Kvaliteten seznam e-poštnih prejemnikov

Jun 12, 2012
Jun 12, 2012

Posodobljeno 15. 04. 2024

Kvaliteten e-poštni seznam potencialnih kupcev je pomemben del vašega posla. E-pošta je namreč marketinški kanal, ki je cenovno zelo ugoden, hkrati pa je, če veste kaj počnete tudi zelo učinkovit.
E-poštni nasloviVeliko podjetnikov se sprašuje, kakšna je dobra baza e-poštnih naslovov. To je baza, ki je odzivna, ki ima visok »open rate« in ki jo vsebine, ki jih pošiljate zanimajo in od vas tudi kaj kupijo ter vas morda priporočijo naprej.
Če se vprašate, zakaj se obiskovalci vaše spletne strani izogibajo prijavi na newsletter vašega podjetja, je eden izmed možnih odgovorov lahko tudi zaradi nezaupanja in ker nočejo, da se jim prodaja.
Za vzpostavitev zaupanja potrebujete kakovostno spletno prisotnost in transparentnost spletne strani in splošnih pogojev. Druga stvar pa je del človeške narave. Prav tako se ljudje danes neprestano borijo s pomanjkanjem časa, za njihovo pozornost pa tekmuje veliko število marketinških sporočil preko različnih kanalov in morda prijava na vaš newsletter ni vredna njihovega časa.
Kako rešiti te probleme? Odgovor leži v osnovnih principih e-poštnega marketinga in sicer v konceptu zaupanja in vrednosti. E-poštni marketing je namreč prodaja z dovoljenjem. Idelen e-poštni seznam prejemnikov vašega podjetja namreč sestoji iz naslovov ljudi, ki so vam sami dali dovoljenje za pošiljanje marketinških sporočil ob prijavi na vaš newsletter.
Dober način za krepitev zaupanja v vaše podjetje je, da imate v vsakem sporočilu, npr. v nogi, napisano, kako so se prejemniki znašli na vaši listi. Saj veste, ljudje danes počnejo mnogo stvari in kaj hitro se lahko zgodi, da pozabijo kaj vse so si ogledali in kam so se prijavili. Prav tako vključite možnost odjave od prejemanja sporočil, da se prejemniki lahko odjavijo, če to želijo. Tako je stvar mnogo bolj transparentna, hkrati pa prejemniki vidijo, da jih jemljete resno in jih spoštujete. Če morajo iskati in se pošteno potruditi, da se odjavijo, se lahko počutijo ogoljufane kar vrže negativno luč na vaše podjetje. Naj bo torej opcija odjave od prejemanja sporočil vsaj tako preprosta, kot je bila prijava.
Imejte kvalitetno listo z aktualnimi email naslovi in neobstoječe naslove brišite iz nje. Prlagodite tudi naslove in vsebine sporočil tako, da se izognete pristanku vašega sporočila med neželeno pošto. Premislite tudi o tem kdaj in kako pogosto boste pošiljali newsletter. Svetujem, da newsletter pošiljate redno najmanj enkrat mesečno in sicer takrat, ko imate res kaj zanimivega za povedati. Če pretiravate s preveliko frekvenco pošiljanja ali pošiljate nezanimiva sporočila izrazito prodajne narave, bo slej ko prej prišel čas, ko se bodo ljudje začeli odjavljati iz vašega e-poštnega seznama.
Ljudje se prijavijo na newsletter, ker pričakujejo, da bodo v zameno za kontakt dobili nekaj, kar jim predstavlja vrednost. To so lahko posebne ponudbe, najave novih izdelkov ali storitev, koristni nasveti, e-priročniki itd.
Če povzamemo, se zlato pravilo e-poštnega marketinga glasi: Vašim prejemnikom pošiljajte le sporočila, ki bi jih tudi vi želeli prejemati, če bi bili na njihovem mestu.
S programom newsletter.si postane pošiljanje newslettra na večje število elektronskih naslovov preprosto in zabavno opravilo. Naročite se na brezplačni demo ali na katerega od naših naprednih paketov in si ustvarite kvaliteten spletni prodajni kanal. V primeru vprašanj pa nas seveda kontaktirajte.
Lep pozdrav do prihodnjič,

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran