CENIK FACEBOOK OGLAŠEVANJA
Preverjeno najboljše razmerje med ceno in kakovostjo.
Standardni paket vodenja
Napredni paket vodenja
Premium paket vodenja
Paket je primeren za podjetja ki nimajo načrtov za uporabo spleta kot trajnega prodajnega kanala, želijo Facebook oglaševanje uporabiti zgolj v sklopu kratkotrajne akcije, ne ciljajo na grajenje svoje blagovne znamke ali prepoznavnosti podjetja in/ali je njihova ciljna skupina zelo nišna.
300 €
500 €
800 €
Pred pričetkom
Raziskava CILJNIH SKUPIN In trendov
Analiza konkurence
Priprava VIDEO oglasov
+ vložek v Facebook
Standardni paket vodenja
300 €
Pred pričetkom
Raziskava CILJNIH SKUPIN In trendov
Analiza konkurence
Napredni paket vodenja
500 €
Pred pričetkom
Raziskava CILJNIH SKUPIN In trendov
Analiza konkurence
+ vložek v FACEBOOK
PO MERI
Premium paket vodenja
800 €
Pred pričetkom
Raziskava CILJNIH SKUPIN In trendov
Analiza konkurence
+ vložek v Facebook
Po meri
Kontaktirajte nas
Enostavno izpolnite kontaktni obrazec za neobvezujoče povpraševanje.
POGOSTA VPRAŠANJA
Kolikšna je cena reklame na Facebooku?
Cena Facebook oglaševanje je v največji meri odvisna od vas in vaše strategije. Če je vaš namen sponzoriranje določene objave ali oglasa le za nekaj dni, je dovolj že 20 €. v kolikor pa je vaš cilj napredno oglaševanje s točno določenimi in začrtanimi cilji ter na strokoven način se cena lahko giblje od par 100 € mesečno.
Kaj vpliva na ceno Facebook oglaševanja?
Na ceno Facebook oglaševanje vpliva predvsem število oglasnih skupin. Najnižja cena, ki jo Facebook ponuja za eno reklamo je 5 € na dan. To je minimum, seveda pa je za boljše rezultate potreben večji vložek.
Kakšen je cenik Facebook oglaševanja za tuje trge?
Cena Facebook oglaševanja za tuje trge je praviloma večja, kot za slovenski trg, saj so ciljne skupine bistveno večje, več pa je tudi podjetij, ki se jim želi prikazovati. Princip pa sicer tudi za tujino ostaja enak – cena je predvsem odvisna od števila oglasnih skupin in velikosti vaše ciljne publike.
Zakaj za Facebook oglaševanje izbrati Spletnik?
Za vaš projekt Facebook oglaševanja skrbi ekipa strokovnjakov, ki imajo za seboj ogromno izkušenj in uspešnih projektov. Spletnik ekipo sestavljajo tudi oblikovalci in pisci, tako da bodo vaši oglasi vedno vsebinsko in oblikovno privlačni. Vložek v Facebook oglaševanje je razdeljen na dva dela in sicer v Facebook Ads platformo in vodenje kampanje. Z naše strani boste vsak mesec prejeli podrobno in prilagojeno poročilo o poteku vaše kampanje, prav tako vam bo na voljo vaš skrbnik za Facebook oglaševanje s katerim bosta ustvarjala nove strategije in interpretirala pridobljene podatke.
Ali je Facebook oglaševanje enako kot Instagram oglaševanje?
Facebook je lastnik Instagrama, kar pomeni da Facebook oglaševanje vključuje tudi oglaševanje na Instagramu. Tekom priprave Facebook kampanje izberete umestitve vaših oglasov, med temi umestitvami pa so tudi umestitve na platformi Instagram.