Posodobljeno 14. 12. 2022
Ker vemo, da je vsebina na spletni strani ključ do relevantnosti spletne strani, ne smemo pozabiti niti na slike na spletni strani. Sploh če govorimo o podstrani “reference”, kjer lahko vsako podjetje iz vsake dejavnosti objavi svoje primere produktov ali storitev iz prakse.
In zakaj je ta podstran tako pomembna?
Ker se ljudje lažje odločimo za nakup, če nekaj prej vidimo, saj smo po naravi vizualna bitja. Podstran reference tako služi za to, da vsem tistim, ki vas še ne poznajo, predstavite svoje delo – vaše produkte in vaše storitve.
Slike produktov morajo biti jasne, velike in kvalitetne. Če je le možno za en produkt naredite več fotografij, iz različnih zornih kotov. Kaj pa slike storitev? Le te lahko predstavite tako, da slikate ljudi (stranke, vaše zaposlene), ko to storitev uporabljajo.
Za objavo reference se v praksi največkrat uporablja element “galerija” na spletni strani, saj gre za boljšo preglednost fotografij in lažje dodajanje novih.
Pri objavi referenc obstajajo tri glavna pravila in sicer:
1. Vedno objavite več kot eno referenco
2. Vsaka referenca naj ima naslov. Lahko je to ime in priimek tistega, ki uporablja izdelek, ime podjetja, kjer se vaš izdelek nahaja… Hkrati pa sliko poimenujte s ključno besedo, kar je dobro za optimizacijo strani
3. Objavite kvalitetne in nazorne fotografije izdelkov ali storitev.
Primer dobre prakse so naši naročniki, ki so v podstran “reference” vložili veliko svojega truda in časa, ki pa se jim danes zelo obrestuje, saj je podstran “reference” med bolj obiskanimi v sklopu njihove spletne strani.
V praksi obstaja več različnih načinov za objavo referenc, kar je razvidno iz referenc naših naročnikov:
Naš urejevalnik (ki ga lahko kadarkoli poskusite brezplačno) vam omogoča, da galerijo objavite v nekaj enostavnih korakih, še bolj enostavno pa v galeriji objavite vaše reference. Poleg tega lahko na podstrani dodate tudi “besedilo in slike”, kar vam omogoča, da objavite le seznam referenc. Na takem seznamu se največkrat znajdejo podjetja s katerimi je podjetje sodelovalo. Če pa lahko od podjetij pridobite logotipe, potem je to še bolje, saj lahko tudi v tem primeru koristite objavo slik v sklopu galerije.
In kako to hitro in enostavno naredite v Spletnik urejevalniku?
V levem zgornjem kotu izberete opcijo “galerija slike”. To naredite v tistem koraku, ko se že nahajate na podstrani “reference”, kamor želite dodati galerijo.
Ko boste izbrali možnost “galerija slik” se bodo na strani prikazala zelena polja, kamor lahko vstavite galerijo. Le v ta polja je namreč mogoče vstaviti element galerije.
Galerijo odložite v osrednji del strani, oziroma če podstran že vsebuje tekst, galerijo postavite pod tekst na spletni strani. Po tem, ko boste galerijo odložili se vam bo odprlo okence, ki vam omogoča, da izbirate med različnimi oblikami galerij in ostalimi naprednimi možnostmi.
In ko izberete galerijo, ki vam najbolj ustreza, je pred vami le še to, da vnesete slike referenc, ki jih želite objaviti.
Če pa bi radi na podstran “reference” dodali tudi tekst, pa v začetnem koraku, kjer ste izbrali “galerija slik” izberite možnost “besedilo in slike”.
V kolikor se vam pojavi še kakšno dodatno vprašanje pa nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas poklicite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Andreja Ogrinc