Kakšno merjenje oglaševanja je učinkovito?

Dec 26, 2015
Dec 26, 2015

Pri oglaševanju na Googlu morate vedno imeti v mislih kako izboljšati učinek oglaševanja za znesek, ki ga porabite. Priporočam vam, da najprej določite oglaševalske cilje, nato pa se poglobite v razmerje med ceno in kakovostjo, da boste dobro razumeli ter sledili in analizirali donosnost naložbe.

1. Opredelite cilje oglaševanja

Preden začnete s oglaševanjem morate najprej določiti cilje . Kaj želite doseči in kateri so najboljši načini merjenja uspeha. Če je vaš cilj na primer:

  • povečati število kakovostnih obiskov na svojem spletnem mestu, lahko z grafikoni na kartici Oglaševalske akcije spremljate, koliko klikov prejme vaš oglas;
  • povečati prodajo ali število naročnin, lahko uporabite sledenje konverzijam in si ogledate, koliko klikov vodi do prodaje ali prijave;
  • povečati donosnost svoje naložbe, lahko uporabite sledenje konverzijam ali storitev Google Analytics ter si ogledate, kateri oglasi, ključne besede in strani na vašem spletnem mestu vam prinašajo največ dobička.

google oglaševanje, oglaševanje na gogoleu, merjenje oglaševanja

2. Razumevanje razmerja med ceno in kakovostjo

Bistveno je, da razumete razmerje med ceno in kakovostjo. Če so vse postavke enake, tem višja bo ocena kakovosti kar pomeni nižjo ceno na klik in seveda boljši položaj oglasa.
Boljše ocene kakovosti lahko na več načinov vplivajo na porabo:

  • visokokakovostne ključne besede vas praviloma stanejo manj na posamezen klik.
  • visokokakovostni oglasi se lahko prikazujejo na boljšem položaju, ne da bi bilo treba zanje plačati več.
  • nastavljeni proračun bo zadostoval za več klikov, kar bo omogočilo, da se bo oglas pogosteje prikazoval.

Pri oglasih in ključnih besedah, ki niso preveč uspešni, ima sprememba, povezana z njihovo kakovostjo, včasih večji učinek kot spremembe porabe. Oceno kakovosti lahko izboljšamo tako, da optimiziramo oglaševalsko akcijo, in posledično tako, da izboljšamo dejavnike, kot sta razmerje med prikazi in kliki (CTR) in izkušnja s ciljno stranjo. Z izboljšanjem kakovosti oglaševalske akcije lahko zmanjšamo težave s proračunom in ponudbami ter morda tudi stroške. Vendar upoštevajte naslednje: če sta ocena kakovosti in ponudba prenizki, se oglas morda sploh ne bo prikazoval.

3. Sledite donosnosti naložbe

Ko vložite denar v oglaševalsko akcijo, pričakujete, da se vam bo vložek povrnil in boste ustvarili tudi nekaj dobička. Pomembno je, da razumete, kaj lahko dobite za denar, ki ga namenite oglaševanju. Če želimo ustvariti dobiček, si moramo vzeti čas ter analizirati in slediti oglaševalskim akcijam, ki jih izvajamo, in donosnosti, ki jo prinašajo. Upoštevajte, da so ponudbe tiste, ki neposredno vplivajo na donosnost naložbe, in ne proračun.
Na koncu je za vsak oglas ali ključno besedo najpomembnejše, kolikšno vrednost ustvarja v primerjavi s stroški. Če želimo ugotoviti, kakšen dobiček ustvarja določena ključna beseda, lahko sledimo konverzijam te ključne besede, tako da uporabimo eno od teh brezplačnih orodij v računu:

Sledenje konverzijam: s funkcijo sledenja konverzijam lahko ugotovimo, kakšen dobiček ustvarja določena ključna beseda ali oglas, ter preprosto sledimo stopnjam konverzij in ceni na konverzijo. Stroški posamezne konverzije morajo biti nižji od zneska, ki ga prejmemo za zadevno konverzijo. Če pri posamezni prodaji na primer zaslužite 10 evrov, vendar za klike, ki vodijo do prodaje, zapravite 11 evrov, bi bilo dobro, da optimizirate svojo oglaševalsko akcijo in tako izboljšate donosnost svoje naložbe.

Google Analytics: storitev Google Analytics lahko uporabljate za naprednejše analize donosnosti naložbe. Poleg osnovnega sledenja konverzijam Google Analytics ponuja tudi napredna poročila o konverzijah in analizo postopka konverzije. Ko bo na voljo dovolj podatkov o konverzijah, boste lahko ugotovili, kateri oglasi in ključne besede vam ne prinašajo dobička, ter jih nato optimizirali ali odstranili.

Za več vprašanj in pomoč pri merjenju učinkovitosti oglaševanja, nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Uspešno,

Spletnik

5/5 - (1 vote)
Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 vote)
Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.