Kako in zakaj odzivni dizajn vpliva na stopnjo konverzije (število nakupov)

Nov 3, 2015
Nov 3, 2015

Naše nakupne navade so se v zadnjih letih zelo spremenile. Najprej s prihodom spletnih trgovin, potem pa še z nepogrešljivimi telefoni in tablicami. Košarice spletnih trgovin so nam sedaj na voljo vedno in povsod, a še vedno se nam velikokrat zgodi, da naletimo na spletno trgovino, kjer je izdelek nemogoče kupit. To pa zato, ker se dizajn trgovine ne prilagodi pametnemu telefonu ali pametni tablici.

Obiskovalec ima v tem primeru slabo uporabniško izkušnjo, kar lahko vpliva tudi na to, da se v vašo trgovino ne bo več vrnil. In če ste zapravili kar nekaj denarja za to, da ste v trgovino privabili obisk, potem ni prav, da jih zaradi tega izgubite.
Da pa je stvar resna tokrat nekaj statistike na temo uporabe pametnih telefonov in tablic pri uporabi interneta. Več kot očitno je, da je trend odzivne trgovine prisoten in več samo nekaj o čemer se govori.

  • 60% obiskov interneta se zgodi preko mobilnih napravspletna trgovine, spletne trgovine, statistika, statistike
  • 90% odraslih uporabnikov ima prenosni telefon
  • od 90% odraslih uporabnikov jih ima 58% pametni telefon 
  • 42% odraslih ima v lasti tablico
  • imetniki pametnih telefonov pogledajo na svoj telefon v povprečju 150 krat 
  • 67% imetnikov pametnih telefonov preveri svoj telefon za sporočila, zgrešene klice – tudi, če se nič od tega dejansko ne zgodi na telefon
  • 44% uporabnikov pametnih telefon je priznalo, da spijo s telefonom zraven glave, zato, da ne zamudijo zgrešenega klica, sporočila ali sporočila na družabnem omrežju
  • 29% imetnikov pametnih telefonov pravi, da si življenja brez sploh ne predstavljajo več
  • 34% uporabnikov pametnih telefonov uporabljajo telefon zato, da so aktivni na internetu, namesto, da bi uporabili stacionarni, prenosni računalnik ali katero drugo napravo

 
(Podatki veljajo za Ameriko a lahko smernice potegnemo tudi z obanšanjem ljudi v Sloveniji)
Napoved pravi, da bo število takih, ki za dostop uporabljajo telefon iz 800 milijonov naraslo na 1.9 bilijonov v letošnjem letu! In ravno toliko razlogov imate, da svojo spletno trgovino spremenite v odzivno!
In že to je dovolj zgovorna statistika zakaj je odzivna spletna trgovina pomembna za vaš posel. Če boste želeli ostati v trendu, pred konkurenco in če vam je mar za vaše obstoječe in potencialne kupce, potem je skrajni čas, da tudi vašo trgovino spremenite v odzivno spletno trgovino.
Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas poklicite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Andreja Ogrinc

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.