Kako pogledati in interpretirati Facebook statistiko?

Okt 18, 2011
Okt 18, 2011

Družabno omrežje Facebook spremlja in beleži statistiko tako privatnih profilov, kot korporativnih strani. Te informacije niso vsem dostopne, ampak so na voljo samo skrbnikom korporativnih strani. Poglejmo si najprej splošne statistične podatke o samem Facebooku, ki igrajo lahko ključno vlogo pri odločitvi, ali je smiselno izdelati Facebook profil za vaše podjetje.

Starostna segmentacija slovenskih uporabnikov Facebooka

Starostna segmentacija slovenskih uporabnikov Facebooka

Ljudje
Leta 2011 je Facebook beležil več kot 750 milijonov aktivnih uporabniških računov. Ker nas ne okoli 7 milijard na celem svetu, to pomeni, da je skoraj vsak deseti prebivalec sveta na Facebook omrežju. Več kot 375 milijonov uporabnikov se prijavi na facebook vsak dan in skupno so vsi uporabniki prisotni na facebooku več kot 700 milijard minut vsak mesec. Povprečen uporabnih Facebooka ima 130 prijateljev.
Svet
Čeprav je Facebook bil primarno lansiran v Ameriki, je samo 30 % vseh uporabnikov Američanov. Po številu ustvarjenih računov Ameriki sledijo še Indonezija, Indija, Turčija in Velika Britanija.
Slovenija
Slovenija ima po zadnjih podatkih 665.380 uporabniških računov, kar predstavlja 33,22 % celotne populacije, oziroma 51,24 % populacije z dostopom do interneta. Še vedno beležimo rast v uporabi, saj se je v zadnjih šestih mesecih Facebooku pridružilo 20.740 Slovencev in Slovenk (+3,12%).



Prav tako je precej enakomerna porazdelitev po spolu, saj je 51 % uporabnikov moških in 49 % uporabnikov žensk, za podjetja pa bo zanimivo vedeti, kako se gibljejo cene za oglaševanje na Facebooku v Sloveniji. Zadnje pol leta so bile cene relativno stabilne, kjer je bilo potrebno odšteti 0,08 € za CPM oglas, oziroma 0,18 € za CPC oglas, septembra 2011 pa so se cene drastično povečale (zaradi porasti oglaševanja na Facebooku) in sicer 0,36 € za CPM in do 1,29 € za CPC kampanje, vendar so se cene sedaj spet spustile za prejšnjo raven.
Vsebina
Facebook vsebuje ogromno uporabniško-ustvarjene vsebine. Nekaj čez 900 milijonov različnih strani, skupin, dogodkov in podobnih elementov. Vsak uporabnik v povprečju dostopa do 80 različnih vsebin, ki predstavljajo del njegovega profila in hkrati bo vsak uporabnik v povprečju ustvaril 90 novih vsebinskih elementov (komentarjev, statusov, slik, itd.) vsak mesec.
Uporabniki
Če preživite dobršn del dneva na Facebooku, niste edini. Po zadnjih statističnih podatkih je Facebook najbolj obiskana stran na internetu in je prva spletna stran, ki je prehitela strani s pornografsko vsebino po številu dnevnih obiskov. Uporabniki Facebooka preživiji povprečno 23 minut na strani vsak dan in se prijavijo na svoj profil več kot štiridesetkrat vsak mesec, ali še drugače – povprečen uporabnik preživi 15 ur na Facebooku vsak mesec.
Spremljanje statistike oglaševanja
Oglaševanja na Facebooku omogoča izjemno segmentacijo in izredno precizno targetiranje izdelkov ali storitev specifičnim uporabnikom, ki so relevantni za naše poslovanje. Omejimo lahko število prikazov, nastavimo čas dneva, ko želimo da se naš oglas prikazuje in si nastavimo dnevni proračun. Vsem oglaševalcem pa Facebook nudi tudi vpogled v statistiko klikanja na oglas, »lajkanja« in pojavnosti. Do teh podatkov pa dostopamo preko Facebook Ad Managerja.
Prvi korak
Prijaviti se na vaš Facebook profil.
Drugi korak
Kliknite na »Oglasi« (Ads v ang.), ki se nahaja v levem stolpcu vašega profila.
Tretji korak
Kliknite na ime (naslov) kampanje na seznamu vaših oglasov.
Četrti korak
Izberite »Poročilo« (Reports v ang.) v levem stolpcu.
Peti korak
Izberite »Učinkovitost oglaševanja« (Advertising Performance v ang.) pod rubriko »Vrsta poročila (Report Type v ang.), nato izberite »Oglas« (Ad) in obe možnosti »Povzemi po« in »Filtriraj po« (Summarize by in Filter by). Potem obkljukate okvirček zraven specifičnega oglasa, ki vas zanima in izberete časovno obdobje v polju »Obseg podatkov« (Data Range).
Šesti korak
Kliknite na »Ustvari poročilo« (Generate Report). Facebook bo potem ustvaril poročilo uspešnosti izbranega oglasa, ki vključuje število prikazov, oziroma ogledov, klikov, obiskanosti strani, ki se prikaže ob kliku na oglas, kot tudi denar, ki je bil porabljen za kampanjo v izbranem obdobju.
Kako pa vi spremljate vašo pojavnost na Facebooku? Oglejte si, kako pozornost fanov grabijo uspešna svetovna podjetja.
Vam Facebook vzame ogromno časa? Oglejte si, kako lahko vaše družbene medije spremljate v zgolj 10 minutah na dan.
Helena Felc
Spletnik marketing

5/5 - (1 vote)

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 vote)
Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.