Marketinški koledar: vaš e-vodič pri doseganju ciljev

Marketing-koledar_170

Si želite privarčevati s časom in denarjem? Večje organiziranosti in učinkovitosti pri izvajanju marketinških aktivnosti? Zastaviti marketinško strategijo, ki zagotavlja uspeh? Preverite, kako vam lahko pri tem pomaga marketinški koledar z veliko praktičnimi primeri! Priročnik, ki smo ga pripravili za vas, je pravzaprav vodilo načrtovanja ...

Preberi več »

Google prikazno omrežje

google oglaševanje, slikovni oglasi, prikazno omrežje

Prikazno omrežje je zbirka spletnih mest – vključno s specifičnimi Googlovimi spletnimi mesti, kot so Google Finance, Gmail, Blogger in YouTube – ki prikazujejo AdWords oglase. Omrežje vključuje tudi spletna mesta in aplikacije za mobilne naprave. Ste že kdaj videli oglas AdWords na svojem priljubljenem ...

Preberi več »

Trendi spletnih trgovin za 2016

trendi za spletne trgovine 2016

Spleta trgovina je bila od nekdaj izziv za podjetja. Trendi se spreminjajo izjemno hitro, stranke so vsak dan bolj zahtevne, vedno si želijo nekaj novega in če na to ne boste pozorni tudi v naslednjem letu, bo to za vas obdobje slabe prodaje. Ne obstaja ...

Preberi več »

Zima je že! Cene smo spustili kar do -70%.

akcija-blog

Z današnjim dnem pričenjamo z ekskluzivno novoletno akcijo, v sklopu katere smo cene spustili kar do -70%! Popusti se nanašajo na storitve med katerimi boste zagotovo našli tudi nekaj zase. Ekskluzivna akcija traja do konca decembra, tako da imate še čas, da jo dodobra izkoristite.

Preberi več »

Zbirajte kontakte z brezplačnim e-priročnikom

e-priročnik, spletni priročnik

Pisanje in priprava e-priročnika za pomoč pri trženju podjetja (izdelka ali storitve) je preizkušena taktika, ki jo je sprejelo veliko podjetij – tako online kot offline. Razlog za to je, da z e-priročnikom lahko uporabniku damo neko vrednost v zameno za njegov kontakt. Večinoma namreč ...

Preberi več »