To spletno mesto uporablja piškotke.
Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Najboljše Magento razširitve za vašo spletno trgovino

Imate spletno trgovino narejeno na platformi Magento, ali pa ste ravno tik pred odločitvijo, da spletno trgovino naredite na stabilni trgovinski platformi?

Potem bodo spodaj opisani moduli smiselni za dodatno izboljšanje uporabniške izkušnje vaše spletne trgovine.

Magento je odlična izbira trgovinske platforme tudi za ustvarjanje zagonske spletne trgovine, saj omogoča popolno integracijo nadomestne nadzorne plošče za posamezne prilagoditve na spletni trgovini, omogoča enostavno upravljanje zalog, CMS, ki je uporabniku prijazen ter sistem za upravljanje dobav in dobaviteljev. 

Magento spletne trgovine ponujajo poleg standardnih razširitev, ki so v praksi že dovolj bogate za začetek tistih manjših spletnih trgovin (ki so šele na svojem začetku), tudi več uporabnih dodatnih razširitev, s katerimi se bo vaša spletna trgovina lahko kosala s tistimi največjimi skozi čas vašega razvoja. 

S funkcionalnostmi bogata in uporabnikom prijazna spletna trgovina, se je vedno ločila od svojih konkurentov. Zato tudi naslednje razširitve Magento spletnih trgovin, ki jih opisujemo spodaj, med vsemi razpoložljivimi razširitvami spadajo med tiste zimzelene razširitve, ki vplivajo predvsem na povečanje samega prodajnega izplena spletne trgovine. 

S temi razširitvami lahko vsaka Magento spletna trgovina še dodatno izboljša svoje funkcionalnosti in poveča stopnjo konverzije. 

Poglejmo si 5 najbolj smiselnih dodatnih razširitev za vse imetnike Magento spletnih trgovin.

1. Modul značke na izdelkih

Ko stranka prvič pride na posamezno spletno trgovino, je ponavadi soočena z ogromno izdelki, kategorijami, različicami izdelkov. Cilj vsake dobre spletne trgovine bi moral biti dobra uporabniška izkušnja in kar se da hitra in enostavna usmeritev kupca v željeno produktno skupino. V primeru modula – značke na izdelkih to pomeni, da obiskovalcem nakupni proces karseda skrajšamo s tem, ko jim pomagamo z izbiro produkta. Novi, dobro ocenjeni, akcijski produkti, brezplačne dostave, zadnji kosi in ostali izpostavljeni produkti morajo izstopati že na prvi pogled. 

modul značke

S tem, ko omogočite prikaz poljubnih značk na izdelku, pripomorete k povečanju vaših konverzij v vaši spletni trgovini. Modul je izjemno enostaven za uporabo in popolnoma avtomatiziran.  Značke se namreč samodejno pojavijo ob produktih, na podlagi konfiguracije pravil v spletni trgovini.

Modul omogoča tudi: 

  1. prikaz različnih značk glede na skupino kupcev (npr. B2B kupci vidijo drugačne značke kot B2C),
  2. avtomatično prikazovanje značk glede na: stanje zaloge produkta, glede na barvo, kategorijo, poštnino, velikost, ceno, material, čas dobave, priljubljenost, količino prodanih produktov, itd. 
  3. nastavitve časa prikaza značke (primer: značka za božično ponudbo naj bo prikazana le 1 teden pred božičem).

2. Modul za posebne promocije

Potrebno je izpostaviti, da bo uspeh vaše spletne trgovine odvisen tudi (ali pa predvsem) od vaše vključenosti v samo spletno trgovino. V kolikor boste poskrbeli za dovoljšno aktivnost in ažurnost spletne trgovine, potem boste lahko začutili kako dober prodajni kanal za vas je lahko splet. Gre pa za povsem enostavno psihološko dejstvo; 

Ljudje raje kupujemo tam, kjer imamo občutek, da nekdo za nas stori nekaj več. 

Večina misli, da je ta “nekaj več” zgolj borba za najnižjo ceno, v resnici pa je poanta v celostni uporabniški izkušnji posameznika pri določenemu spletnemu trgovcu. 

Količina potencialnih strank na spletni trgovini je izredno pomembna, druga je uporabniška izkušnja in na tretjem mestu je ponudba, ki jo boste morali stalno prilagajati in izpopolnjevati.

Zato se modul za posebne promocije izkaže kot odlična rešitev ob vzpostavitvi posebnih akcij in popustov, na katere ne smete pozabiti sploh ob začetkih sezone, BlackFriday dnevu, otvoritvenih popustih, akcijah ob prenovi fizične trgovine, …tukaj pa so še valentinovo, decemberske akcije, itd. 

modul za posebne promocije

Modul vam bo omogočil naslednje akcije: 

  1. Kupi izdelek x in dobiš izdelek y brezplačno. 
  2. Na vsak 3. izdelek v košarici dobiš 5% popusta. 
  3. Ob nakupu npr. 3 izdelkov v košarici, popust na najdražji izdelek. 
  4. Na vsakih 50EUR nakupa, dobite 5EUR popusta. … 
  5. in ostalih 20+ različic akcij in popustov. 

Z naprednim načrtovanjem in organizacijo akcij boste zagotovo lahko prodali več dodatne opreme, ali potrošnega materiala, kar bo za vas na koncu tudi bolj profitabilno kot  npr. “akcija zgolj na 1 produkt”.

3. Modul za napreden iskalnik na trgovini

Ima vaša spletna trgovina ogromno produktov in kategorij? Potem lahko pričakujete, da bo kar nekaj uporabnikov pogosto uporabilo iskalnik na spletni trgovini. Vedeti pa morate, da se ti lahko izjemno razlikujejo med posameznimi spletnimi trgovinami. Za nek iskalni izraz se morajo med rezultati pojaviti najbolj relevantni izdelki in kategorija, kar lahko dosežete z namestitivijo in konfiguracijo modula “elastic search” (klasični iskalniki na trgovinskih platformah tega ne omogočajo).

napreden iskalnik

Modul omogoča tudi: 

  1. Iskalnik prikazuje rezultate že med vpisovanjem iskalnega izraza. 
  2. Iskalnik med vpisovanjem iskalnega izraza prikazuje tudi produkte, ti pa imajo zraven gumb “dodaj v košarico” za še hitrejši nakupni proces”. 
  3. Ob vpisanem iskalnem izrazu, vam modul predlaga produkte, kategorije, podobne izkalne izraze, članke, popularne iskalne izraze, itd. 
  4. Iskalnik omogoča iskanje po atributih (npr. po barvi, velikosti, ipd.). 
  5. Med iskalnimi rezultati lahko izpostavimo produkt, ki bi ga želeli prodati v večji količini, ali pa je trenutno v akciji. 
  6. Iskalnik prikaže rezultate tudi v primeru, ko oseba slovnično izraza ne napiše pravilno. 
  7. Iskalnik prikaže relevantne rezultate tudi za sinonime (prenosnik / notebook / laptop / …). 

4. Modul BLOG Pro

Ste v zadnjem času sprejeli odločitev, da boste za vaše uporabnike dodatno poskrbeli skozi informativne vsebine na vaši spletni trgovini. Pohvalno.

Če ste se odločili, da boste z rednim objavljanjem na blogu poskrbeli tako za del optimizacijskega procesa vaše spletne trgovine, kot tudi za dodatno skrb za uporabnika, potem mora biti urejanje bloga enostavno (predvsem dodajanje slik in ostalih grafičnih materialov). 

V ta namen priporočamo modul za vzpostavitev naprednega bloga znotraj vaše Magento spletne trgovine. 

blog

Modul omogoča tudi: 

  1. enostavno on-site optimizacijo vsakega članka 
  2. enostavno dodajanje člankov, vsebin in grafičnega materiala, PDF priponk, ipd. 
  3. napreden kategorijski pregled člankov 
  4. enostavno spreminjanje vseh elementov blog sekcije iskalnik po člankih iskalnik po TAG-ih

5. Modul “povezani produkti”

Vsak lastnik spletne trgovine se mora zavzemati, da je povprečna vrednost nakupa čim višja in da kupec naroči čim več produktov naenkrat. Za to lahko uporabimo več strategij, nikakor pa ne smemo pozabiti na up-sell, cross-sell produktov in povezane produkte v paketu, kar omogoča prav omenjeni modul “povezani produkti”.

povezani produkti

Modul omogoča tudi: 

  1. Up-sell produktov pomeni, da potencialnemu kupcu ponudimo dodaten produkt v obliki pasu “morda vas zanima tudi” ali “ostali so kupili tudi.” Gre za seznam podobnih produktov s tistim, ki ga je oseba že gledala ali pa ga ima že v košarici. 
  2. Cross-sell produktov pomeni, da kupcu ponudimo produkt, ki dopolnjuje produkt, ki ga že ima v košarici, ali pa ga ravno ogleduje s ciljem, da kupi več produktov naenkrat. 
  3. Povezani produkti v paketu so zagotovo primerni tudi za vaš prodajni program. Oblikujemo skupek produktov in v zameno za več kupljenih produktov naenkrat ponudimo popust, kar je izredno pomembno! Vsi si želimo na trgovini prodati več izdelkov naenkrat in s tem povečati povprečno vrednost nakupne košarice.

Zaključek

Možnih dodatnih razširitev za Magento spletne trgovine je še ogromno, zato je dobro vedeti, da lahko vaša spletna trgovina na omenjeni platformi prične svoj razvoj skozi bolj osnoven začetni pristop (v katerem si potrdite prodajni potencial vaših produktov) in v kasnejši fazi brezskrbno poskrbite tudi za nadaljnji razvoj in razširitve, brez nepotrebnih skrbi ali omejitev pri razvoju vaše spletne trgovine. 

Če želite uporabniško izkušnjo ali funkcionalnost vaše Magento spletne trgovine dodatno nadgraditi, z enim od omenjenih modulov ali pa s funkcionalnostjo, ki tukaj ni opisana, vam svetujemo, da nas pokličete ali pošljete povpraševanje. Z veseljem vam bomo svetovali, kako vašo Magento spletno trgovino še dodatno izboljšati.

Srečno,
Spletnik

Copyright © 2020 Spletnik . Vse pravice pridržane