Posodobljeno 11. 04. 2024
S pomočjo e-knjige boste uspešno zbirali kontakte – potencialnih strank za vaše podjetje. E-knjiga, e-priročnik, e-vodič: so vaš nastop
Naslovnica vaše e-knjige je kot trenutek v gledališču, ko se dvigne zavesa v gledališču. Ali kot uvodna špica vaše priljubljene serije ali filma. Je prvi vtis, ki ga publika oziroma gledalci prejmejo. Ali jim bo všeč, kar bodo ugledali?
V prvi vrsti je odvisen od tega, kako dobro poznate obiskovalce vaše spletne strani, oziroma vaše bralce. Če poznate vaše občinstvo, potencialne stranke in razumete njihove izzive in težave, boste vedeli, kaj jim morate ponuditi ter vključiti v vašo e-knjigo.
Kako ugotoviti, o čem napisati vašo e-knjigo?
Spremljajte vsebine, kot so:
• Katera vprašanja vam potencialne stranke pogosto zastavljajo?
• Berite in odgovorite na komentarje na vašem blogu.
• Vprašajte nove obiskovalce in stranke, kaj jih je pripeljalo do vašega podjetja, spletne strani ali bloga.
• Ugotovite in spremljajte demografske lastnosti potencialnih strank, torej spol, starost in izobrazbo.
• Anketirajte vaše bralce, da ugotovite njihove izzive in probleme.
Ko spoznate vaše stranke, njihove lastnosti, izzive, jim lahko ponudite e-knjigo s koristnimi informacijami, ki jih potrebujejo in si jih želijo ter za katere so v končni fazi pripravljeni tudi plačati.
Ne dovolite, da vaše e-knjige zastarajo, temveč naredite novejše verzije. Letošnji “Turbo vodič” lahko zamenjate z “Edini vodič, ki ga vaše podjetje potrebuje”. Dajte svojim bralcem najboljše, kar jim lahko ponudite: uporabne, edinstvene in sveže vsebine, ki jih ažururajte in obnavljajte.
Najboljše e-knjige imajo očem prijazen dizajn. Zavedajte se, da ljudje berejo e-priročnike s svojih monitorjev in jih redko kdaj sprintajo.
Zapišite svoje informacije in nasvete na preprost način in jih razbijte s kratkimi odstavki in naštevanji.
Vzpostavite močno hierarhijo poglavij in podpoglavij z naslovi in podnaslovi za lažje sledenje vsebini ter skeniraju vašega priročnika.
V e-knjigo vključite veliko belega prostora, klicev k akciji in fotografij.
Bodite zelo pozorni, da popravite in odstranite vse slovnične napake.
Presenetljivo, vendar nobeden izmed zgornjih nasvetov ne drži za vas, če ne boste dejansko napisali e-knjige.
Sliši se sila preprosto. Vendar koliko idej za e-knjige se vam poraja v tem trenutku v vaši glavi in koliko ste jih dejansko že spravili na papir? Odgovor na to vprašanje veste le vi.
Potrebna je disciplina in veliko časa ter predanost, da lahko vaše znanje in nasvete zapakirate v celoto koristno za vaše stranke v obliki e-knjige.
Vaše ideje si zaslužijo, da ugledajo luč sveta. Zato nikar ne odlašajte, naplanirajte si pisanje e-knjige za vaše podjetje v tem poletju.
Vaše ideje, znanje in podjetje se ne more širiti, če svoje znanje skrivate za gledališko zaveso in se ne razkrijete potencialnim strankam.
Kako vam lahko vaša e-knjiga pomaga za dvig prodaje?
• Ponudite konkretne informacije in vsebine, ki vodijo do vašega produkta, storitve.
• Izkoristite vašo profesionalno mrežo, da vam pomaga razširiti vest o vsebini in koristi vaše e-knjige.
• Ponudite krajše koristne vsebine vaše e-knjige za motivacijo k prenosu e-knjige.
• Ko pišete e-knjigo ne pozabite, kdo so vaši bralci in kakšni so njihovi izzivi in problem. Ne predpostavljajte, da vedo kar se vam zdi samoumevno. Ne predpostavljajte, da poznajo vaš izdelek.
• Informirajte in podučite svoje potencialne stranke. S koristnimi nasveti boste zgradili kredibilnost in zaupanje, ki vam bo omogočila več prodanih produktov in storitev.
Vaša e-knjiga bo imela najboljše izhodišče, če:
• Jo boste napisali in jo prenehali skrivati v vaši glavi.
• Jo boste izoblikovali in pilili, dokler ne bo postala profesionalna in privlačna.
• Boste delili kreativno in koristno vsebino s svojimi bralci.
• Predstavite vašo e-knjigo kot kredibilen vir informacij in znanja.
• Naj vam vaše vezi pomagajo širiti dobro vest o vaši e-knjigi.
Ne pozabite. Samo pametni, sposobni in odzivni preživijo na trgu. In vi ste lahko eni izmed njih.
V podjetju Spletnik smo v zadnjem času izoblikovali in napisali za vas več različnih e-knjig, e-priročnikov in e-vodičev.
Tematike naših e-priročnikov:
– Facebook strani
– Izdelava spletnih strani
– E-mail marketing
– Optimizacija spletnih strani
– Google oglaševanje
Vam je bil všeč članek, e-knjiga, e-priročnik? Menite, da bi lahko tudi vaši kolegi delili njihovo znanje z vami? Delite ta članek na Facebook in Twitterju, mogoče jih zmotivirate in prepričate.
Helena Felc
Spletnik marketing