10 nasvetov za povečanje e-mail baze

37

Uporaba e-maila je relativno poceni marketinška taktika, katero bi moralo uporabljati vsako podjetje. Ta taktika lahko postane ena izmed najlažjih in najhitrejših proizvajalcev novega posla, seveda če imate bazo prejemnikov in pravo orodje. Sledite 10 nasvetom za povečanje in ohranjanje e-mail baze.

Preberi več »

Pošiljanje e-novic za hotele

e-mail marketing za hotel

Če ste manager hotela, potem veste, da je potrebno vse storitve izvajati z maksimalno mero profesionalnosti in svojemu gostu ponuditi največ kar premorete. Dober glas seže v deveto vas pravijo, vendar da bo ta glas toliko boljši, je dobro nekaj storiti tudi na marketingu. Kaj ...

Preberi več »

Razlika med digitalnim in spletnim marketingom

spletno oglaševanje, digitalno oglaševanje

„Spletni marketing“ in „Digitalni marketing“ sta izraza, ki sta pogosto zamenjana in narobe uporabljena. Mogoče se sliši nepomembno, vendar če poznate razliko, vam to lahko pomaga pri oblikovanju vaše strategije trženja. Prav tako vam lahko pomaga pri analiziranju vaše trenutne strategije in zavedanjem pri katerem ...

Preberi več »

Merjenje uspešnosti oglaševanja

merjenje oglaševanja

Za mnoge male podjetnike, je analitika oz. merjenje in sledenje uspešnosti, še zmeraj upoštevana kot „grda račka“ trženja. Sledenje povratka investicije oz. angleški izraz ROI (Return on investment) ni tako seksi kot merjenje spletnega prometa oz. spletnih konverzij, zato se o tem redko govori in ...

Preberi več »

E-mail marketing za mizarska podjetja

e-novice za mizarstvo

Vsako pohištvo ljudje kupujemo dalj časa – premišljujemo, primerjamo ponudbe, cene in iščemo ideje. Zakaj ne bi bili ravno vi tisti, ki bi ljudjem svetovali pri izbiri pohištva, jim pokazali trende in vašo ponudbo? To lahko naredite s pošiljanjem e-novic. Na ta način, boste ljudem ...

Preberi več »