Moduli v spletni trgovini so lahko vaši najboljši prodajalci!

Dec 7, 2015
Dec 7, 2015

Posodobljeno 29. 01. 2021

V shop123 platformi za spletne trgovine so trije moduli, ki so hkrati vaši prodajalci. Kljub temu, da se je veliko nakupov preselili na splet, smo ljudje še vedno navajeni na koncept “prodajalca” ki nam ponudi pomoč, pokaže soroden izdelek in izdelek, ki ga poleg izbranega nujno potrebujemo. Pa seveda tisti del nakupa, ko smo na blagajni, kjer nas za konec po res ugodni ceni čaka še izdelek, ki ga res ne potrebujemo. Pa ga vseeno kupimo.
Enak koncept nam omogočajo moduli v spletni trgovini Shop123.si. Obstajajo trije različni moduli (prodajalci), ki zastopajo vsak svoj cilj:

Po prodaja („upsell“) modul:

Po prodaja, kot že ime pove, poskrbi za to, da stranke, ki so že v trgovini, kupijo še kaj drugega, zapravijo še več kot so sprva mislili. Največkrat se po prodaja zgodi za enake modele, ki so držaji in imajo več funkcionalnosti.
Primer: Kupec v spletni trgovini želi kupiti monitor po ceni 500€, modul pa mu v fazi odločanja ponudi nekaj drugih monitorjev, ki so sicer držaji, a imajo več funkcij, so boljši.
Cilj: prodati držaje produkte
shop123 modul, shop123, modul, moduli

Povezani produkti („related products“)

Ta modul deluje takrat, ko obiskovalec spletne trgovine ogleduje določen produkt, je v fazi odločanja. Ta modul na tej točki obiskovalcu ponudi še druge produkte, ki so tesno povezani s produktom, ki ga ogleduje in o njem razmišlja. Na ta način se zgodi prodaja še dodatnih produktov, katerih obiskovalec mogoče pred samim obiskom spletne trgovine sploh ni imel v planu, mislih. Ampak gre pa za produkte, ki so sorodni produktom, ki jih ogledu.
Primer: Če kupec ogleduje mobilni telefon, mu kot priporočen izdelek ponudite polnilec za v avto, zaščitni ovitek za telefon, zaščitno steklo…
Cilj: povečanje prodaje sorodnih produktov

Navzkrižna prodaja („cross sell“)

Modul deluje na podstrani “košarica” , kjer je obiskovalec tik pred tem, da opravi nakup. Ta modul je namenjen tistemu delu nakupa, ko v fizični trgovini stojite na blagajni pa vam prijazen prodajalec ponudi še šal v enaki barvi, kot pulover, ki ste ga prinesli do blagajne, ali pa tople nogavice, ki jih je vedno premalo. Modul poskrbi, da kupec kupi take izdelke, ki mogoče sploh niso sorodni kupljenim izdelkom, o katerih sploh ni razmišljal, ampak so tam, na dosegu roke, po ugodni ceni in jih je v takem trenutku najlažje kupiti. Sploh če se s pomočjo tega izdelka zmanjša strošek poštnine, ali pa strošek poštnine kar izgine!
Cilj: povečanje prodaje ostale vaše ponudbe
Za več dodatnih informacij nas poklličite na 01 600 99 30, nam pišite na info@spletnik.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec.
Veliko uspeha vam želim,
Andreja Ogrinc

5/5 - (1 glas)

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 glas)