Primerjava cen ali pameten način nakupovanja

Okt 14, 2008
Okt 14, 2008

Posodobljeno 11. 04. 2024

Tako kot pri drugih dejavnostih, se je tudi v nakupovanju spremenilo zelo veliko stvari. Nekaj desetletij nazaj je bil edini način nakupa ta, da smo v vsakem primeru morali fizično oditi do trgovine, kjer smo izbrali izdelek in ga morali še prinesti domov.
Tak proces, ki se je ponavljal za vsako malenkost, nam je, če gledamo iz današnjega vidika, odvzel kar precej dragocenega časa. Še posebej če smo zaradi tega padli v zastoje ali pa se morali vsesti v avto v največjem mrazu oz vročini.
Saj veste na kaj mislim…
Da ne govorim o tem, da šele pri nakupovanju „v živo“ človek zahrepeni po dodatni roki ali dveh, ki bi bile zmožne nositi vse tiste velike vrečke. Verjetno bi takrat hrepeneli še po dveh…. Torej nikoli konca in vedno več žuljev.
Internetna povezava se je medtem drastično izboljšala oz je danes popolnoma druga stvar in kot taka je seveda pripomogla k spreminjajočemu se načinu nakupovanja oz šopinga. Svet se je spremenil v globalno vas ali z drugimi besedami …vsakdo ki razpolaga z internetno povezavo, lahko nakupuje kjerkoli po svetu in poleg tega karkoli si zaželi. Pri tem mu ni potrebno daleč od domačega ognjišča in tudi dostava je zelo učinkovita. Temu seveda botruje vse večja konkurenca med dostavljalci.
Vse kar mora kupec narediti je, da na internetu poišče trgovino, ki ima zanj najbolj ugodno in mamljivo ponudbo, naroči artikel, ga plača in nato prevzame doma ali na pošti. Seveda so stvari, ki jih je bolje najprej pomeriti ali premeriti z lastnim očesom, a vendar ima spletno nakupovanje toliko drugih prednosti, da je lahko odhod v nakupovalni center le še izlet.
Iskanje artiklov preko interneta vseeno lahko zahteva kar nekaj časa, pa četudi se sliši še kako idealno. Pojavi se lahko časovna ali tehnična ovira, saj nihče nima toliko časa, da bi za vsako malenkost, ki jo želi kupiti odpiral 10 različnih strani, za katere tudi ni nujno da so najugodnejši ponudnik ali pa da bodo na njej prave informacije.
Prav zato obstajajo tudi spletne strani ali če hočete spletni portali, ki v vpogled ponujajo ponudbo večih spletnih trgovin na enem mestu. Poleg tega je možno cene in artikle primerjati medseboj in če bi tak način obstajal tudi v realnem svetu ( Če bi npr. Merkator, Spar in Tuš naredili skupno trgovino, kjer bi bil vsak artikel potrojen in bi imel tri različne cene, ki bi jih lahko primerjali), bi bilo veliko lažje oditi fizično v takšno trgovino. Verjamem da tudi v slabših vremenskih razmerah….
Ker pa tega ni za pričakovati in ker vedno več ljudi nakupuje izključno preko interneta, so spletni portali, kjer lahko npr. izmed 5000 prenosnikov (ki jih ne more imeti samo ena trgovina) izberemo ravno takšnega kot ga potrebujemo in pri tem plačamo tistemu, ki ga ponuja najceneje, najboljša rešitev za ugoden nakup. Zanimivo je, da na takšen način lahko pridemo do spletnih trgovin, ki se sicer ne pojavljajo visoko v iskalnikih, a so po drugi strani veliko bolj ugodne kot tiste, na katere smo se nekako „navadili“.
Veliko ljudi v teh dneh raje nakupuje preko interneta. Na ta način se skušajo izogniti velikim nakupovalnim centrom. Nakupovanje s pomočjo portalov za iskanje in primerjavo cen, kot je npr. LovecNaCene.si, se odpirajo nove razsežnosti.
Spletne trgovine danes prodajajo vse mogoče stvari. Dejansko vse, kar bi človek lahko iskal na internetu. Od elektronike, oblačil, gospodinjskih aparatov, pa vse do glasbe, knjig ali zimskih gum, ki kmalu pridejo v poštev..
Kakšne so prednosti nakupa preko portalov za primerjavo cen?

  1. Kupcu ni potrebno iti v nakupovalni center, kjer bi ga drugače lahko marsikaj premamilo in bi s t.i. impulznim nakupovanjem zapravil denar tudi za tiste stvari, ki jih ni nameraval kupiti.
  2. Za artikel, ki ga želimo nabaviti lahko preverimo več cen naenkrat in na tak način ocenimo, kateri trgovec je drag in kateri trgovec je poceni.
  3. Artikle lahko primerjamo med seboj in tako preverimo, če se nam splača plačevati več za funkcije, ki jih niti ne bomo nikoli uporabili. (Velja predvsem za elektroniko).
  4. Če niste naivni in trgovcu preden mu daste denar najprej želite zaupati, lahko na tovrstnem portalu preverite, kaj o tem trgovcu pravijo predhodni uporabniki, torej kakšne so njihove izkušnje.
  5. Glede na ekonomska dogajanja v svetu, bo nažalost vse več ljudi gledalo v denarnice „z luknjo“, kar pomeni da bodo tudi veliko bolj pazljivi pri svojih nakupnih projektih. Denar bo vedno več vreden in ravno s pomočjo tovrstnih portalov kot je LovecNaCene.si, bo njegova vrednost lahko prišla do izraza.
  6. LovecNaCene.si zazna vsako spremembo cene in jo še isti dan objavi, kot del sveže ponudbe. Kot tak je zelo mamljiv tako za kupce, kot tudi trgovce. Slednji lahko na tak način (ob dobri obiskanosti) zelo dobro izpostavijo svojo mamljivo ponudbo, medtem ko sleherni kupec lahko vedno najde nekaj zase.
    To je samo nekaj od poglavitnih prednosti primerjave cen na internetu, ki zagotavljajo lepo nakupno izkušnjo. Cilj takšnega portala, kot je npr. iskalnik nizkih cen – LovecNaCene.si, je možnost primerjave cen, ki so dejansko na meji cen, ki jih drugače ponujajo proizvajalci. Šele tukaj se namreč nahajajo tiste cene ki pokažejo tako realno kot tudi napihnjeno vrednost določenega artikla. Če izpostavim primer… šilček istega proizvajalca v eni spletni trgovini lahko kupite za 0,36 €, medtem ko v drugi stane celo 3,36€ !?! Veliko je ljudi, ki za prvo ponudbo pač ni nikoli izvedelo in so tako kupili najdražji šilček….

Torej, ob nakupovanju preko interneta je potrebno biti dosleden vsaj toliko, da pred nakupom primerjate nekaj različnih ponudb in tako pridete do najugodnejše. Verjamem, da vam pri lovljenju dobrih cen lahko pomaga tudi LovecNaCene.si.
Obilo ugodnih nakupov vam želim!
logo.jpg

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran