Kako napisati vsebino za spletno stran v 9 korakih

Jun 1, 2022
Jun 1, 2022

Posodobljeno 14. 12. 2022

Zbuditi interes obiskovalcev spletne strani z dobro vsebino – je lahko pravi izziv. Večina obiskovalcev bo na spletni strani preživela le nekaj sekund, preden se odloči, kaj storiti naprej.

Zato je kakovostna in premišljeno zastavljena vsebina, ključ do zmage. Dobro napisana vsebina, optimizirana za splet, se skozi čas povzpne na vrh rezultatov iskanja in hitreje pritegne pozornost bralcev. Ne glede na to, ali imate že nekaj prakse ali pa ste povsem novi pri ustvarjanju vsebine, se lahko veliko še naučite o načrtovanju ter pisanju spletnih vsebin. Pritegniti pozornost bralcev z zanimivim bleščečim naslovom je le vrh ledene gore.

Berite dalje, če želite izvedeti, kako se lotiti vsebin vašega podjetja, kako uporabiti raziskave ključnih besed, optimizacijo iskalnikov in druge elemente strani, da ustvarite vsebinsko privlačne in v rezultate usmerjene spletne strani.

Kako napisati vsebino za spletno stran

Kako napisati kakovostno, zanimivo vsebino za spletno mesto je eno največjih vprašanj, s katerimi se srečujejo tako podjetniki kot zaposleni, ki skrbijo za vsebinski marketing v podjetju. Morda ste na točki, ko strmite v svoje zapiske in se sprašujete, kako bo iz tega nastala dobra vsebina za vaše spletne strani. V pomoč naj vam bodo naslednji koraki.

1. Določite namen vsebine spletne strani

Ne morete napisati dobre vsebine za vašo spletno stran, ne da bi vedeli, zakaj jo pišete.

Ali vsebina spletnega mesta prodaja izdelek? Želite z vsebino pritegniti nove stranke? Ali ustvarja promet in podpira vaše oglaševanje?

Ko boste poznali glavni cilj vsebine spletnega mesta oziroma določene strani, boste bolje pripravljeni napisati besedilo, ki bo pomagalo doseči ta cilj. Toda preden sploh začnete s pisanjem, vedite, za kakšnega uporabnika oziroma občinstvo pripravljate vsebine.

2. Raziščite občinstvo

Ne pozabite: pišete za vašega (idealnega) uporabnika oziroma ciljno občinstvo. Kaj in kako se boste lotili vaših vsebin ali člankov, bo odvisno od naslednjih stvari:

  • Raven strokovnega znanja uporabnikov. Če pričakujete, da se boste v vsebinah svojega spletnega mesta pogovarjali s strokovnjaki, boste uporabljali drugačen jezik, kot če govorite z novinci oziroma nekom, ki vašo panogo ali dejavnost šele spoznava.
  • Kaj iščejo in potrebujejo obiskovalci spletne strani. To je bistvenega pomena za pisanje učinkovite vsebine spletnega mesta, saj če lahko odgovorite na njihova vprašanja bolje kot kdorkoli drug, imate več možnosti, da jih pridobite kot stranko.
  • Kako in od kje pridejo na vašo spletno stran. Razumevanje, od kod prihajajo vaši uporabniki ali kaj morda iščejo na vaši spletni strani, vam lahko pomaga pri tem, kako pravilno postaviti svojo vsebino.
  • Interesi uporabnikov oziroma obiskovalca strani. V kolikor veste, kaj zanima vaše stranke ter obiskovalce poleg obstoječih vsebin na vaši spletni strani, uporabite te dragocene informacije. Na podlagi teh informacij boste vedeli katere elemente dodati vsebini svojega spletnega mesta, da boste pritegnili pozornost uporabnikov in navdušili. V ta proces bo lahko zajeta izdelava novih spletnih vsebin, člankov ali bolj dodelan opis storitev ter izdelkov, koristne novice ter povezave. Zato je koristno in potrebno razumevanje vaših uporabnikov, saj jim le tako lahko vedno nudite dobro vsebino.

Kako raziščete svoje občinstvo oziroma obiskovalce spletnih strani?

Obstaja več načinov za raziskovanje in podrobnejše spoznavanje občinstva vašega spletnega mesta.

  1. Raziščite svoje stranke in bralce vsebine. Se sprašujete, kdo so bralci vaših vsebin? Vprašajte jih sami. Izkoristite možnost spletnih anket. Zapišite pet stvari, ki jih želite izvedeti o svoji publiki iz svoje ankete. Izberite primerno platformo za izvajanje ankete. SurveyMonkey, Google Forms in Crowdsignal so priljubljene brezplačne ali ugodne možnosti. Delite anketo kot e-novice svoji bazi uporabnikov, na družbenih omrežjih ali pa jo umestite na svojo spletno stran. Spodbudite ljudi, da izpolnijo vašo anketo. Ponudite uporabno nagrado, kodo za popust ali prijavo na posebno nagradno igro.
  2. Vprašajte svoje trenutne stranke. Medtem ko vam ankete dajejo široke informacije o ljudeh, ki jim je všeč vaša vsebina ali ponudba, pa osebni intervjuji nudijo podrobnejše informacije o izkušnjah posameznih strank. Iz teh pogovorov boste dobili globoke uvide, ki vam bodo pomagali razumeti, zakaj vaše stranke sodelujejo z vašo blagovno znamko in zaupajo vašemu podjetju
  3. Preverite demografske podatke storitve Google Analytics. Analitična orodja kot je recimo Google Analytics beležijo demografske podatke o obiskovalcih vaših spletnih strani glede na njihovo lokacijo, interese, spol in starost. Do teh informacij dostopate tako, da kliknete možnost “Poročila” v levem meniju, nato pa odprete “Demografski pregled” ali “Demografske podrobnosti” pod “Uporabnik”. Čeprav boste ob enem skupinskem obisku (angl. group visit) lahko videli veliko ljudi, pa ti morda niso najbolj angažirani obiskovalci vaše spletne strani. Preverite, kateri segmenti vašega občinstva imajo dejansko interakcijo z vsebino vaše spletne strani in opravijo želeno konverzijo. V kolikor na nadzorni plošči Analytics ne vidite demografskih podatkov, vklopite Googlove signale v nastavitvah podatkov.
  4. Pridobite podatke iz družbenih omrežij. Večina večjih družbenih omrežij spremlja osnovne demografske podatke o vaših sledilcih. Naučite se najti te podatke na vsaki platformi. Ti podatki delijo podrobnosti, kot so starost občinstva, spol in celo delovno dobo uporabnika.
  5. Oglejte si svojo najboljšo (in najslabšo) vsebino spletne strani. Poglobite se v analitiko svojih objav na blogu, da vidite, katere teme in članki najbolje delujejo z vašimi uporabniki. Medtem ko ogledi strani in stopnje obiskov ene strani ponujajo nekaj dragocenih vpogledov, analitika vsebine vključuje še bolj pronicljive informacije. Poglejte si meritve, kot so:
    • Razmerje med prikazi in kliki: stopnja bralcev, ki kliknejo poziv k dejanju vaše objave v blogu.
    • Povprečen čas na strani: povprečen čas, ki ga bralci preživijo na strani določene blog vsebine.
    • Stopnja konverzije: število ljudi, ki so upoštevali poziv k akciji in opravili konverzijo, v primerjavi s številom ljudi, ki si le ogledajo vašo objavo na blogu.

Raziskovanje vaših konkurentov bo prineslo tudi pomembne vpoglede.

Ciljna publika na spletni strani

3. Raziščite konkurenčne spletne strani

Dobro pisanje vsebine spletne strani je odvisno tudi od tega, da vemo, kaj se dogaja na področju vaše konkurence. Primerjava vaše spletne strani z vašimi konkurenti daje pomembne vpoglede, ki bodo vplivali na vaše vsebino. Razlogi so:

  • Vaši obiskovalci obiščejo tudi spletne strani vaših konkurentov. Ugotovite, kaj berejo tam in ponudite nekaj drugačnega – boljšega – na svoji spletni strani.
  • Vsebino lahko obogatite s svojim stališčem, izkušnjami, dodate zanimive slike, infografike ali podate obiskovalcem vašega bloga nekaj uporabnih nasvetov.
  • Za merjenje svoje uspešnosti lahko uporabite podatke konkurentov. Prejmite vpogled v promet, povratne povezave in ključne besede, po katerih se uvrščajo spletne strani vaših konkurentov, tako da lahko določite realne cilje vaših vsebin, ki jih merite vsak mesec.
  • Konkurenca vam lahko služi kot navdih za pisanje novih vsebin. To vam lahko prihrani veliko časa za iskanje idej in vedno boste našli kaj novega.

Ta raziskovalna faza vam pomaga oceniti svoje možnosti in najti ideje za vsebine, preden pričnete s pisanjem.

Kako raziščete konkurente?

Na voljo je ogromno orodij za analizo konkurentov, ki vam pomagajo hitro in učinkovito oceniti, kako vam gre v primerjavi s svojimi konkurenti. Ta orodja lahko opravijo analizo za zelo različna področja delovanja ali pa združujejo več funkcij naenkrat.

  • Orodja za analizo konkurentov za družbena omrežja
  • Orodja za analizo konkurentov za SEO
  • Orodja za analizo konkurentov za vsebino
  • Orodja za analizo konkurentov za e-pošto, oglase in panoge

Vzemite si čas in obiščite vsako od najboljših konkurenčnih spletnih strani, da se seznanite z njihovim slogom, temami in kako se med seboj razlikujejo.

Zdaj, ko ste raziskali svoje občinstvo in vsebino vaših konkurentov, boste imeli idejo, kaj želite napisati.

4. Vsebina naj bo povezana s spletno stranjo

Preden začnete pisati vsebino spletne strani, se prepričajte, da razumete, kako vse strani delujejo skupaj. V primeru, da prenavljate spletno stran ali ustvarjate novo, se vam bo morda zdelo koristno ustvariti shemo vsebin. To je lahko v obliki skice seznama strani in tem, ki jih bodo pokrivale.

Razmislite:

  • Katere strani boste potrebovali in kakšen bo namen vsake
  • Kakšna bo navigacija do posamezne strani

Vsebina spletne strani je na voljo v različnih oblikah in velikostih. Ne glede na to ali gre za članek na blogu ali opis izdelkov ter storitev, je vsaka vsebina pripravljena in prikazana na različne načine za različne namene.

Priprava vsebine za spletno stran

5. Napišite vsebino za vsako stran

Zdaj je čas, da se poglobimo v korake za pisanje teksta za vaše spletne strani. Začnite z razumevanjem namena strani, za katero nameravate napisati besedilo oziroma tekst.

Določite namen strani

Preden napišete vsebino za stran na svojem spletnem mestu, se odločite, čemu bo stran služila. Različne strani bodo imele različne cilje. Ko razmišljate o tem, kako napisati vsebino spletnega mesta, se prepričajte, da tekst na vsaki strani služi svojemu namenu.

Vaša domača stran na primer služi kot glavni vhod na vaše spletno mesto in ljudem pomaga razumeti, kdo ste in kaj počnete že na “prvi pogled”. To pomeni, da mora vsebina vaše domače strani ljudem dati malo informacij o vas in veliko o vaši ponudbi, ter tako ljudem pomagati pri odločitvi ter navigaciji, kam in kako naprej.

Morda pišete tudi vsebino za pristajalne strani (angl. landing page). To so spletne strani zasnovane za en sam cilj, da uporabnika vodijo k ukrepanju oziroma da izvede želeno konverzijo. Običajno so ustvarjene za enega od naslednjih namenov:

  • Kliki: spletna stran je zasnovana tako, da uporabnika vodi na drugo spletno stran.
  • Lead generation: spletna stran vodi uporabnika k vnosu svojih podatkov v obrazec za prijavo na e-novice ali za prenos e-knjige, e-priročnika.
  • Konverzija: spletna stran vodi uporabnika k poslanemu povraševanju, naročilu, nakupu.

Blog objave so tudi vsebina spletne strani, vendar je njihov namen običajno izobraževanje in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke.

Nekatere vaše strani so morda zasnovane tako, da pritegnejo obisk ljudi, ki iščejo v spletu. Če je namen vaše vsebine pritegniti iskalce, izberite dobro ključno besedo, na katero boste ciljali v svojem pisanju.

Poiščite najboljšo ključno besedo za stran

Ključna beseda je primarni izraz/besedna zveza, za katero želite, da jo iskalniki povežejo z vašo stranjo. Preden sploh začnete pisati, določite najboljšo ključno besedo za ciljanje.

Za določanje najboljše ključne besede za spletno stran, lahko uporabite Google Keyword Planner ali druga brezplačna ter plačljiva orodja.

Raziščite priljubljene in konkurenčne strani

S katerimi stranmi bo vaša stran tekmovala? Ta informacija vam pomaga, da hitreje opazite priložnosti za ustvarjanje boljše strani.

Eden od načinov za to je, da preprosto vnesete ciljno ključno besedo v Google in si ogledate, katera spletna mesta se trenutno prikazujejo na prvi strani rezultatov. Preglejte jih enega za drugim in si zapomnite:

  • Dolžina vsebine strani
  • Teme, obravnavane na straneh
  • Kako oblikujejo informacije (ali so v seznamih ali odstavkih?)

Zdaj bi morali imeti dobro predstavo o vrsti vsebine in začeti pripravljati vsebino za strani.

Napišite osnutek in zberite vire

Preden se zaženete v pisanje vsebin in igro besed, začnite z osnutkom.

Zberite ideje in vire za ustvarjanje vaših spletnih vsebin. V kolikor tema vsebine predvideva intervju s strokovnjakom, morate upoštevati še čas za pogovore. Pomoč pri oblikovanju načrta vsebin lahko poiščete tudi v vašem marketinško-prodajnem oddelku in jih vključite v proces.

Nato ustvarite svoj prvi osnutek besedila spletne strani. Kadar pišete vsebino za svoje spletne strani, upoštevajte spodnje nasvete.

Učinkovito pisanje vsebin za spletno stran

Kako se pravilno in učinkovito lotiti pisanja vsebin

  • Definirajte cilj, preden začnete. V prvi točki tega poglavja smo govorili o opredelitvi namena vaše strani. Imejte ta namen v mislih, ko pišete. Ustvarite vso svojo vsebino z namenom, da obiskovalca strani usmerite k želenemu dejanju.
  • Uporabite obrnjeno piramido. To pomeni, da bralcu zagotovite najpomembnejše informacije na začetku in manj pomembne informacije na dnu. Slog obrnjene piramide ustreza temu, kako ljudje berejo na spletu.
  • Fokus dajte prednostim vašega produkta. Kadar izpostavljate izdelke, storitve ali druge ponudbe pokažite bralcu, kaj bo imel od tega. Namesto navajanja funkcij in lastnosti produkta naj raje opis pojasni, kako vsaka funkcija koristi bralcu. Npr: ne govorite o sistemu prestav kolesa; izpostavite raje sposobnost kolesa, da zagotovi uporabniku nemoteno, varno vožnjo.
  • Pojasnite preobrazbo. Dajte bralcu predstavo o tem, kako bo izdelek, storitev, spodbuda ali ponudba spremenila njihovo trenutno situacijo. Pojasnite, kakšno je življenje pred in po tem in povejte bralcu, kako se bo njihovo življenje izboljšalo, ko bo uporabil vaš izdelek ali storitev.
  • Bodite jedrnati in jasni. Uporabljajte kratke stavke in besedne zveze. Izogibajte se zapletenemu jeziku, ki odvrne bralca in preskočite vse informacije, ki so nepotrebne ali preveč zapletene. Držite se vodila, da poveste le tisto, kar mora bralec vedeti. Manj je več!
  • Izogibajte se žargonu. Ne zmedite ali izgubite bralcev z uporabo strokovne terminologije na ravni, ki je ne razumejo. Pišite na način in v jeziku, ki ga uporablja vaše občinstvo.
  • Uporabite sezname in pregledno obliko. Pomagajte bralcem najti najpomembnejše točke v vaši vsebini tako, da razčlenite besedilo. Uporabite odstavke ter sezname. Označite glavne ali pomembne dele teksta z rabo krepkih črk, izpostavljanja ključnih besed ali drugo vrsto pisave. Večina bralcev hitro “skenira” vsebine, zato se prepričajte, da ključne vsebine izstopajo.
  • Neposredno nagovarjajte bralca. Besedilo je učinkovitejše, če je usmerjeno neposredno na vaše občinstvo. Uporabite isti jezik, kot bi se osebno pogovarjali s svojim bralcem. Uporabite besede, kot sta “vi” in “vaš”, in kadar je primerno, vključite besede, kot sta “nas” in “mi”.
  • Lahko prekršite slovnična pravila – če zveni tekst “naravno”. Čeprav ne želite, da bi vaša vsebina vsebovala očitne slovnične napake, je povsem v redu, če se kdaj oddaljite od strogih akademskih/slovničnih pravil pisanja. Kadar se sliši bolj naravno, da končate stavek s predlogom ali uporabite nepopoln stavek, prekršite pravila. Toda kršite pravila le, če vašemu besedilu doda jasnost in vse skupaj zveni “naravno”. Ne premikajte meja tako daleč, da bo vaša vsebina na spletni strani videti nesmiselna, neurejena ter v jeziku, ki obiskovalcem strani ne bo domač.

Bodite posebno pozorni na to, kako celostno zaokrožite vsebine na spletnih straneh.

Končajte stran z močnim pozivom k akciji

Dobro razmislite, na kakšen način lahko spodbudite bralca, k želeni akciji oziroma konverziji. Jasen klic k akciji (angl. CTA) lahko vstavite nekje na sredini, zagotovo pa na koncu vsake strani. S temi pozivi bralcu natančno povejte, kaj želite, da naredi in zakaj naj ukrepa.

  • Vključite družbeni dokaz. Pokažite obiskovalcem strani oziroma bralcem, zakaj vam lahko zaupajo. Podprite svoje izjave tako, da vključite pričevanja strank, statistiko, podatke in omembe na družbenih omrežjih. Ti dokazi in mnenja dajejo vašemu podjetju večjo kredibilnost in ustvarjajo zaupanje strank.
  • Premagajte ugovore. Postavite se v kožo svoje potencialne stranke in si predstavljajte, kateri ugovori ji preprečujejo, da bi kupila pri vas. Odpravite te pomisleke in zagotovite možnosti, kot so brezplačni/demo preizkusi vašega produkta ali jamstvo za vračilo denarja.
  • Uporabite besede akcije. Naj vaše občinstvo ne bo zmedeno, ko pride do konca vaše strani. Vključite CTA, ki uporablja besede akcije (začnite, kliknite tukaj, prijavite se, pokličite, izpolnite obrazec itd.), ki jim natančno pove, kaj morajo narediti, da naredijo naslednji korak.

Zdaj, ko smo obravnavali konec strani, je čas, da še enkrat pogledamo na vrh.

CTA – klic k akciji

Ponovno poglejte svoj naslov

Verjetno ste napisali naslov strani, ko ste začeli delati na besedilu. Ko dokončate tekst, ponovno preglejte naslov in ga po potrebi prilagodite.

Pisanje naslovov za produktne ali pristajalne strani se nekoliko razlikuje od pisanja naslovov za objave v blogu. Oba sta namenjena pritegnitvi pozornosti, vendar so naslovi člankov zasnovani tako, da poudarijo določeno temo. Medtem ko so naslovi za pristajalno stran zasnovani tako, da postavi bralcu v fokus le določen izdelek, storitev ali posebno ponudbo.

Vaša spletna stran naj vsebuje naslove, ki so:

  • Jasni: igra besed ali kreativni naslovi lahko občasno delujejo za objave v blogu ali družbenih omrežjih, vendar se izogibajte uporabi za naslove pristajalnih/prodajnih strani. Vedno preidite k bistvu in jasno razložite, za kaj gre na strani.
  • Ustrezni: naslov mora biti ustrezen za vsebino na strani, poziv k dejanju in povezavo, ki je uporabnika vodila na stran. Naslove povežite z jezikom poziva k dejanju, oglasa ali promocije, ki je občinstvo pripeljalo na stran. Nato zagotovite, da sta preostali tekst in poziv k dejanju ustrezna za glavni naslov strani.
  • Osredotočeni na želje: uporabite naslov kot priložnost, da izpostavite dejanje, za katerega želite, da uporabniki izvedejo, ko od vaše strani dobijo, kar želijo. V naslovu predstavite glavno rešitev, korist ali rezultat, ki ga bo prineslo to dejanje.

Naslovi so zelo močan element strani, saj lahko pravi naslov močno vpliva na uspešnost vaših spletnih strani.

6. Dodajte tekstu še druge elemente

Dobre vsebine spletnega mesta vključujejo več kot le kup besed. Da bo vaša spletna stran zbujala zanimanje obiskovalcev strani in dosegala visoke konverzije, bodite pozorni tudi na elemente, ki niso le tekst. Vstavite vizualne elemente, ki prikazujejo koncepte (namesto, da bi se zanašali na besede, da jih opišete).

Stran lahko razdelite in pritegnete bralčevo oko na pomembne informacije z uporabo:

  • Slik
  • Gumbov
  • ikon
  • Gif-ov
  • Grafikonov
  • Video posnetkov
  • Različic v barvah ozadja in slikah

7. Urejanje

Kadar napišete vsebino strani, jo dajte malo “na stran”, pa čeprav le za nekaj ur. Ko se boste vrnili k tekstu s svežimi očmi, boste videli načine, kako ga izboljšati.

  • Preglejte morebitne tipkarske napake
  • Izboljšajte šibke besede z alternativnimi/močnimi izrazi
  • Prepišite dele, ki niso jasni
  • Okrepite naslov
  • Dodajte povezavo do druge vsebine na vašem spletnem mestu

SEO optimizacija za spletno stran

8. Optimizirajte stran za SEO

Morda boste presenečeni nad tem, kaj vse boste opazili. To je tudi pravi čas za optimizacijo vsebine vašega spletnega mesta za SEO.

Zagotovo boste želeli, da uporabniki najdejo vašo stran z uporabo ključnih besed na iskalnikih kot je Google. Ko torej pišete vsebino za spletne strani, uporabite najboljše prakse SEO, ki bodo vaši strani pomagale pri uvrstitvi na iskalnikih.

Uporabite primarno ključno besedo “organsko” v vsej vsebini

Kadar boste pisali vsebino je pomembno, da uporabite znotraj teksta vašo ključno besedo ali več njih. Gostota ključnih besed približno 1-2 % je idealna, saj je dovolj, da iskalnikom poveste, za kaj gre na strani, ne da bi stran napolnili s preveliko uporabo iste besede, kar lahko negativno vpliva na vašo sposobnost uvrstitve v iskalnikih.

Poleg uporabe ključne besede v glavnem tekstu, jo uporabite tudi v naslednjih elementih SEO vsebine:

  • Naslov strani (H1 – naslov, ki je viden na strani)
  • Vsaj en podnaslov (tekst oblikovan s H2, H3, H4 itd.)
  • Oznaka naslova ali title tag (naslov strani s 50–60 znaki, vdelan v kodo strani)
  • Meta opis (povzetek strani s 150–160 znaki, vgrajen v kodo strani)
  • Alternativne oznake slike ali Alt tags (besedilo, ki opisuje sliko in se prikaže, če se slika ne naloži pravilno)

Povezava do nove strani z drugih strani na vašem spletnem mestu.

Pomagajte uporabnikom in iskalnikom pri iskanju vaše nove vsebine spletnega mesta tako, da se nanjo povežete z drugih strani na vašem spletnem mestu. Povezave na spletnem mestu pomagajo občinstvu najti, kar potrebujejo, in pošiljajo signale iskalnikom, ki jim povedo, o čem govori stran.

Dvakrat preverite elemente SEO na strani

Kadar niste vešči SEO optimizacije za iskalnike, lahko hitro kaj spregledate ali naredite napako. V kolikor želite preveriti SEO na strani in se prepričati, da ste pravilno optimizirali stran, uporabite naš SEO monitor. Orodje pregleda vašo stran in poda podrobnosti o napakah ter navodila za odpravljanje napak.

9. Načrtujte posodobitev vsebine

V primeru, da se šele učite pisati vsebino za spletno mesto, boste morda presenečeni, ko boste slišali, da se vaše delo na tej točki res šele začenja. Pomembno je, da ohranite vsebino vašega spletnega mesta ažurno in zato je zdaj pravi čas, da načrtujete, kako jo boste čez nekaj časa posodobili.

Razmislite o A/B testiranju vsebine strani

Zlasti pri pisanju pristajalnih/prodajnih strani bi morali preizkusiti različne različice svoje strani, da ugotovite, katera ustvari največ konverzij (odstotek uporabnikov, ki izvedejo želeno dejanje na strani).

Ustvarite različice svoje strani z različnimi/spremenjenimi elementi:

  • Naslovi
  • Podnaslovi
  • Pozivi k dejanju
  • Barve gumbov
  • Slike
  • Postavitve
  • Lastnosti

Nato A/B preizkusite svoje strani, da vidite, katera se bolj poveže z uporabniki in daje najboljše rezultate.

Priprava odlične vsebine za spletno stran

Naj bo na vaši spletni strani odlična vsebina

V kolikor boste sledili zgornjim korakom, se lahko naučite organizirati ter pisati vsebino spletne strani, ki bo pritegnila bralce in iskalnike ter dosegala želene konverzije. Le prepričajte se, da vsaka stran služi svojemu namenu, saj vam le tako lahko vsebina pomaga pri rasti vašega podjetja.

Več o tem, kakšne oblike ter vrste vsebin lahko uporabite za vaše spletno mesto, si preberite na tej povezavi.

Uspešno!

Spletnik

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran