Posodobljeno 06. 05. 2024
Leto gre počasi h koncu – pred nami so le še 3 meseci, ki so za marsikatero podjetje poglavitnega pomena pri prodaji. Ljudi bo zajela nakupovalna mrzlica, ki pa se ne bo odvijala le v trgovskih centrih, pač pa tudi na spletu. Tokrat smo za vas izbrskali nekaj konkretnih rezultatov o potencialu na internetu v tem času.
Zima, prazniki, potovanja, smučanje, darila, silvestrovanje … to so le ena od področij, ki bodo v kratkem izjemno zaznamovala internet. Ljudje že danes na spletu iščejo toplotne črpalke in ostalna grelna sredstva, zimske gume, terme, smučarska letovišča, cvetlične aranžmaje, sveče, konec meseca se bo začela prodaja izdelkov za noč čarovnic, nakup zimske obutve in oblačil, nadaljevalo se bo z darili, božičnimi idejami in zaključilo s silvestrovanjem. Ste tudi vi lastnik podjetja, ki imate v teh mesecih velik potencial prodaje?
Pa veste koliko ljudi vas bo v teh mesecih iskalo na Googlu?
Konkretne številke
1. Darila
Božična darila, poslovna darila, novoletna darila, … to so stvari, ki bodo v naslednjih mesecih dosegla vrhunec – na kar se morate podjetja s spletnimi trgovinami še posebej pripraviti. Pod ključno besedo “darila” se bo v decembru zgodilo več kot 8.000 iskanj, skupno pa bo na tematiko daril več deset tisoč iskanj! To pomeni, da si lahko s kvalitetnim spletnim nastopom (s predpostavko 2% konverzije, uvrstitve med oglase na prvi strani iskalnika Google in 50% stopnjo odboja) nadejate vsaj 200 opravljenih nakupov (ne glede na to, ali ste največji spletni nakupovalni center ali pa nova spletna trgovina). Vseh teh tisoč ljudi vas bo iskalo na internetu – če boste tam prisotni, se bo prodaja odvijala, če vas ne bo, vas pač ne bo.
To je graf, ki prikazuje ljudi, ki darila iščejo neposredno z iskanjem po iskalniku Google (31% od teh svoj iskalni niz vpiše preko telefona ali tablice). Je vaša spletna trgovina temu primerno prilagojena? Ste se pripravljeni odpovedati 31% potencialnih strank?
2. Zimske gume
Nadaljujmo s trendom, ki v mesecu oktobru zajame ogromno število iskanj (glede na izraze, za katerim se skriva nakupna želja) – zimske gume in premontaža. Ste vedeli, da število iskanj po zimskih gumah na iskalniku Google v tem času naraste na slabih 42.000? V treh mesecih število iskanj preseže številko 81.000, kar so 3,3 Stadioni Stožice! To je produkt, ki ga išče večina ljudi, številka, ki je navedena pa obsega samo internetno iskanje.
Vas zanima kako te ljudi pripeljati do vaše spletne trgovine oziroma vaše delavnice? Najprej morate imeti spletno stran oziroma spletno trgovino, da si sploh odprete možnost za pospeševanje prodaje preko spleta. V kolikor le ta ni odzivna, takoj izgubite 18,9% ljudi (to je procent ljudi, ki te produkte išče preko telefonov in tablic). Nadaljujete lahko z oglaševanjem na iskalniku:
- 24.300 ljudi lahko na svojo spletno stran pridobite z Google oglaševanjem
- 52.110 ljudi bo do vaše spletne strani / trgovine prišlo, še ste na prvem mestu iskalnika Google
- 11.300 ljudi vas bo spoznalo, če boste na 2. mestu iskalnika Google
3. Noč čarovnic
Gre za tematiko, ki bo konec oktobra deležna 40.500 iskanja na internetu. To ne pomeni, da se morajo na prvo stran Googla postaviti le spletne trgovine, ki ponujajo izdelke primerne za to obdobje – temu morate posvetiti pozornost vsi, saj nedvomno pri ljudeh to obdobje vzbuja ogromno pozornosti. Akcije povezane z nočjo čarovnic, izdelki za dekoracijo, kostumi, maske … vse to je primerno izpostaviti tudi na družbenih omrežjih.
4. Zimske aktivnosti
Tukaj zajemamo tematiko smučišč, nakupov zimske opreme, zimskih potovanj, … itd. 251.000 je številka, ki nam kaže število iskanj po teh ključnih besedah na iskalniku Google od oktobra pa do januarja. Povprečno 17.000 iskanj mesečno bo za ključno besedo “smučanje”, 8.000 iskanj za nakup smuči, servis, izposoja smuči, ipd. Zopet – kako te ljudi pripeljati na vašo spletno stran? Če ste lastnik trgovine s smučarsko opremo in servisom smuči, lahko na svojo spletno stran pridobite naslednje število ljudi:
- 2400 ljudi z Google oglaševanjem,
- 2480 ljudi skozi prvo mesto med naravnimi rezultati na iskalniku Google,
- in 3800 potencialnih strank skozi iskalnik Google, če ste prisotni med prvimi rezultati na Googlu tako med naravnimi rezultati kot med plačljivimi oglasi.
To je graf, ki prikazuje število iskanj na Googlu za smučanje, smučišča, opremo za smučanje, sankanje, bordanje, servis smučarske opreme ipd. In kako je za vas pomembna spletna stran, ki se prilagaja tablicam in telefonom? Poglejte naslednji graf:
Vidite, da 26,4% ljudi vaše storitve in produkte iščejo preko telefonov in 8,5% preko tabličnih računalnikov.
Kako izkoristiti sezono in začeti s pridobivanjem strank?
Ogromno možnosti imamo v spletnem marketingu, pri čemer je le višje uvrščanje na Googlu tista možnost, kjer zajamemo vse ljudi, ki vas išče že v tem trenutku. Google oglaševanje na kratek rok in optimizacija na dolgi rok sta dva kanala, ki lahko 50% potencialnih strank usmerita na vašo spletno stran ali trgovino.
Kakšen sploh je vaš potencial na Googlu?
Poleg zgoraj navedenih tematik, lahko za vas najdemo število iskanj za popolnoma vsako dejavnost. Ne bi smelo biti direktorja, ki ga ne bi zanimal potencial, ki ga na internetu lahko doseže s kvalitetnim spletnim nastopom.
Pokličite nas torej na 01 600 99 30 in povedali vam bomo, koliko obiska potencialnih strank je možno pripeljati na vašo spletno stran iz iskalnika Google. Izpolnite kontaktni obrazec ali nam pišite na info@spletnik.si, da vam pomagamo do povečanega števila nakupov oziroma oddanih povpraševanj.
Uspešen spletni nastop vam želim,
Matjaž Sedlar