Zbirajte kontakte z brezplačnim e-priročnikom

Nov 10, 2015
Nov 10, 2015

Posodobljeno 29. 01. 2021

Pisanje in priprava e-priročnika za pomoč pri trženju podjetja (izdelka ali storitve) je preizkušena taktika, ki jo je sprejelo veliko podjetij – tako online kot offline. Razlog za to je, da z e-priročnikom lahko uporabniku damo neko vrednost v zameno za njegov kontakt. Večinoma namreč na tak način potencialni kupci veliko lažje oddajo svoj kontakt (večinoma, ko so v fazi “raziskovanja”). Ustvarjanje strank na tak način oz. pridobivanje leadov, omogoča nadaljnje obveščanje teh kontaktov preko e-maila in je odličen način, da ljudje začnejo govoriti o izdelku ali storitvi ali pa se odločijo za nakup.

Ustvarjanje e-priročnika ni zapletena zadeva, vendar pa je pomembno, da ga pripravi nekdo, ki je usposobljen, da bo e-priročnik vreden trženja. V ta namen večina podjetij najde strokovnjaka za ustvarjanje e-priročnika, ki se osredotoča okoli določene teme ali tem. Brezplačni e-priročniki obstajajo že nekaj časa, vendar se kljub temu ohranja njegova prvotna učinkovitost kot marketinško orodje. Zapomniti si morate, da kljub temu da je brezplačen, nikoli ne sme biti slabe kakovosti in je potrebno izpostaviti tudi njegovo vrednost, ki jo lahko ima za posameznika.

Brezplačni e-priročnik: Revolucija v spletnem marketingu

Izmenjava, ki se zgodi, ko stranka prejme e-priročnik, je v bistvu to, da omogočimo kupcu, da pridobi vrednost v zameno za njihovo obravnavo v prihodnosti. Vsebina je ključnega pomena, saj prosite za njihov premislek in jim zagotovite vrednost v smislu informacij. Najbolje je, da zagotovite dragocen vir za stranko, saj je veliko bolj verjetno, da si vas bodo zapomnili in ko bodo kaj potrebovali boste vi prvi na seznamu klicev. Tudi v praksi je tako.

Zakaj morate ustvariti e-priročnik za vaše podjetje?

Razlog, zakaj je e-priročnik tako dober in učinkovit je zato, ker ne zgleda kot tržno gradivo. To pomeni, da je bolj privlačen za stranke. Če gledamo iz vidika trženja in distribucije, so e-priročniki najcenejši z vidika proizvodnje in dajejo veliko vrednost glede na naložbo. Porabili boste manj denarja za proizvodnjo e-priročnika in pridobili veliko večjo vrednost, kot bi s tehnikami tradicionalnega trženja.

Preberite 4 osnovna pravila za pisanje e-priročnika

Profesionalen razvoj e-priročnika zahteva svoj čas. Če imate načrt vseh stvari, ki jih boste vključili pri pisanju, boste s tem bistveno zmanjšali čas. Pri razvoju, se prepričajte, da sledite tem pravilom in poskrbite, da bo priročnik berljiv in imel veliko tržno vrednost:
1. Tema
Prvi korak pri pisanju e-priročnika, ki bo prodajal, je da določite temo o kateri boste pisali. Za razliko od redne spletne vsebine, morate za e-priročnik izbrati temo o kateri veste veliko in boste o njej lahko napisali veliko vsebine – med 10 – 15 strani, ki bo ohranjala zanimanje občinstva. Izbira teme, ki jo bodisi zelo dobro poznate ali je vaša strast, je ključnega pomena za ustvarjanje e-priročnika, ki bo poučen in dobičkonosen. V račun morate vzeti tudi to kaj želi vaše ciljno občinstvo še preden začnete pisati. Če naprej napišete e-priročnik in šele nato iščete vaš ciljni trg je kot da bi poskušali spraviti kvadratno kocko v okroglo luknjo. Določite katero ciljno skupino želite ciljati, prepoznajte njihove potrebe in tako osredotočite temo vašega e-priročnika.
2. Dolžina
Ni določenega pravila, ko gre za dolžino e-priročnika. Povejte kar imate za povedati na kratek, organiziran in razumljiv način.
3. Naslov
Trg z e-priročniki je zelo konkurenčen, tako da mora vaš naslov izstopati od ostalih. Naslov je prva stvar, ki ljudem pade v oči in njih pritegne. V veliki meri je odločilen za to ali ljudi pritegne ali odbije.
4. Unikatna vsebina
Zaradi velike konkurence je ključnega pomena, da je vaša vsebina unikatna. Vaše znanje in strast za izbrano temo, vam bo omogočilo, da priskrbite ključne podatke za bralca, ki jih drugi e-priročniki ne ponujajo.

Trženje vašega e-priročnika

Ko boste dokončali vaš e-priročnik ga morate nato spraviti v „promet“. Najbolje je, da je vaš e-priročnik v PDF datoteki, saj ga bo lahko potem odprl vsak uporabnik. Nato ustvarite pristajalno stran oz. landing page. Uspešna pristajalna stran se osredotoča na karkoli izdelek ali storitev ponujata, pri čemer je končni cilj „prodaja“ oz. prenos vašega e-priročnika.
Trženje vašega e-priročnika mora vključevati naslednje tehnike:
Socialni mediji – izkoristite brezplačno trženje kjerkoli se vam bo ponudilo na vseh socialnih omrežjih kot so Facebook, Twitter, LinkedIn itd. Najboljši način je tudi, da naredite svojo stran za trženje na Facebooku.
Začnite s svojim blogom pišite članke dnevno par mesecev in nato vključite tudi to vsebino v vašem e-priročniku. Ko je vaš blog aktiven in teče, lahko objavljate članke osredotočene okoli teme vašega e-priročnika, ki pojasnjujejo podrobne značilnosti in hkrati zagotovite povezavo do vaše pristajalne strani.
Napišite članek – uporabite vsebino, ki jo že imate v e-priročniku in iz nje ustvarite zanimive in informativne članke, ki bodo ciljali vaše občinstvo. Te članke lahko objavite na popularnih spletnih straneh. V članku omenite vaš e-priročnik in vključite povezavo do vaše pristajalne strani. Če se boste dokazali kot avtoritativen, strokovni vir preko brezplačnega materiala, boste uspeli osvojiti vaše bralce.
Tržite preko znancev – Kontaktirajte vaše prijatelje, družino in sodelavce in jim ponudite brezplačno kopijo vašega e-priročnika. Prosite jih, da vam napišejo izjave, ki jih lahko uporabite v vašem e-mail sporočilu ali spletni strani. Z uporabo te taktike, lahko dosežete potencialne kupce preko ljudi, ki jim že zaupajo.

e-priročnik, spletni priročnik

Vaše e-priročnike lahko predstavite potem na takšen način v sekciji “E-priročniki”


Četudi pišete vaš e-priročnik, samo da bi zaslužili ali pa ste ustvarili enega za spodbujanje storitev ali izdelka vašim bralcem. Obstaja veliko stvari, ki jih morate upoštevati, da zagotovite, da je vaš končni izdelek profesionalen in prodajen za vaše ciljno občinstvo. Vendar, z ustvarjenjem privlačnega izdelka in upoštevanjem marketinškega načrta, ste lahko prepričani, da bo vaš e-priročnik donosen za vas in koristen za vaše bralce.
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij ali, da vam pomagamo pri razvoju e-priročnika za vaše podjetje, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Veliko uspeha vam želim,
Tina Capuder

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

POŠLJI POVPRAŠEVANJE