Kako narediti najboljši oglas na Googlu

Nov 16, 2022
Nov 16, 2022

Posodobljeno 03. 01. 2024

Danes, ob uporabi umetne inteligence, obstaja ogromno načinov za optimizacijo prodajnega lijaka, med katerim je tudi odziven Google oglas.

Kadar ste v zgodnjih fazah digitalnega marketinga želeli ugotoviti, ali je del oglasa učinkovit, ste morali ročno A/B testirati svoje oglase po lokacijah, starosti in demografskih podatkih.

Ta postopek je lahko trajal mesece za prikaz pravih rezultatov in tudi takrat morda niste dobili informacij, ki ste jih iskali. V današnjih časih se je oglaševanje na Googlu poenostavilo in ni več treba izgubljati časa z ročnim preizkušanjem besedila oglasa.

Z odzivnimi oglasi v iskalnem omrežju lahko uporabite Googlove visokokakovostne algoritme za ustvarjanje odličnih oglasov, ki se sčasoma spreminjajo in vam prinašajo najboljše rezultate.

Google oglaševanje se neprestano izboljšuje in spreminja. V nadaljevanju vam predstavljamo trenutne najboljše prakse in primere, ko nastavljate kampanje in oglase. Tako bo ustvarjanje oglasov mnogo lažje, še posebej, če imate veliko skupin oglasov.

Kaj so Google odzivni iskalni oglasi?

Odzivni oglasi v iskalnem omrežju so od 18. februarja 2021 privzeta vrsta oglasov v oglaševalskih akcijah na klik (PPC). Ta sprememba ni presenetljiva, če upoštevamo, da se je Google osredotočil na avtomatizacijo Google Ads (prej Google adwords) oglaševanja.

Odzivni oglasi so zelo prilagodljivi oglasi, ki se samodejno prilagajajo in prikazujejo pravo sporočilo pravi stranki. Pri ustvarjanju oglasa vnesete več naslovov in opisov.

Googlovi sistemi strojnega učenja bodo uporabili naslove in opise ter preizkusili različne kombinacije oglasov, da bi ugotovili, kateri prinaša najboljše rezultate. Najustreznejše sporočilo bo prikazano stranki. Prikazovanje oglasov je torej vsebinsko prilagojeno, da prikažejo najustreznejše sporočilo z iskalnimi izrazi strank. S tem vam pomagajo doseči več strank in posledično povečati stopnjo konverzije in uspešnost kampanje.

Po podatkih Googla lahko oglaševalci, ki v svojih oglasnih skupinah uporabljajo odzivne iskalne oglase, dosežejo do 10 % več klikov in konverzij v primerjavi s standardnimi besedilnimi oglasi.

Odzivni iskalni oglasi imajo veliko prednosti:

Prijazni so do mobilnih naprav: lahko se prilagodijo napravam različnih širin. Večina spletnih iskanj poteka na mobilnih napravah. Ti oglasi se lahko prilagodijo tako, da na mobilnih napravah prikazujejo manj naslovov in opisov.

Prihranite čas pri testiranju: z nastavitvijo odzivnih oglasov v iskalnem omrežju z več kombinacijami elementov, vam prihranijo čas pri pisanju in testiranju več različic oglasov.

Dosežete več strank: več kombinacij oglasov in ključnih besed pomaga izboljšati ustreznost iskanja, saj obstaja več naslovov, ki ustrezajo iskalnim izrazom strank. To vam pomaga doseči več strank in “tekmovati” na več dražbah.

Ciljate na določene geografske lokacije: Nekateri naslovi, uporabljeni v oglasih, lahko ciljajo na določena mesta in lokacije strank. Za podjetja to pomeni, da lahko bolj natančno ciljajo lokalne stranke na specifičnih geografskih lokacijah.

Na voljo v vseh jezikih: Odzivni iskalni oglasi so na voljo v vseh jezikih vsem oglaševalcem.

Tu je primer odzivnega iskalnega oglasa iz Googlovih rezultatov iskanja:

Odziven Google oglas na iskalnem omrežju

Kako nastaviti odzivne iskalne Google Ads oglase

Prijavite se v svoj račun Google Ads in v meniju Oglas izberite Responsive Search Ad (t.i. odziven iskalni oglas):

  1. V levem meniju izberite Oglasi in razširitve
  2. Kliknite na modri gumb plus na vrhu
  3. V meniju izberite Responsive Search Ad
Odziven Google Ads oglas

Zdaj lahko vnesete naslove in opise ter spletno stran za odzivni oglas:

  1. Izberite iskalno kampanjo (angl. search sampaign)
  2. Izberite skupino oglasov (angl. ad group)
  3. Vnesite končni URL (to je URL spletne strani).
  4. Vnesite prikazne poti za display/prikazni URL.
  5. Vnesite vsaj 5 edinstvenih naslovov. Najmanjše število je 3, največje pa 15. Orodje bo predlagalo ključne besede iz skupine oglasov, da jih vključite v naslove. Več kot boste vključili ključnih besed, hitreje bo oglas dobil oceno excellent, k čemur morate vsekakor stremeti.
  6. Vnesite vsaj 2 edinstvena opisa. Največ jih lahko štiri. Potrudite se, da izpolnite prav vsa polja, ki so vam na voljo.
  7. Ko ustvarite oglas, bo indikator moči oglasa (angl. ad strength indicator) pokazal moč oglasa. Vaš cilj pri ustvrajanju oglasa naj bo, da bo moč excellent!
  8. Pri vnašanju vsebine oglasa, boste na posebni nadzorni plošči (angl. preview panel) videli predogled oglasa v različnih kombinacijah.
  9. Shranite oglas
proces izdelave google ads oglasa

Upoštevajte spodnje korake za optimizacijo odzivnih iskalnih oglasov za večjo učinkovitost.

4 najboljše prakse pri uporabi odzivnih Google Ads oglasov v iskalnem omrežju

Ti nasveti vam bodo pomagali optimizirati vaše odzivne oglase oglaševalske akcije v iskalnem omrežju ter povečati število klikov in konverzij.

1. Dodajte vsaj en odziven iskalni oglas na skupino oglasov z »dobro« ali »odlično« močjo oglasa

Google priporoča dodajanje vsaj enega odzivnega iskalnega oglasa na skupino oglasov. Z indikatorjem moči oglasa se prepričajte, da ima odzivni oglas v iskalnem omrežju »dobro« ali »odlično« moč oglasa, saj to izboljša možnosti, da se bo oglas prikazal. Ne pozabite, da je največje dovoljeno število omogočenih odzivnih iskalnih oglasov na skupino oglasov – tri.

Najbolje je ustvariti zelo specifične skupine oglasov na podlagi vaših produktov z vsaj tremi kakovostnimi oglasi, kot priporoča Google. To Googlovim sistemom omogoča optimizacijo delovanja in lahko prinese več klikov.

Moč Google Ads oglasa

2. Dodajte več edinstvenih naslovov in opisov

Moč prilagodljive oblike odzivnih iskalnih oglasov je v več kombinacijah oglasov in ključnih besedah, ki se lahko ujemajo z iskalnimi izrazi strank. To pomaga povečati ustreznost iskanja in doseči več strank.

Ko ustvarjate svoje odzivne oglase v iskalnem omrežju, dodajte čim več edinstvenih naslovov, da povečate možne kombinacije oglasov in izboljšate uspešnost kampanje.

? Naslovi in ​​opisi v odzivnem iskalnem oglasu so lahko prikazani v več kombinacijah v poljubnem vrstnem redu. Zato je pomembno zagotoviti, da so ti elementi edinstveni in da dobro delujejo skupaj, ko so prikazani v različnih kombinacijah oglasov.

Pri ustvarjanju odzivnega oglasa lahko dodate do petnajst naslovov in štiri opise. Oglas bo prikazal do tri naslove in dva opisa hkrati. Na manjših zaslonih, kot so mobilne naprave, se lahko prikaže z dvema naslovoma in enim opisom.

Nasveti za dodajanje naslovov in opisov:

Ustvarite vsaj 8-10 naslovov

Tako da bo na voljo več kombinacij oglasov za prikaz. Več kombinacij oglasov pomaga povečati ustreznost oglasa in izboljšati učinkovitost skupine oglasov.

  • Če želite povečati možnosti za prikaz oglasa, vnesite vsaj pet naslovov, ki se razlikujejo drug od drugega. Ne ponavljajte istih stavkov, saj bo to omejilo število oglasnih kombinacij, ki jih ustvari sistem.
  • Lahko uporabite nekaj naslovov, da se osredotočite na pomembne opise izdelkov ali storitev.
  • Vključite priljubljene ključne besede v vsaj dva naslova, da povečate ustreznost oglasa. Ko ustvarite odzivni iskalni oglas, bo orodje priporočilo priljubljene ključne besede v skupini oglasov, ki jih vključite v naslove za izboljšanje uspešnosti oglasa.
  • Prepričajte se, da NE vključite ključnih besed v tri naslove, saj se tako ustvari več kombinacij oglasov. Namesto tega lahko označite ugodnosti, posebne storitve, posebni delovni čas, pozive k dejanjem, pravilnike o pošiljanju in vračilu, posebne promocije, slogane ali ocene.
  • Poskusite dodati naslove različnih dolžin. Ne uporabljajte znakov v vsakem naslovu. Googlovi sistemi bodo testirali dolge in kratke naslove.
  • Za vsak naslov vam je na voljo 30 znakov.

Vključite dva opisa, ki sta edinstvena

Opisi (najmanj dva, največ štiri) se morajo osredotočati na opisovanje funkcij izdelka ali storitve, ki niso navedene v naslovih, skupaj s pozivom k dejanju. Za vsak opis je na voljo 90 znakov.

Primer ustvarjanja odzivnega iskalnega oglasa z naslovi in ​​opisi je prikazan na spodnji sliki.

Opis v Google Ads odzivnem oglasu

3. Pripnite naslove in opise na določene položaje

Odzivni iskalni oglasi bodo privzeto prikazovali naslove in opise v poljubnem vrstnem redu. Če želite nadzorovati položaje besedila v oglasu, lahko pripnete naslove in opise na določene položaje v oglasu. Pripenjanje (angl. pinning) je nov koncept, uveden z odzivnimi iskalnimi oglasi.

Po mnenju Googla pripenjanje ni priporočljivo za večino oglaševalcev, ker omejuje število kombinacij oglasov, ki se lahko ujemajo z iskalnimi izrazi strank in lahko vpliva na uspešnost oglasa. Zato priporočamo, da zmerno uporabljajte to funkcijo. Pripenjanje preveč naslovov in opisov na fiksne položaje v odzivnem iskalnem oglasu zmanjša učinkovitost uporabe te prilagodljive oblike oglasa za prikazovanje več kombinacij oglasov.

1. Če imate besedilo, ki se mora pojaviti v vsakem oglasu, ga vnesite na položaj naslova 1, položaj naslova 2 ali položaj opisa 1 in ga tam pripnite. To besedilo bo vedno prikazano v oglasu.

2. Na določene položaje v oglasu lahko pripnete tudi naslove in opise, ki morajo biti vedno vključeni v oglas. Na primer izjave o omejitvi odgovornosti ali posebne ponudbe.

3. Če želite pripeti an asset, se pri nastavljanju oglasa premaknite na desno od katerega koli naslova ali opisa in kliknite ikono žebljička, ki se prikaže. Nato izberite mesto, kjer želite, da se prikaže naslov ali opis.

4. Pripenjanje naslova ali opisa na en položaj bo ta asset prikazal na tem mestu vsakič, ko se prikaže oglas. Za večjo prilagodljivost je priporočljivo, da na vsako mesto pripnete 2 ali 3 naslove ali opise. Katerikoli od pripetih naslovov ali opisov je lahko nato prikazan na pripetem mestu, tako da imate še vedno na voljo različne kombinacije oglasov.

5. Kliknite Shrani.

Spodnja slika prikazuje naslov, pripet na položaj 1 in opis, pripet na položaj 2. Oglas bo vedno prikazal ta naslov in opis na pripetih položajih vsakič, ko se prikaže.

Pripenjanje naslovov in opisov v odzivnem Google Ads oglasu

4. Povečajte moč oglasa, da izboljšate uspešnost

Kadar ustvarite odzivni iskalni oglas, boste na desni videli indikator moči oglasa z oceno moči. Indikator moči oglasa vam pomaga izboljšati kakovost in učinkovitost vaših oglasov ter izboljšati uspešnost oglasov.

Izboljšanje moči oglasa s »Slabo« na »Odlično« lahko povzroči do 9 % več klikov in konverzij.

1. Moč oglasa meri ustreznost, raznolikost in kakovost vsebine oglasa.

2. Nekateri predlogi za moč oglasa vključujejo:

  • Dodajanje več naslovov
  • Vključitev priljubljenih ključnih besed v naslove
  • Da izberete bolj edinstvene naslove
  • Izdelavo edinstvenih opisov

3. Kliknite »view ideas«, če si želite ogledati predloge, ki jih ponuja orodje za izboljšanje ustreznosti in kakovosti oglasov.

4. Ocene moči oglasa vključujejo »Odlično«, »Dobro«, »Povprečno«, »Slabo« in »Brez oglasov«.

5. Poskusite pridobiti vsaj oceno »Dobro«, tako da spremenite vsebino naslovov ali opisov ali dodate priljubljene ključne besede. A vaš cilj naj bo, da dosežete oceno odlično!

Ad strength indicator

Optimizirajte vse elemente vaše Google Ads kampanje

Odzivni iskalni oglasi so naslednji korak k avtomatizaciji in strojnemu učenju v Google Ads. Pri Spletniku smo uporabili odzivne oglase v iskalnih kampanjah in opazili povečanje CTR-ja in stopnje konverzije v primerjavi z razširjenimi besedilnimi oglasi.

Učinkovitost iskalnih Google Ads oglaševalskih kampanj lahko izboljšate z zgoraj navedenimi ukrepi ter praksami, ki jih priporoča Google:

  • Uporaba razširitev oglasov, da bodo oglasi bolj privlačni za vaše stranke. V vsako skupino oglasov lahko dodate do štiri razširitve oglasov.
  • Odzivni oglasi v iskalnem omrežju podpirajo orodja za odštevanje in vstavljanje lokacije za geo-ciljanje vaših strank.
  • Uporaba pametnih ponudb (angl. smart bidding) in ključnih besed s širokim ujemanjem v oglaševalskih akcijah z odzivnimi oglasi lahko poveča konverzije za kar 20 % za enako ceno na dejanje/konverzijo.

Vaši oglasi ne dosegajo želenih rezultatov? Ali pa potrebujete strokovnjake Google oglaševanja? Prijavite se na brezplačno analizo vaše Google Ads kampanje ali pa nam pišite na oglasevanje@spletnik.si

Uspešno!

Vaš Spletnik

5/5 - (1 glas)
Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 glas)