Live chat, zakaj ga imeti na spletni trgovini in kako ga dodati?

live chat na spletni strani, spletna stran, pogovor na spletni strani

Live chat je priljubljen izraz za spletno aplikacijo, pogovor, namenjen posebej za spletno pomoč uporabnikom na spletni strani. Taka programska oprema se uporablja za zagotavljanje takojšnje pomoči za obiskovalce na spletni strani. Live chat se uporablja predvsem za komunikacijo preko besedila, vendar programski ponudniki združujejo ...

Preberi več »

Pošiljanje e-novic za računalniški servis

e-novice za računalniški servis

Jasno je, da obstaja ogromno podjetij in posameznikov, ki bi potrebovali ravno vaš računalniški servis, pa vas ne poznajo, ne zaupajo ali pa enostavno ne pomislijo, da lahko težavo za nekaj 10€ zlahka reši strokovnjak v nekaj minutah. Če imate računalniški servis, je potrebno nase ...

Preberi več »

S pomočjo Google analitike določite šibke točke vaše spletne strani

google analytics, spletna stran

Čeprav obstajajo številni dejavniki, ki sodelujejo pri gradnji močne, uspešne spletne prisotnosti za vaše podjetje, nekateri trdijo, da je ena izmed najbolj pomembnih kosov sestavljanke trden in bogat paket podatkov iz analitike, ki vam omogoča, da zberete dragocene informacije od vaših obiskovalcev. Brez teh podatkov ...

Preberi več »

5 razlogov zakaj oglaševati na Facebook-u

facebook oglaševanje, oglaševanje na facebooku

Odločitev kje, kdaj, zakaj in kaj oglaševati, zna biti kar obširna naloga za podjetje. Z Google oglaševanjem dosežete efektivno in profitabilno kampanjo, ampak veliko podjetij zanemarja vrednost drugih “online” kanalov, kot je npr. Facebook.

Preberi več »

Kako primerjati uspešnost investicije v vaš marketing?

social-media-online-network-vector_23-2147494754

Katere metode vaš oddelek za marketing uporablja (če sploh) za primerjavo učinkovitosti vaših marketinških kanalov? Ali veste? Z drugimi besedami, na osnovi česa lahko za posamezno investicijo trdite (pa najsi bo to plačljiv obisk (Google oglaševanje), televizijski oglas, časopisna objava, direktna pošta ali katerikoli marketinški ...

Preberi več »

E-mail marketing za StartUp podjetja

e-mail marekting za startup, starup marekting

Zagotovo ne gre zanemariti podatka, da v prvih petih letih poslovanja propade okoli 90% podjetij. Ogromno je med temi tudi StartUp podjetij, ki zaradi takšnih ali drugačnih vzrokov svojo poslovno idejo na trg lansirajo neuspešno. Taka podjetja, se morajo poslovanja in s tem marketinga lotiti ...

Preberi več »