Skrivnosti google oglaševanja: Kaj deluje za manjša in srednje velika podjetja?

Maj 18, 2015
Maj 18, 2015

Posodobljeno 27. 03. 2023

Da se predstavite s svojo ponudbo preko Google oglaševanja je to zagotovo ena izmed najučinkovitejših strategij za rast podjetja. Ne glede na to kakšno sporočilo želite komunicirati (dogodek, storitev, izdelek, … ), Google oglaševanje lahko vaš glas ponese zelo daleč v zelo kratkem času.

Z oglaševanjem na googlevem prikaznem omrežju (Google Display Network) imate na razpolago najširši možen doseg. Kot skoraj vsaka stvar ima tudi ta kakšne pomanjkljivosti. Da bi kampanjo izvedli dobro, je potrebno poskrbeti za dobro postavljeno kampanjo na Google-u, kajti le tako boste dosegli prave potencialne kupce in si tako povrnili investicijo (ROI).

1. Razmišljajte kot kupec

Izbira pravih ključnih besed je ključ do uspeha v Google oglaševanju. Začnite razmišljati kot kupec in imejte to v mislih tudi ko optimizirate vašo spletno stran oz. trgovino. To listo ključnih besed testirajte v iskalniku Google in preverite zadetke. Začnite bolj splošno, nato pa pojdite bolj v podrobnosti, da najdete vaše potencialne kupce.

Ne veste kje bi začeli? Pomagajte si z orodjem Keyword Planner, da najdete nove ključne besede, ki se tičejo vaše dejavnosti. Izvedeli boste tudi kolikokrat se te ključne besede iščejo in kakšna je njihova konkurenčnost.

2. Začnite lokalno

Če imate podjetje, kamor prihajajo vaše stranke ali če izvajate storitve na terenu, je ena izmed učinkovitih metod pri Google oglaševanju, da se z ključnimi besedami omejite le na določeno lokacijo. To vam daje prednost, da dosegate visoko kvalificirane kupce samo in izključno v ciljanem geografskem področju. Prihrani vam tudi denar, saj se vaš oglas ne bo prikazoval na splošna iskanja nekomu, ki je fizično predaleč.

Na primer: če ste locirani predaleč od kupca, je velika verjetnost, da ne bo prišel, ker bo našel ponudnika bližje.

 Nastavite vaše oglase na specifično geografsko lokacijo. Google Adwords ponuja različna orodja, da to lahko naredite. Če bi želeli izbrati več lokacij naenkrat, to lahko storite z orodjem, ki vam dovoli izbrati 1.000 lokacij hkrati. Vsa ta orodja so na voljo v zavihku Oglasna Kampanja (Campaign).

3.  Naj Google oglaševanje deluje za vas

Vse to niso novosti, ampak vam lahko zelo pripomore k bolj učinkovitemu Google oglaševanju. Seveda, pa ne gre zanemariti dolgoročnega oglaševanja. Zakaj je to dobro? Kot verjetno veste ima vsak tehnologija svoj algoritem. Tudi Google ga ima. To pomeni, da je dolgoročno oglaševanje »bolje« zapisano v tem algoritmu. V prvem mesecu kampanje dobimo dobre ključne besede, povečamo obisk na spletno stran in s tem zvišamo uvrščanje oglasov in kakovost spletne strani. Vse to pa vpliva na nižjo ceno na klik, če izvajate Google oglaševanje dlje  kot 3 mesece. Tako boste lahko konkurirali tudi večjim konkurentom na spletu. Vedno si postavite vprašanje: »Zakaj ne bi potencialni kupci videli tudi moje ponudbe? Saj je tako kvalitetna kot konkurenčna, če ne še boljša.« Z dolgoročnim oglaševanjem in zagotovljenim merjenjem na spletni strani, ste le korak stran od uspešnega poslovanja.

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

 Veliko uspeha vam želim,

Urška Ujc

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran