Kako kupcem vstopiti v njihovo podzavest in jim prodati več?

Feb 22, 2011
Feb 22, 2011

Obstaja veliko načinov, kako lahko vaše izdelke ali storitve oblikujete, da bodo postali še bolj vabljivi za vaše kupce. Dejstvo je, da bolj kot so vabljivi, več jih boste prodali. Večina metod, pri katerih spoznavamo podzavest naših kupcev in nam pomagajo njihovi podzavesti primerno oblikovati sporočila, je zelo učinkovita. Za povečanje prodaje je torej zelo pomembno tudi vedeti, kako deluje človeški um, saj to lahko dodobra izkoristite kot vašo konkurenčno prednost.

Uporaba interneta za povečanje prodaje se sicer na trenutke zdi morda neosebna, če jo primerjamo s trgovinami ali trgovskimi centri. Vendar če pomislimo, smo tudi v velikih trgovskih centrih bolj kot ne številke. Se strinjate?
Preko spleta pa imate vseeno veliko manj neposrednega kontakta z vašimi potencialnimi kupci.
Najtežji del spletnega marketinga je izdelava spletne strani, ki bo sposobna nagovoriti ciljno publiko in jo prepričati, da je ravno vaš produkt tisti, ki si ga nadvse želijo. Če nekdo pride na spletno stran in išče ponudbo za določen izdelek ali storitev, se je o tem najverjetneje že pozanimal na drugih spletnih straneh (straneh vaših tekmecev) in več ali manj sedaj primerja vaše cene z njihovimi. Četudi ne primerja ravno cen, pa ga zagotovo zanima vaš odziv, torej razmišljal bo o tem, zakaj ste ravno vi tisti, ki bi jim zaupal svoj denar. Kako se torej vaš pristop razlikuje od pristopa vaših tekmecev, v čem ste lahko boljši od njih?
Pri prodaji upoštevajte podzavest vaših kupcev
Ena od najbolj učinkovitih metod je v spletno predstavitev vključiti izjave zadovoljnih strank, ki so kupile vaš produkt oz. ga uporabljajo že nekaj časa, so z njim zadovoljne in bi ga priporočile tudi najboljšim prijateljem. Če na spletni strani oziroma v spletni trgovini obiskovalci lahko glasujejo za najboljši produkt, je ta način lahko še bolj učinkovit, vendar pa le v primeru, če gre za zares kakovosten produkt ali storitev. Nekaj slabih ocen lahko namreč zelo slabo vpliva na nakupno odločitev potencialnih kupcev, zato je v takšnem primeru bolje, da glasovanja ali ocenjevanja produktov raje ne uporabite. Ko pa ima določen produkt veliko lepih ocen, potencialni kupec ne razmišlja več oz. cena ni več osnovni odločilni dejavnik za nakup. Tako je verjetnost, da bo kupil produkt, veliko večja.
Ko bodo ljudje videli, da nekdo že uporablja produkt in je imel z njim pozitivno izkušnjo, bodo najverjetneje veliko lažje tudi oni odprli denarnico in ga naročili tudi sami.
Za povečanje prodaje na spletu morate definitivno imeti nekaj izjav vaših zadovoljnih strank ali pa vsaj sistem, s pomočjo katerega lahko vaši obiskovalci ocenjujejo posamezne produkte na spletni strani in na ta način delijo svoje uporabniške izkušnje z drugimi.
Ljudje smo po naravi nagnjeni k temu, da raje sledimo večini, kot pa da bi si utirali svojo pot. Torej po liniji najmanjšega odpora. Če boste vašim kupcem omogočili, da gredo v isto smer kot vaši obstoječi kupci in če boste temu dodali še komponento časa, torej veljavnost ponudbe časovno omejili, dober rezultat ne bo izostal, kar boste zagotovo občutili na povečanju vaše prodaje.
Če nimate ideje, kako bi vaš produkt naredili še bolj unikaten, vam predlagamo, da ga zapakirate skupaj s komplementarnimi produkti. Izdelajte torej paket, ki bo vključeval še dodatno stvar, ki jo sicer prodajate ločeno in jo samo v sklopu tega paketa lahko ponudite brezplačno.
Izdelajte spletno stran, ki bo sposobna nagovarjati pravo ciljno publiko in njihovo podzavest in s tem naredite velik korak k povečanju vašega dobička!
Spletnik trojček je rešitev, s katero boste zagotovo povečali vašo prodajo!
Za več informacij o paketih si oglejte Spletnik Trojček, kjer si lahko ogledate tudi videe, v katerih predstavljamo vsak posamezen vidik.
Uroš Bogdanović

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.