Posodobljeno 06. 05. 2024
Podjetja vsak dan bolj verjamejo v Facebook oglaševanje, vedno bolj zaupajo družbenim medijem, saj je jasno – to je edini način, s katerim smo lahko v direktni interakciji s potencialnimi strankami. Do danes so zato podjetja vlagala v facebook oglase, sponzorirane objave, Instagram oglaševanje, kmalu bomo oglaševali na Snapchatu, … kaj pa Facebook Messenger?
Gre za aplikacijo, ki je letos julija presegla 900.000.000 aktivnih uporabnikov. Uporabljamo jo za komunikacijo s prijatelji, sedaj pa bodo to aplikacijo začela uporabljati tudi podjetja za svoje oglaševanje. Ja, res je! Podjetje lahko danes vsem svojim Facebook sledilcem pošlje oglasno sporočilo preko Facebook Messenger-ja.
POMNI: Facebook Messenger oglaševanje cilja samo ljudi, ki so že vaši Facebook sledilci.
Zakaj Messenger oglaševanje?
1. Ker je ta vrsta oglaševanja za uporabnike Messenger-ja NOVA!
To pomeni, da bodo vaši sledilci odprli vaše reklamno sporočilo z zavzetostjo – redki bodo takoj vedeli, da gre za masovno marketing sporočilo, če le boste oglas dobro oblikovali.
2. Še bolj osebno marketing sporočilo
To je velik korak naprej k osebnem marketingu. Svoje sledilce boste v sporočilu naslovili z imenom in priimkom, povsem osebno jih lahko vprašate kako so bili zadovoljni z vašim produktom, ali pa ga želijo naročiti ponovno? Predvidevam lahko, da bom čez nekaj mesecev na Messenger dobil sporočilo, npr: “Zdravo Matjaž! Prejšnji mesec si pri nas naročil hrano za psa, pa me zanima ali vam jo pošljemo tudi ta mesec?”
3. Nova oblika remarketinga (tj. ponovno trženje)
Ker Facebook Messenger ponuja remarketing nove razsežnosti! Saj veste kaj je remarketing, kaj ne? Gre za oglas, ki je sestavljen po meri samo za ljudi, ki so bili na vaši spletni strani, pa tam niso ničesar naročili – le ta oglas jih spremlja na Facebooku, na drugih spletnih straneh, vse z namenom, da potencialna stranka postane vaš kupec. Od danes naprej boste preko Facebook Messengerja poslali sporočilo vsem, ki so bili na vaši spletni strani, pa niso ničesar naročili, npr.: “Zdravo Matjaž! Sem opazil, da si si ogledoval pakete izdelave spletne strani – imate kakšno vprašanje?” ali pa “Zdravo! Opazil sem, da imaš v košarico na spletni trgovini tudi računalniško miško, si opazil da sem temu produktu ravnokar znižal cena? :)”
4. Facebook Messenger bo pomagal pri nakupnem procesu
Kaj se zgodi, ko povežemo spletno trgovino, Facebook Messenger in nekaj strani PHP kode? Vaše potencialne stranke bodo začele naročevati izdelke kar preko Messengerja. Primer: Če prodajalcu športne opreme pišete na Messenger: “Iščem tekaške čevlje velikosti 41”, vas bo Messenger samodejno vprašal po cenovnih željah, po barvnih prioritetah in na koncu predlagal tekaški čevelj, ki ga boste naročili z nekaj kliki.
Oglejte si predstavitveni video: remarketing-facebook-messenger
Vse to in še več bo možno ustvariti z oglaševanjem na Messenger platformi. Pa lahko pričakujemo velik naval takega oglaševanja? Sploh ne! Vsaka nova oblika oglaševanja potrebuje svoj čas, da jo podjetja prepoznajo kot poslovno priložnost. Poleg tega popolnoma personalizirana sporočila ali pa Messenger robotki vzamejo zajeten čas dela, znanja in izkušenj.
Začnimo pri osnovah
Vse kar vam danes želim pokazati, je nov potencial ki se je za vas odprl na največjem družbenem omrežju in prav je, da v tej smeri naredite korak naprej.
Pokličite na 01 600 99 33, nam pišite na info@spletnik.si ali izpolnite kontaktni obrazec, da vam pomagamo pri prvih korakih v Messenger oglaševanja. Za vas bomo pripravili Messenger sporočila in jih poslali vsem vašim sledilcem, v naslednjem koraku pa poslali novo sporočilo za vse, ki so obiskali vašo spletno stran, pa tam niso ničesar naročili. Naj povem, da smo za naše stranke že naredili nekaj takih kampanj in rezultati so bili odlični (v enem dnevu do 10 dodatnih naročil športne športne opreme – samo preko Messengerja).
Uspešen spletni nastop vam želim,
Matjaž Sedlar