To spletno mesto uporablja piškotke.
Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Zakaj je komunikacija s kupci sedaj še toliko bolj pomembna?

Komunikacija s kupci in njena pomembnost - Spletnik

Danes je pred nami drugi sklop 14 dnevnega brezplačnega obdobja, ko brezplačno delimo nasvete in vam sporočamo aktualne trende dogajanja in obnašanja uporabnikov na spletu v času Corona virusa.

Pisali bomo o tem kako skrbeti za stik z vašimi uporabniki v času 14 dnevnega dela od doma. 

Po včerajšnjem prvem sklopu, v katerem smo predstavili 9 uporabnih brezplačnih orodij za organizacijo dela od doma, smo dobil zelo pozitivne povratne odzive. Mnogo je bilo takih ki ste to vsebino pohvalil, pohvalili ste tudi našo angažiranost, nekateri pa ste vsebino delil tudi naprej svojim kolegom, ki se v tem momentu soočajo s podobnimi izzivi.

Preden pogledamo primerne načine ohranjanja stika z vašimi uporabniki in kako jih ustrezno zapeljati, bi samo želel izpostaviti eno pomembno dejstvo, ki smo ga v teh dneh lahko dokončno spoznali vsi skupaj (tudi morebitni skeptiki) – da brez spleta praktično nemoremo funkcionirati. 

Čez noč je splet postal osrednja povezovalna točka, tako za (kar se da) nemoteno komunikacijo znotraj podjetij (delo od doma) in posledično tudi za tekočo komunikacijo z obstoječimi strankami.

Postal pa je tudi osrednja točka za komunikacijo s potencialnimi strankami ali če želite – za ohranjanje marketinških aktivnosti na trgu. 

Čez noč se nam je zgodila nuja po elektronski komunikaciji.

Kaj pa sedaj?

Posledično ste verjetno pričeli tudi z uporabo nekaterih novih orodij, ki jih do sedaj še niste dodobra poznali ali pa jih vsaj niste pogosto uporabljali za ustaljen način dela, ki ga poznamo v “normalnih” okoliščinah – tj. pri delu v pisarnah, združeni v kolektive na eni lokaciji.

V teh dneh torej komuniciramo večinoma preko maila, preko aplikacij, preko socialnih kanalov ali pa preko spletne podpore, pri tistih, ki ta del že omogočate svojim uporabnikom.

Zato je smoterno, če kdaj, potem ravno sedaj sprejeti tudi dejstvo, da nam je splet trenutno vsem na razpolago oz. da gre za trenutno za najmočnejšo stičišče vseh nas. V omenjenem okolju sedaj preživimo mnogo več časa kot smo ga na splošno že do sedaj. Verjetno tudi že opažate, da delo od doma terja tudi večjo porabo časa, sploh pri tistih posameznikih, ki se z omenjeno situacijo srečujete prvič. Tisti, ki imate v tem momentu doma tudi otroke, vem, da se srečujete še z dodatnimi izzivi, ki jih do sedaj nekako ni bilo.

Prilagodite se razmeram

V tem momentu priporočamo, da se ustrezno prilagodite tudi na vaši strani in nastalo situacijo pogledate tudi iz bolj pozitivne plati oz. jo probate dojeti tudi kot edinstven potencial in priložnost. Sedaj je čas, da se ustrezno pripravite in poskrbite za hiter zagon v prihodnje. Sedaj je čas, da na svoji strani postorite vse tisto za kar vam je v preteklosti prepogosto zmanjkalo časa.

Čas je primeren tudi za to, da pogledate s katerimi vsebinami iz preteklosti že razpolagate, katere so tiste vsebine, ki bi jih veljalo ponovno uporabiti, jih morda nekoliko predrugačiti in katere so tiste vsebine, ki bi jih bilo v tem momentu pametno na novo pripraviti. Do sedaj so zaradi pomankanja časa pogosto trpele npr. dodatne spletne vsebine, izboljšane vsebine na vaši spletni strani, priprava video materiala, priprava vsebin za socialne medije itd.

Verjetno ste pri sebi tudi opazili, da v zadnjem času preko različnih kanalov spremljate veliko video vsebin, ki so hkrati tudi zelo viralne in kot take predstavlja veliko priložnost za komunikacijo s trgom tudi v vašem primeru. Ne glede na to ali ponujate produkte ali pa storitve.

Drži tudi, da imajo nekatere storitve in produkti  trenutno večjo aktualnost kot ostali, vendar vse dejavnosti imajo v tem trenutko pred seboj predvsem enak potencial za ustrezne prilagoditve in spremembe. In ravno to je tisto, na kar bi vas želeli opozoriti v tem momentu.

Združljivost in komunakcija preko večih kanalov je v tem momentu prišla do polnega razmaha, verjetno lahko opazite povečane aktivnosti navezovanja stikov z uporabniki skozi vse kanale, kot so Facebook, Instagram, linkedin, Twitter itd.

Razlog je preprost…

Drugih kanalov v tem momentu nimamo na voljo. 

Zato tudi vam svetujemo, da v teh dneh ostanete z vašimi uporabniki in potencialnimi novimi kupci v še tesnejšem stiku, kot ste bili do sedaj. Priporočamo vam, da v tem momentu ne stojite na mestu in čakate kaj bo 14 dnevno obdobje dela od doma prineslo kot posledico, ampak, da proaktivno priložnosti prepoznate in jih začnete izvajati. Priložnosti je v tem momentu ogromno in kar je pomembno, vse niti niso nujno povezane z dodatnimi stroški.

Priporočljivo je tesnejše povezovanje (jasno na daljavo) prodajnih, marketing in vodilnih oddelkov za to, da se pogovorite in med seboj delite informacije o tem kako je delo potekalo pred sprejetimi ukrepi za delo od doma. Pomembno se je spraševati o stvreh kot so; katera so pogosta vprašanje, ki jih dobivate od vaših kupcev, katera vprašanja si kupci zastavljajo, ko iščejo vaš produkt ali storitev, kateri so pogosti ugovori, ki jih ponavadi rešujete, skratka pametno se je dogovoriti za uskaljene aktivnosti komuniciranja v tem obdobju. Če razpolagate z urejeno bazo kupcev ali partnerjev, določite aktivnosti, ki jih lahko speljete preko maila itd.

Poizkusite se vživeti v dano situacijo in poiskati rešitve kako sedaj produkt ali storitev predstaviti najbolje glede na dane možnosti.

Tudi v Spletniku, kot lahko opazite, smo obstoječim komunikacijskim kanalom dodali dodatne kanale, ki nam omogočajo, da z obstoječimi naročniki in ostalimi podjetji na trgu ohranjamo najtesnejši stik, dosežemo največjo količino ljudi naenkrat in omogočimo pomoč na daljavo vsem tistim, ki v tem momentu iščejo načine za ustrezno pripravo na izhod iz omenjene situacije. Zaradi potrebe na trgu, po pridobivanju dodatnega znanja in zaradi količine dodatnega časa, ki nam je vsem skupaj v tem momentu na voljo, pa smo tudi dodatno okrepili samo frekvenco komunikacije.

Kaj pa zamudniki?

Za vse tiste, ki do sedaj v splet še niste usmerjali toliko pozornosti ali energije oz. ugotavljate, da je omenjenih aktivnosti v tem momentu še bistveno več, priporočamo, da omenjeno priložnost izkoristite. Če drugega ne, si dovolite storiti en korak več, investirajte del svojega časa za boljšo komunikacijo z vašimi uporabniki in ugotovili boste, da zmorete tudi vi tj. da tudi vam splet nudi številne še neizkoriščene priložnosti. Verjetno vsega ne boste znali organizirati samostojno, zato se velja v teh časih tudi tesneje povezati. V vsakem primeru pa bo rezultat in izhodišče neprimerljivo boljše, če boste sedaj na tem področju storili vsaj nekaj. 

Kar nekaj tradicionalnih marketinških kanalov je v tem momentu onemogočenih ali pa ne pridejo do polnega potenciala zaradi ukrepov v povezavi z omejeno možnostjo gibanja. Nekateri kanali pa so v tem momentu absolutno zelo dragi – v kolikor do sedaj še niste na TV (ki je v tem momentu absolutno po gledanosti v porastu), potem tudi v tej situaciji vstop v tovrstno oglaševanje verjetno ne bo vaša prva izbira.

Zaključne misli

Torej, če iščete učinkovito, poceni in ustrezno rešitev, ki vam omogoči velik doseg in tesen stik s potencialnimi uporabniki, potem vam v tem momentu priporočamo povečano uporabo spleta in z njim povezanimi aktivnostmi. Tudi sejmov vsaj do jeseni ne bo, to je verjetno sedaj tudi že razumljivo, za vse tiste, ki ste v bolj storitvenih dejavnostih in vam je omenjeni kanal v preteklosti predstavljal eno od osrednjih marketinških točk za gradnjo dodatne prodaje na trgu.

Zato bomo po današnjem bolj splošnem uvodu o ohranjanje stika z vašimi obstoječimi in potencilnimi novimi uporabniki, že jutri nadaljevali z bolj konkretnimi predlogi in idejami kako jih izpeljati.

Tema jutrišnjega 3. sklopa 14 dnevneg brezplačnega izobraževanja bo: Kako virus vpliva na način razmišljanja vaših kupcev in kaj storiti.

Za vse tiste, ki morda še vedno potrebujete idejo o brezplačnih orodjih in možnostih uspešne organizacije dela od doma pa predlagamo, da si preberete včerajšnji zapis, kjer smo predstavili 9 brezplačnih orodij za uspešno delo od doma.

Vsa dodatna vprašanja pa nam lahko, tako kot vedno posredujete vprašanja preko elektronske pošte info@spletnik.si , ali se na nas obrnete s klicem 01 600 99 30 in z veseljem vam bomo pomagali pri iskanju najustreznejših rešitev.

Uspešno in predvsem zdravo, do jutri, ko nadaljujemo z aktualnimi vsebinami 14 dnevnega dela od doma.

Srečno,
Blaž

Copyright © 2020 Spletnik . Vse pravice pridržane