Najboljši nasveti za rast sledilcev na družabnih omrežjih

Jan 20, 2015
Jan 20, 2015

Oh ti sledilci! Težko jih je pridobiti. Ko pa enkrat so, jih je pa še težje angažirati, da so dejavni na vašem družabnem omrežju. Zakaj so sledilci sploh tako pomembni? Če želite družabna omrežja izkoristiti za prodajo potem potrebujete sledilce, ki jih boste z nekaj spretnosti, pretvorili v kupce. Sledilci so torej prvi korak pri procesu generiranja prodaje s pomočjo družabnih medijev. Upoštevajte spodnje nasvete in pričnite graditi svojo bazo privržencev!

najboljši namigi za družabna omrežja1. Nehajte konstantno gnjaviti s ponudbo

Na družabnih omrežjih nismo zaradi tega, ker želimo kupovati. Prodajno naravnane objave so nadležne. Facebook je uradno objavil, da bodo objave, ki so preveč promocijske potisnjene v ozadje posameznikovega “newsfeeda”. Izognite se striktno prodajnim sporočilom in raje ponudite vsebino, ki je prepričljiva, deljiva in še vedno povezana z vašo dejavnostjo.

2. Odgovarjajte na vprašanja sledilcev

Tudi na graje. Bistvo družabnih omrežji za podjetja je še vedno dvosmerna komunikacija oz. prostor, kjer lahko vaši privrženci podajo pohvalo, kritiko, nasvet ali enostavno vprašajo po določeni informaciji. Odgovorite čimprej. Tudi v času izven uradnih ur. Čar družabnih omrežji in pametnih telefonov je ta, da lahko profile povežete in v realnem času spremljate dogajanje z malo napora in vloženega časa. Naj vas ne bo strah odgovarjati javno, ker boste na ta način pokazali, da imate dobro uporabniško podporo.

3. Oglašujte, vendar v okviru finančnih zmožnosti

Vedno več podjetji se osredotoča na promocijske objave in tako pridobivajo na izpostavljenosti tistih sporočil, ki so za njih bolj pomembna. Organska izpostavljenost objav je zmeraj bolj šibka in težko se je prebiti v ospredje. Tudi če imate ogromno sledilcev je potrebno vaš organski domet stalno negovati, sicer hitro upade. Oglaševalski proračun si razporedite s pomočjo interno izdelanega marketing koledarja.

4. Osredotočite se samo na najpomembnejša omrežja

Ne rabite biti prisotni prav povsod. Še posebej takrat, ko imate pomanjkanje sredstev: časovnih, finančnih in kadrovskih. Ugotovite katera omrežja so za vaš posel najprimernejša. Še boljše: vsako omrežje je lahko primerno, če ga le znate uporabiti sebi v prid. Če ste še bolj na začetku se vprašajte: kakšen doseg bomo imeli na določenem družabnem omrežju? Se tam nahaja ciljna publika? Ali zmoremo komunikacijo in prepoznavnost speljati profesionalno? Če ne, potem se raje ne lotevajte sami.

5. Imejte ekskluzivno ponudbo

Uporabniki se redko povežejo z vašim podjetjem samo zaradi tega, da bodo povezani. Pričakujemo ekskluzivo: edinstvene ponudbe, slike iz zakulisja…Sledilcem morate pričarati neke vrste pripadnost, ki naj bo začinjena s pikico ekskluzivnosti. Ustvarite posebno ponudbo, ki bo povezana samo s specifičnim omrežjem.

6. Učite se od konkurence

Zelo enostavno. Poiščite konkurenco na družabnih omrežjih in ji sledite. Spoznajte njihovo delovanje in tisto, kar vam je všeč in kar bi lahko izboljšali. Nato se lotite “igranja” v lastnem peskovniku. Ni nujno, da sledite prav konkurenci. Lahko je blagovna znamka, ki vam je všeč in se ukvarja s prodajo drugačnih izdelkov. Pomembno je, da sledite tistim, ki dobro izvajajo promocijo na izbranem družabnem omrežju.
Pripravljamo novo, specializirano izobraževanje v okviru Spletnik Akademije na temo oglaševanja na družabnem omrežju Facebook. Omrežje je v lanskem letu na področju oglaševanja zelo napredovalo in razvilo ogromno uporabnih funkcionalnosti in različnih ciljev, ki jim lahko sledimo. Spremljajte spletno stran Spletnik Akademija, da si zagotovite pravočasno prijavo.
V kolikor pa želiš oglaševati tako, pa klikni na spodnjo pasico in oglašuj z nami na najbolj obiskani spletni skupnosti na svetu!
Za vas sem pisal,
Damjan Avsec
 

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.