Načrtovanje marketinških aktivnosti skozi celo leto

Okt 22, 2015
Okt 22, 2015

Posodobljeno 29. 01. 2021

marketing-aktivnosti
Načrt oglaševanja je osnova in pomoč pri celotnem načrtu trženja vaših produktov. Načrt o oglaševanju pomaga podjetju, da vzpostavi in dosega manjše cilje poslovanja, ki so del širše strategije trženja.

Plan oziroma načrt marketinga lahko zastavite za nekaj mesecev naprej, hkrati pa je to del letne ali več letne strategije vašega celotnega trženja produktov na trgu. Načrt o oglaševanju naj vključuje:

  • cilje
  • poročila
  • tržne raziskave
  • kanale, ki jih boste uporabili
  • budžet, ki ga imate na voljo

Načrt o oglaševanju vključuje poročila, ki so pomembna za jutrišnji korak in korak, ki ga boste storili čez tri mesece, hkrati pa so vmesena poročila ključna za odločitve o tem, ali ste s strategijo na pravi poti in ali je potrebno samo pot do končnega cilja spremenit, prilagoditi razmeram na trgu.
Poslovni načrt mora vključevati pregled trženjskih ciljev, skupaj s financami, spletno stranjo in koledarjem podjetniških ciljev. Cilje, ki jih želite doseči pregledujte skupaj z vsemi vpletenimi, saj bodo le tako vsi lahko videli širšo sliko vašega poslovanja in doseganja ciljev.
Trženjski načrt upošteva vse vrste poslovne strategije za povečanje prodaje, povečanja prepoznavnosti in večje prodaje. Spletno oglaševanje je del načrta, skupaj s spletno stranjo in vsebino na spletni strani. Hkrati pa so del poslovne strategije tudi kanali, preko katerih boste svoje aktivnosti izvajali za doseganje prodajnih ciljev.
Med največje cilje v spletnem marketingu štejemo:

  • povečanje prepoznavnosti blagovne znamke
  • povečanje prepoznavnosti novega produkta
  • doseganje novih geografskih trgov

Skupaj s trženjsko ekipo kreirajte plan aktivnosti (lahko po pomembnosti od 1 do 5), ki jih želite doseči v sklopu kratkoročnega plana. Del takih aktivnosti naj bodo:
1. kašen cilj želite z oglaševanjem doseči
2. definirajte trg in ciljno publiko, ki jo želite doseči
3. preučite kakšne možnosti imate z vidika sponzorstva ali ostalih aktivnosti, pri katerih se lahko povežete z ostalimi podjetij in se prestavite ciljni publiki
4. kako povečati prodajo preko spletnih kanalov, ki jih imate na voljo
Glavni spletni kanali kateri so v tem trenutku najbolj aktualni so:
Prodajna spletna stran (s kakovostno vsebino – slikovno in tekstovno)
Facebook stran (za dvostransko komunikacijo s potencialnimi in obstoječimi kupci)
E-mail marketing za vzdrževanje odnosa s kupci, informiranje in izobraževanje ciljne publike
Google oglaševanje (vidnost vaše spletne strani – vašega posla na prvi strani iskalnika)

marketinški koledar, planiranje marketinga

Klikni za ogled celotnega koledarja


Da pa marketinški plan sploh lahko zastavit in ga tudi uspešno izvajate je smiselno, da poznate trende v vaši panogi. Trende predvsem v smislu v katerem letnem času je najboljši čas za vaš posel. Za vsako panogo namreč obstaja najbolj primeren čas v letu, zato je takrat čas, ko je smiselno, da svoje izbrane marketinške kanale še bolj “obremenite”, zato da zajamete čim večje število takih, ki iščejo vaše produkte. Pri raziskovanju trga si lahko pomagate z brezplačnim Google orodjem, ki se imenuje Google Trendi.
Primer: Za darilni program je najboljši čas v letu od sredine oktobra do sredine decembra, saj je to pri nas na našem trgu čas, ko ljudje največ zapravimo za darila saj se v tem času največ obdarujemo. A ker je darilni program aktualen čez celo leto je prav, da iz spletnih kanalov tudi v tem času ne izginete!
Poleg orodja Google Trendi pa obstaja tudi Google koledar, ki ima za vsak mesec posebej napisano katere panoge so v določenih mesecih aktualne. Tako si lahko s pomočjo teh dveh orodij pomagate pri kreiranju marketinškega načrta, ter skupaj z nami gradite na svoji prisotnosti na internetu.
Tako za vse panoge  s pomočjo orodja Google trendi in Google koledarja vsakemu naročniku pomagamo pri oblikovanju marketinškega načrta, ki ga oblikuje skupaj z nami. Hkrati pa za naročnika izvajamo marketinške, oglasne kampanje na vseh spletnih kanalih, ki so zanj najbolj pomembni. V prvi vrsti je naš glavni cilj pri sodelovanju z različno velikimi podjetij doseganje dolgoročnih planov. A dolgoročni plani so lahko le z malimi koraki, ki jih delamo vsak dan v smeri uspešnega oglaševanja. Kot sem omenila na začetku so pri doseganju ciljev ključna vmesna in “končna” poročila zato je velik poudarek v naši ponudi ravno na merjenju rezultatov iz vseh kanalov za katere se naročnik odloči.
Veliko uspeha vam želim,
Andreja

5/5 - (1 glas)

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 glas)