Spletnik osvojil Web Summit 2016!

Nov 22, 2016
Nov 22, 2016

web_summit_spletnik
V tednu med 7. in 11.11.2016 smo se udeležili konference Web Summit v Lizboni in za nas je bilo to izjemna izkušnja! Takšni dogodki odpirajo obzorja, nove priložnosti in dajo zagon tako na osebnem kot na nivoju podjetja. Šli smo predstaviti Platformax (www.platformax.com) – platformo za avtomatizacijo prodaje, iskati nove rešitve in izboljšave za obstoječi nabor storitev družine Spletnik, srečati stare in spoznati nove prijatelje. Tja smo odšli dobro pripravljeni, motivirani in z jasnimi cilji. Obisk Lizbone je bil za nas uspešen in z vami želimo deliti povzetek našega obiska v Lizboni.
Za tiste, ki dogodka ne poznate, naj povemo, da gre za enega izmed največjih in najbolj pomembnih tehnoloških dogodkov na svetu, ki ga je letos obiskalo več kot 50.000 podjetnikov, inovatorjev, raziskovalcev, investitorjev, razvijalcev, … Na dogodku, ki je s svojim formatom posrečena mešanica sejma, mreženja in predavanj se je zbrala tudi množica uspešnih managerjev, politikov, akademikov in zvezdnikov.
Če izpostavimo tista bolj zveneča imena; Jose Manuel Baroso (Portugalska, nekdanji predsednik EU komisije), Ronaldihno (Brazilija, nogometaš in investitor), Gary Vaynerchuk (ZDA, Vayner media), Carlos Ghosn (Francija, CEO Renault – Nissan), Ne-Yo (ZDA, glasbenik), Antonio Costa (Portugalska, predsednik vlade), Maurice Levy (Francija, CEO, Publicis skupina), Werner Vogels (ZDA, CTO, Amazon.com) in številni drugi.
15039443_1209350232464352_6551359005476695807_o
Osrednja tema je bila umetna inteligenca, ki počasi prodira v popolnoma vse industrije, ki producirajo veliko količino podatkov in se na podlagi teh odločajo za nadaljnje aktivnosti.
Druga tema je bila delilna ekonomija, kjer smo srečali več podjetij z opisi “We are Uber for…”. Poslovni model se skuša aplicirati na področja zdravstva, kadrov, hišnih opravil, frizerje, skladišča, itd
Med obiskovalci in razstavljavci je bilo letos tudi nekaj predstavnikov naše države in tudi mi smo bili tam. Predstavljali smo našo rešitev Platformax, ki v osnovi podjetjem pomaga urediti proces prodaje in po-prodaje. Ker ima Platformax več uporabnikov po svetu kot doma, je bila udeležba na Web Summitu odlična priložnost za pridobivanje novih prodajnih priložnosti in spoznavanje novih partnerjev.
 

Ponedeljek: 7. 11. 2016

Po celodnevnem delu v pisarni na Dunajski 116 in nekaj zadnjih usklajevanjih ob 15:00 odrineva proti letališču. Že tam srečava nekaj kolegov, ki potujejo v isto smer kot mi. Prvi let Ljubljana-Munchen, kjer po pristanku večerjava in med tem opraviva še sestanek s svetovalcem PR in marketing agencije v Dublinu, da potrdimo plan aktivnosti. Naslednji let Munchen-Lizbona je nekoliko daljši in na tem srečava nekaj starih prijateljev iz Litve, ter spoznava nekaj novih. Ob pristanku v Lizboni pa se začne Web Summit norija. Celo letališče diha z dogodkom, srečujeva vedno več znanih obrazov in srečujeva veliko ljudi iz Slovenije. Na letališču opraviva registracijo na dogodek in se odpraviva proti najinem stanovanju na počitek.
img_9349

Torek: 8. 11. 2016

Prvi dan dogodka in cilj je jasen – pogovoriti se z vsemi razstavljavci Beta Start-up in dobiti njihov kontakt za poznejšo obdelavo. To so tista zagonska podjetja, ki že imajo definiran produkt, imajo stranke in ustvarjajo prihodke. Mi iščemo tiste ki ustrezajo profilu naše stranke. Vsakemu nameniva 2-3 minute da ugotoviva ali je primeren za nas, izmenjamo kontakte in naredimo fotografijo za naš Twitter. V vmesnem času najin kolega obdeluje vse Alfa start-upe in zbira njihove kontakte. To so podjetja, ki so na začetku, še razvijajo produkt, nimajo še veliko kupcev in tudi prihodkov ne.
Najprej si razgledamo prizorišče prve dvorane in se kar zaženeva med podjetja. Ve nekaj več kot eni uri uspešno obdelava kakih 40 za nas primernih podjetij in se odpraviva proti naslednji dvorani. Zadovoljna sva ker sva hitro naredila, kar sva si zastavila ampak v naslednji dvorani sledi (prijeten) šok! V tej dvorani je še kakih 50 in v tretji še 50 Beta podjetij!
Na konferenci predava kar nekaj eminentnih predavateljev in imela sva tudi narejen plan katera predavanja želiva ujeti, vendar hitro ugotoviva, da ne bo časa za to in nadaljujeva s pogovori v dvoranah 2 in 3.
Ura je 17:00, prvi dan konference se bliža koncu in ugotovimo, da smo že cel dan na nogah, se 8 ur pogovarjali z več kot 100 ljudmi, zbrali cel kup kontaktov in imamo cel kup potrditev, da smo na pravem mestu!
Zadovoljni in utrujeni se odpravimo domov in vmes opravimo web sestanek z našim timom. Hitro se pripravimo na nočni del konference.
T.i. pub crawl vodijo prostovoljci, ki nas peljejo po ulicah Lizbone po priljubljenih barih in pubih. To je odlična priložnost za spoznavanje mesta in lokalnih navad. Tam spoznamo še nekaj izjemnih ljudi in dobimo še več kontaktov.
Ura je pozna, mi smo utrujeni. Naslednji dan je pomemben za nas.

Sreda, 9. 11. 2016

Najbolj pomemben dan za nas! Imamo razstavni prostor in predstavljamo naš produkt med Beta podjetji. Na prizorišču smo že zgodaj zjutraj in pripravimo naš razstavni prostor. Ker imamo že izkušnje iz dogodka Rise v Hong Kongu, ki je podobnega formata, vemo da je pred nami zelo dolg dan. Obiskovalci pričnejo polniti prizorišče in tudi pri nas postane intenzivno. Pri nas se ustavljajo podjetniki iz različnih industrij in v veliki večini imajo vsi težave s področjem, ki ga mi rešujemo. Z vsakim se pogovorimo in del pogovora je vedno isti. Vsakemu je potrebno povedati kdo smo, od kje smo in kaj počnemo. Pogovori so prijetni, mi pa sproščeni in pozitivni.
S podjetniki se pogovarjamo o njihovih težavah, izmenjamo kontakte in se dogovorimo za follow-up sestanke. Ne izgubljamo časa, pogovori so kratki, saj vemo, da tukaj in zdaj ne bomo sklenili posla in želimo čim več relevantnih kontaktov.
Pri nas se ustavljajo tudi investitorji in tem povemo da ne potrebujemo njihove investicije, ampak želimo povečati bazo strank. Ampak tudi za njim ponudimo rešitev za podjetja v njihovem portfoliu in z nekaterimi izmenjamo kontakte.
 
Obišče nas nekaj predstavnikov start-up pospeševalnikov in ugotovimo, da imamo veliko skupnega, saj lahko pomagamo njihovim uporabnikom.
Obišče nas tudi nekaj ljudi iz Slovenije in zelo smo veseli njihove podpore!
Dan na konferenci zaključimo ob 18:30 utrujeni, zadovoljni in polni vtisov. Vendar dneva še ni konec. Spet je pred nami večerni del in spet se odpravimo po ulicah Lizbone. Prijeten večer zaključimo s starimi prijatelji iz Baltika ob pogovoru o umetni inteligenci in drugih trendih.

Četrtek, 10. 11. 2016

Zadnji dan konference in plan imamo ponoviti, kar smo počeli v torek. Intenzivnost ni več na nivoju, kot bi si ga želeli, saj smo že precej utrujeni. Na prizorišču je nekoliko manj obiskovalcev in tudi drugi so že nekoliko utrujeni. Tudi zadnji dan uspešno obdelamo in zberemo še zadnje kontakte. Z veseljem smo obiskali tudi slovenske podjetnike, ki so razstavljali zadnji dan in izmenjali izkušnje z njimi.
img_9316
Prizorišče dogodka smo zapustili zadovoljni in polni vtisov. Navkljub planom o večernem izhodu in zadnjem večeru za mreženje, nismo zmogli več moči in smo zadnji večer ostali doma.

Petek, 11.11.2016

Zjutraj smo odšli na krajši 2 urni ogled turističnih znamenitosti Lizbone in po tem na letališče. Na letališču sva ob čakanju na prihod letala zabeležila vse misli, ugotovitve in ideje dokler so te bile še sveže. Predvsem sva zabeležila vse načine in besede s katerimi smo opisali naš produkt, saj smo te besede v treh dneh zelo “izpilili”.
Sedaj smo že nazaj, spočiti in vpeti v ustaljene procese. Z ekipo smo naredili plan za obdelavo zbranih kontaktov, jih segmentirali in aktivnosti že potekajo. Sedaj je pred nami obdobje obdelave zbranih kontaktov in veselimo se pogovorov s podjetniki iz različnih držav in celin.
Web Summit je bil izjemna priložnost povezati se z ljudmi iz različnih delov planeta, ki si želijo izboljšati prodajo v njihovih podjetjih in se srečujejo s problematiko ureditve tega procesa. Verjamemo, da je bil Web Summit za nas več kot uspešen in naslednje leto se spet vračamo v Lizbono.
 
P.S. Še nekaj fotk …


 
 
… in par utrinkov iz Web Summita v spodnjem videu.

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.