stran in komunicirate na Facebooku za vaše podjetje, nas kontaktirajte!
Spletnik

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.