Kako preprečiti, da vaša e-pošta na Gmailu ni označena kot promocija?

Jan 26, 2016
Jan 26, 2016

V sredini leta 2013 je Google posodobil poštni odjemalnik Gmail in mu vključil zavihke, ki ločujejo prejeto pošto po kategorijah. To ste verjetno že opazili. Zdaj je to, kljub večji preglednosti, za tiste, ki s pomočjo e-mail marketinga pridobivajo kupce, postal problem. Ali veste, kako lahko preprečite, da večina vaših prejemnikov vaše e-novice ali ponudbe dobivajo med promocije?

Tudi če morda ne uporabljate Gmail-a, je ta članek za vas izredno pomemben, saj obstaja velika verjetnost, da Gmail uporablja večina vaših naslovnikov pošiljanja e-novic.

Pošiljate e-novice? Povečajte si “open rate”

Če pošiljate e-mail kampanje morda niti ne veste, da vaša pošta zaide v zavihek “promocije”, kjer jo naslovniki morda nikoli niti ne pogledajo. Ravno zaradi tega podjetja opažajo izredno velike spremembe v % odprtih e-mailov (“open rate”), od kar je Google na svoj poštni odjemalnik dodal zavihek “promocije”. Glavno vprašanje, ki se nam poraja je: “Kako preprečiti, da bi pošto usmerili v zavihek “promocije”?
Obstaja kar nekaj trikov, ki bodo povečali možnost, da vaša pošta pristane pod zavihek “glavno” in ne pod “promocije”:

  • v e-mail vključite maksimalno 1 povezavo,
  • ne vstavljajte slik, ampak pošljite golo besedilo,
  • prav tako za pošiljanje ne uporabljajte HTML predlog, sploh ne z barvnim ozadjem,
  • naslovnike nagovarjajte z imenom in priimkom,
  • ne nagovarjajte z “dragi” ali “draga”,
  • kampanjo pošljite iz osebnega e-mail naslova (npr. “imepriimek@gmail.com”),
  • vsebino pišite osebno, kot bi pisali prijatelju,
  • ne vključujte velikih tiskanih črk ali klicajev,
  • ne pišite z rdečo,
  • ne uporabljate poudarjene pisave,
  • poleg tega pa v e-mailu nikoli ne omenjajte cene (npr. “samo za vas stane 50€”).

Zavedati se moramo, da Google “preveri” vašo poslano pošto in jo razvrsti glede na vsebino, zgornje naštete kriterije ter pretekle kampanje. Če ste vašo preteklo kampanjo poslali vsem vašim naslovnikom in jih je 20% pošto označilo kot SPAM, ste opleli. Še tako se lahko trudite, pa pošta naslednjič ne bo prišla pod “glavno”. Ravno zato je izredno pomembno, da ste pozorni na vašo vsebino. E-mail marketing naj bo namenjen za pošiljanje zanimivosti, novic, … česarkoli, kar bo vaše naslovnike zanimalo – ne gre za direktno prodajo, npr. “samo ta teden ZNIŽANJE za 50%!!!”.
Obstaja plan B
Če ne želite, da je vaša pošta usmerjena med promocije, pa obstaja še druga možnost. Svoje naslovnike lahko direktno nagovorite, da vaš e-mail prestavijo v zavihek “glavno” iz zavihka “promocije”. Ker sem prepričan, da vam bo ta članek izjemno koristil, potem lahko brez slabe vesti tudi našo e-pošto premaknete pod “glavno” in ste na ta način vedno na tekočem s spletnim marketingom 🙂 Da to storite, obstaja več načinov – poglejmo si najenostavnejša dva:.

Klikni in povleči

gmail, pošta, e-novice
Enostavno pojdite v zavihek “promocije”, kliknite in zadržite klik na izbrani e-pošti, ter jo povlecite v zavihek “glavno”. Pojavilo se vam bo naslednje sporočilo, kjer kliknete “da”.
gmail, e-novice, email marketing
In sporočilo, ki ga morate videti v naslednjem koraku je:gmail, e-novice

Desni klik

Drugi način je ta, da na e-pošto, ki jo želite premakniti z desnim klikom izberete “premakni na kartico” in nato “glavno”.
Kako to najlažje sporočiti svojim naslovnikom?
gmail. e-novice, e-mail marketing
Enako, kot smo to storili mi. Izoblikujte grafiko iz katere naj bo jasno razvidno kako izvedejo korak premestitve e-pošte. Tu se morate potruditi, da prikažete kar se da nazorno – s puščicami, navodilom, slikami, …
 
Ali ste vedeli, da je tudi od orodja za pošiljanje e-novic odvisno, ali bo pošta prispela v SPAM, zavihek “promocije” ali “glavno”? V kolikor želite poslati kvalitetno e-mail kampanjo upoštevajoč vse kriterije, da pošta pristane v zavihek “glavno”, potem preizkusite orodje Newsletter – Preizkusite orodje za pošiljanje e-novic brezplačno!
Sicer pa bomo veseli, če vam lahko pomagamo pri kreiranju uspešne e-mail kampanje. Pokličite nas na 016009930, izpolnite kontaktni obrazec ali nam pišite na info@spletnik.si.
Obilo spletnih uspehov vam želim,
Matjaž Sedlar

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran