Košarica v spletni trgovini

Feb 17, 2014
Feb 17, 2014

Najbolj pomemben element v spletni trgovini je prav gotovo košarica. Ko smo enkrat tako daleč, da košarico napolnimo, potem nas načeloma loči le se 1 korak, da opravimo nakup. Načeloma pravim zato, ker bi tako moralo biti v vseh spletnih trgovinah. magento: one step checkoutPa ni. Veliko spletnih trgovcev še vedno ne upošteva dejstva, da smo ljudje po naravi lena bitja in nimamo volje, da bomo za nakup izdelka 15 minut izpolnjevali razne obrazce in formularje…
Že tako nas (vsaj mene) dostikrat zapeče vest, ko polnim košarico. In to, da sistem od mene zahteva, da naj izpolnim celo vrsto nepotrebnih podatkov pred nakupom, me prej odvrne kot obdrži pri tem, da bi nakup končala. In na koncu nima nihče nič od tega – jaz sem porabila svoj čas, vi kot spletni trgovec pa svoj budget za oglaševanje, da sem vas našla.
In ravno zato se vse več naročnikov odloča za modul “hitra blagajna”, v angleškem jeziku se imenuje “onestep check out”. Gre za modul, ki omogoča, da obiskovalec (tudi če ni registriran uporabnik) v enem koraku odda vse svoje potrebne podatke, da lahko opravi nakup in dobi naročeno. Sicer je začetni vložek za tak modul malce večji (za Magento platformo je nakup in namestitev modula cena 240€ + DDV), a se je v praksi izkazalo za investicijo in ne strošek. Odstotek takih, ki so prej košarico zapustili (zaradi predolgega postopka registracije), se je bistveno zmanjšal. Torej se v trgovini s pomočjo tega modula zgodi več nakupov (konverzij) kot prej!
Poleg “optimizirane” košarice pa je pomembno tudi to, da pred samim nakupom stranki ponudite pomoč pri nakupu. Naj bo to telefonska številka, kontaktni obrazec ali pa e-mail naslov, ki so dosegljivi 24/7, tudi v času praznikov in vikendov.
Sama imam izkušnjo iz preteklega vikenda. Ker so me zanimale podrobnosti o izdelku (ki v trgovini niso bile opisane), sem v spletni trgovini izpolnila obrazec in v roku ene ure že dobila odgovor! Kljub temu, da je bila sobota popoldne!
Poskrbite, da bo vedno nekdo “dežuren” vsaj na elektronski pošti. Smo namreč v času, ko informacije hočemo tukaj in sedaj! Če teh informacij ne dobimo, se bomo obrnili na vašo konkurenco. Pomembno je torej, da preden začnete s spletno prodajo, da veste kako se boste zadeve lotili. In v mislih imejte predvsem uporabnika, ki bo vašo trgovino obiskal. Ne pozabite na rek, ki v angleščini pravi: Keep it simple stupid! (naj bo enostavno neumno)
Za več trikov in nasvetov za uspešno spletno prodajo, so vam vsak dan med 8 in 17 uro na voljo naši strokovnjaki, vedno pa smo dežurni na e-mail naslovu, preko kontaktnega obrazca in pa tudi na Spletnik Facebook strani.
Andreja Ogrinc

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran