Kako povečati prodajo s Facebook Canvas oglasi?

Vir: adHub.com

Tako kot ponavljam že nekaj časa, se na spletu dogaja boj za pozornost naših potencialnih strank. Podjetja zato uporabljajo vsa marketinška sredstva, ki jih imajo na razpolago in Facebook Canvas oglasi so za Slovenijo ena izmed novejših pridobitev v boju z vedno večjo konkurenco.

Ljudje, ki si ogledajo vaš canvas oglas bodo v veliko večjem številu kliknili na vašo spletno stran. To za vas in vašo prodajo pomeni samo win-win-win.

Facebook Canvas objave ali oglasi so kombinacija teksta, slike in video vsebin, ki vam omogočajo hitro in učinkovito predstavitev svoje storitve ali izdelkov. Vendar zaradi vseh možnosti izbire ki so na voljo, uporabniki pogosto ne vedo kako se canvas objave lotiti ali si preprosto tega ne upajo.

Kaj je Facebook canvas?

Kot to razlagajo fantje in dekleta iz Facebooka, je canvas impresivna in ekspresivna izkušnja za podjetja, ki želijo na Facebook platformi povedati svojo zgodbo.
V prevodu; s canvasom lahko na Facebooku naredite mini mobilno verzijo svoje spletne strani, vanjo vključite video, slike in ostale vsebine po vaši izbiri in za vaše uporabnike ustvarite interaktivno doživetje vašega izdelka, storitve ali brenda.

Primer Facebook Canvas oglasa

Glavne prednosti:

1. STILSKA DOVRŠENOST

Canvas omogoča, da uporabite vsa razpoložljiva sredstva. Glavo, klikabilne gumbe, tekst, video, sliko, in to v kombinaciji, ki si jo želite. Kljub neomejenim opcijam še vedno opažam, da podjetja uporabljajo vedno enak design, enaka zaporedja slik, videov in tekstov in ustvarjajo vedno enako in nezanimivo zgodbo in to z orodjem, ki je v osnovi namenjeno kreativi in igranju.

Pozornost naših potencialnih kupcev vedno zbudimo s pomočjo vizulanih elementov. Bolj interaktivni kot so naši oglasi, več pozornosti bomo pritegnili nase in več pozornosti kot bomo pritegnili nase, več obiskovalcev bo postalo kupcev.

2. MOBILNOST

S pomočjo tehnologije, ki jo Facebook uporablja za prikazovanje fotografij in videov na mobilnih napravah, se canvas naloži kar do 10-krat hitreje kot standardna mobilna spletna stran.
Glede na dejstvo, da vedno več ljudi po spletu brska preko mobilnih telefonov je priporočljivo, če že ne nujno, da se jim prilagodite. Kot opažam dnevno, se povprečen procent obiska spletnih strani preko mobilnih naprav giblje med 30% in 45%, v nekaterih primerih je ta procent še višji. Že samo ta informacija vam je lahko razlog, da začnete skrbeti za vaše stranke in njihovo uporabniško izkušnjo. In ni ga boljšega načina, kot so Canvas objave oz. oglasi, ki so usmerjene v uporabnike mobilnih naprav.

3. NAKUPNA USMERJENOST

Interaktivne objave oz. oglasi usmerjajo pozornost na vaše podjetje. Vzbuditi pozornost pa pomeni, da smo le še korak od tega, da ljudje oddajo povpraševanje oz. opravijo nakup.
Facebook je s tem namenom ustvari canvas kot produkt, ki vam omogoča učinkovito promocijo in celovito izkušnjo vašega izdelka. Je interaktivna celozaslonska izkušnja, ki dokazano povečuje konverzije.
Z dodatkom klica k akciji pa vaše potencialne stranke vedno nagovarja k nakupu.

4. REZULTATI

Povprečen čas ogleda canvas oglasa je od 135.56s do 173.95 sekund
Povprečen procent ogleda od 66.4% do 71.9%
Vaše potencialne stranke porabijo kar 10x več časa za ogled canvas oglasa v primerjavi s povprečnim video oglasom.

In kaj to pomeni za vas?

Ne samo, da so uporabniki preživeli veliko več časa ob ogledu canvas oglasa, tudi stopnje ogledov so višje, canvas oglas si bo zavrtela kar polovica ljudi, medtem, ko si bo klasičnega ogledalo samo 20%.

Ljudje, ki si ogledajo vaš canvas oglas bodo v veliko večjem številu kliknili na vašo spletno stran. To za vas in vašo prodajo pomeni samo win-win-win.

Facebook Canvas oglaševanje:

– povečuje konverzije,
– povečuje engagement,
– povečuje število obiskovalcev v vaši spletni strani in posledično število nakupov,
– povečuje prepoznavnost vašega brenda,
– povečuje število ogledov in
– povečuje število všečkov in komentarjev

Je vaše podjetje pripravljeno na interaktivno promocijo pridobivanja novih strank na mobilnih napravah? Kontaktirajte nas, da vam pri tem pomagamo.

Lea

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone