Google oglaševanje

S strani naročnikov potrjena kakovost izvedbe Google oglaševanja, je naša garancija za vaše vrhunske rezultate.


Vsako iskanje vaše ponudbe na Googlu je tudi priložnost za rast vašega posla, zato v Spletniku kombiniramo napredne oblike oglaševanja, da vas v najboljši luči predstavimo vaši ciljni publiki.

Kontaktirajte nas 👇🏼

  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Takojšen učinek

Z Google Ads oglaševanjem lahko vaše potencialne stranke dosežete v hipu, saj so vaši oglasi vidni takoj!

In kar je najpomembnejše – vaši oglasi se prikazujejo točno tam, kjer se nahajajo vaše stranke.

Razširite bazo kupcev

Z nagovarjanjem strank preko različnih kanalov, si še dodatno lahko razširite bazo kupcev, ki bodo na vaši spletni strani ali trgovini opravili želeno akcijo.
Z Google oglaševanjem lahko dnevno število uporabnikov potrojite!

Ponovno trženje

Velika prednost Google Ads oglaševanja je nagovarjanje uporabnikov, ki so na vaši strani že bili, vendar niso poslali povpraševanja. S ponovnim trženjem poskrbite, da uporabniki na vas ne pozabijo in se vračajo na vašo stran, dokler ne opravijo akcije!

Merjenje uspeha

Z Google oglaševanjem lahko natančno merite vsako interakcijo uporabnikov.

Vsi pridobljeni podatki, pa vam služijo za nadaljne oglaševalske akcije in prilagoditve, kar vam bo prineslo še boljše rezultate!

“Najbolj všeč so nam rezultati”

+300%

več povpraševanj

+115%

več obiska

STROKOVNA EKIPA

Imamo 20 let izkušenj
z Google oglaševanjem


Vodenje Google Ads kampanj zahteva več kot le poznavanje trendov in pravilnikov – zahteva strokovnjake, ki svoje dolgoletno znanje kažejo v praksi in tega vsakodnevno nadgrajujejo z dejanskimi rezultati.

V Spletniku smo zavezani k učinkovitosti in transparentnosti. Izkušnje imamo iz različnih branž, kar pomeni, da učinkovite pristope za vašo industrijo že poznamo, zato jih apliciramo hitreje in bolj učinkovito.

NAŠI NAROČNIKI TO CENIJO

Z razlogom nismo najcenejši


Investicija v Google oglaševanje ni le vprašanje proračuna, ampak tehtanje med vložkom in izplenom.



Ne prodajamo iluzij nizkih stroškov – zagovarjamo vrednost, ki jo prinašajo realni rezultati.

Najdražje oglaševanje ni tisto z najvišjo ceno, ampak tisto, ki ne prinaša pričakovanih učinkov.

Izberite paket, ki odgovarja ambicijam vaše blagovne znamke in se prepričajte, da je vsak vložen evro korak k doseganju vaših ciljev.

** Cene ne vključujejo DDV.

STANDARDNI PAKET VODENJA

300 €
+ PRORAČUN

PREMIUM PAKET VODENJA

800 €
+ PRORAČUN

NAPREDNI PAKET VODENJA

500 €
+ PRORAČUN

KATERI PAKET VODENJA IZBRATI?

Pri izbiri pravega paketa za Google Ads oglaševanje je ključno razumeti, da cena paketov odraža čas in strokovnost, ki ju vložimo v vašo kampanjo. Vsak paket je zasnovan z mislijo na različne potrebe in cilje vašega podjetja. Za ponudbo prilagojeno vašim ciljem in potrebam nam pišite na info@spletnik.si ali nas pokličite na 01 600 99 30.

Pomembno je tudi, da k ceni paketa prištejete vložek, ki bo namenjen neposredno za Google Ads. Večji kot je ta vložek, več priložnosti imamo za testiranje, optimizacijo in oplemenitenje vaše kampanje. S pravim razmerjem med strokovnim vodenjem in finančnim vložkom v Google Ads oglaševanje lahko vaš oglasni proračun deluje učinkoviteje in prinaša višji donos na investicijo (ROI).

VPOGLED 24/7

100% transparentnost


Zavedamo se, da je zaupanje temelj vsakega uspešnega partnerstva, zato našim naročnikom omogočamo 24-urni neposredni vpogled v vse vidike njihove Google Ads kampanje. Jasno in nedvoumno razkrivamo, kako je vsak cent vaše investicije porabljen – od ključnih besed, ki jih ciljamo, do konkretne učinkovitosti oglasov.

TEDENSKA POROČILA

Vsak teden vam pošljemo izčrpno poročilo uspešnosti, oblikovano za enostavno razumevanje in hitro analizo. Ta poročila so zasnovana tako, da vam dajo jasen vpogled v doseganje vaših oglaševalskih ciljev in omogočajo spremljanje napredka vaše investicije.

NA VOLJO ZA VPRAŠANJA

Naša ekipa je vedno pripravljena odgovoriti na vsa vaša vprašanja. Verjamemo, da je komunikacija ključ do uspeha in smo tukaj, da vam pomagamo razumeti in izkoristiti polni potencial vaše Google Ads kampanje.

VPOGLED V KAMPANJO

optimizacija spletnih strani in Google ads

GOOGLE OGLAŠEVANJE

Celostni pristop Google oglaševanja


Da vsak vaš vložek v Google Ads oglaševanje doseže svoj polni potencial v Spletniku uporabljamo celoten spekter orodij, ki jih platforma ponuja. Oglaševanje zato ni omejeno le na iskalnik Google, ampak seže dlje – na YouTube, v Gmail, Google zemljevid in še več.

Vaša blagovna znamka naj bo vidna tam, kjer so vaše potencialne stranke. S strategijo celovite prisotnosti maksimiziramo vašo vidnost in priložnosti za povpraševanja, saj smo tam, kjer uporabniki iščejo, brskajo in se odločajo.

OGLASE OBLIKUJEMO MI

Najemite celotno ekipo


Ko se odločite za sodelovanje s Spletnikom, najamete celotno ekipo:


  • strokovnjakov za Google oglaševanje (Google ads)
  • piscev vsebin in oglasov
  • oblikovalcev
  • strokovnjakov za uporabniško izkušnjo
  • celostni spletni nastop

Naša predanost se kaže v izdelavi Google oglasov, ki niso samo vizualno privlačni, ampak so tudi strateško usmerjeni k doseganju vaših poslovnih ciljev.

Oglase oblikujemo mi - Mesto nepremičnin
Oglase oblikujemo mi - Alpe šport

Iščete zanesljivega Google Ads strokovnjaka?

Kontaktirajte nas še danes

TEDENSKA POROČILA

Zaslužite si več kot le “klike”


 

Naša misija je preoblikovanje vašega vložka v konkretne poslovne rezultate.

Osredotočamo se na ROI, ki presega površinske metrike – naš fokus so konverzije, prodaja in dejanska rast vašega podjetja.

Zavedamo se, da je dolgoročno partnerstvo vzpostavljeno na temelju kakovostnih rezultatov. Zato naše sodelovanje presega tradicionalno oglaševanje; ponujamo celovito svetovanje za vaš spletni nastop, da skupaj uresničimo vaše cilje in maksimiziramo vašo prisotnost na spletu.

RAZKRIVAMO REZULTATE

SMO 100% zavezani k cilju


Naši konkretne prodajne rezultate za naročnike v različnih panogah dosegamo s premišljenim pristopom in temeljito analizo. Ta vključuje analizo trenutnega stanja, oceno prodajnega potenciala na spletu ter poznavanje aktivnosti in konkurence naših naročnikov.

Zavezani smo k zagotavljanju transparentnih, merljivih in učinkovitih Google Ads rešitev oziroma rezultatov.

Optimizacija spletnih strani za iskalnike in Google oglaševanje

“Pričakovanja so več kot izpolnjena”

+100%

več povpraševanj

+30,5%

večji obiska strani

GOOGLE OGLAŠEVANJE JE LE ZAČETEK

Ne ustavimo se pri Google oglaševanju


Oglaševanje na Googlu spletnim stranem praviloma prinaša boljše rezultate v kombinaciji z dodatnimi marketinškimi aktivnostmi, kot je izvedba SEO optimizacije, Facebook oglaševanje, E-mail marketing, vsebinski marketing itd.

K vodenju vaše Google kampanje zato ne pristopimo ozkogledno, temveč v zakup vedno vzamemo tudi vaše ostale spletne aktivnosti in iščemo rešitve za celostni spletni nastop.

Že oglašujete na Googlu?


Vedno je prostor za izboljšave! Naša ekipa PPC strokovnjakov bo brezplačno analizirala vašo obstoječo Google Ads (prej Google AdWords) kampanjo in vam predlagala ukrepe za še učinkovitejše Google oglaševanje.

PREDNOSTI GOOGLE ADS OGLAŠEVANJA


GOOGLE OGLAŠEVANJE DELUJE TAKOJ

Google Ads oglaševanje (prej Google AdWords oglaševanje) deluje na princip vklopi/izklopi. Za vas najprej pripravimo tekstovne in prikazne oglase – skladno z vnaprej dogovorjeno strategijo. Pripravljene oglase vam pošljemo v pregled in takoj ko jih potrdite jih aktiviramo, kar v praksi pomeni, da se vaši oglasi začnejo prikazovati.

ODLIČNA REŠITEV ZA OGLAŠEVALSKE AKCIJE

Google oglaševanje je odličen kanal za različne akcije in promocije, katere želite izpostaviti samo v točno določenem obdobju. Kampanje se pripravi vnaprej, da se na datum akcije takoj aktivirajo ter s koncem akcije tudi pavzirajo. Google je eden izmed redkih kanalov, ki omogoča tako instanten efekt, da je primeren tudi za kratkotrajne akcije.

Optimizacija za iskalnike
SEO optimizacija spletne strani

OGLAŠEVANJE NA GOOGLU IMA OGROMEN DOSEG

Če Google Ads še ni del vaše marketinške strategije je to za vaše podjetje še popolnoma neizkoriščen vir obiska. Četudi ste organsko (s pomočjo SEO optimizacije) na Googlu uvrščeni visoko, to še vedno pomeni, da lahko dnevno število uporabnikov ne samo podvojite, ampak tudi potrojite!

PAMETNA NALOŽBA, KI POSPEŠI PRODAJO

Da pa bo ta obisk zares povečan in relevanten, je ključna skrbna izbira ključnih besed, katere zakupujemo na iskalniku Google. Ključne besede morajo za vašo ponudbo biti neizpodbidno relevantne ter po drugi strani imeti dovolj veliko število mesečnih iskanj na Googlu. Vsako novo kampanjo začnemo s širšim naborom ključnih besed, ki ga nato ožamo s pridobivanjem podatkov, ki nam povedo, katere specifične “long-tail” ključne besede prinašajo željene konverzije. 

GOOGLE OGLAŠEVANJE VKLJUČUJE REMARKETING

Ponovno trženje (remarketing) je najuspešnejši način zadrževanja uporabnikov, ki so na vaši strani že bili, pa niso opravili željene akcije (npr. poslali povpraševanja).

Brez ponovnega trženja so ti uporabniki izgubljeni in se morda ne bodo več vrnili na vašo spletno stran. Google oglasi omogočajo tudi izvajanje remarketinga.

S PONOVNIM TRŽENJEM DO ZAKLJUČKA NAKUPA

Če imate spletno trgovino, je ponovno trženje odličen način, da uporabnikom, ki nakupa niso opravili, ponudite kodo za popust ali kakšno drugo ugodnost, ter jih tako prepričate, da se vrnejo in dokončajo nakup. 

SEO optimizacija za Google
Optimiziranje spletnih strani

GOOGLE OGLASI SO NATANČNO MERLJIVI

Vsaka interakcija uporabnikov vašega spletnega mesta je natančno merljiva. Točno vemo kateri uporabniki vaše spletne strani so jo našli preko katerega vira. To pomeni, da v zelo kratkem času naberemo ogromno količino podatkov, ki jih lahko uporabimo ne samo za izboljševanje oglaševanja, temveč tudi za izboljševanje vseh vaših spletnih virov prometa. Poleg Google Ads vmesnika za zbiranje statistike in merjenje rezultatov uporabljamo še Google Tag Manager, Google Analytics, HotJar in po potrebi še ostala orodja.

MAKSIMIZIRANJE SPLETNEGA OGLAŠEVANJA

Spletno oglaševanje (Google oglaševanje in Facebook oglaševanje) nasploh je bistveno bolj merljivo od kateregakoli “offline” načina oglaševanja. To ne pomeni, da so vaši dosedanji načini oglaševanja napačni, lahko pa spletno oglaševanje uporabite kot podaljšek le-tega in svoj izplen na obeh straneh maksimizirate.

ZAČNITE Z GOOGLE OGLAŠEVANJEM


Oddano povpraševanje bo vaš prvi korak k uspehu.

  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

KAJ PA GARANCIJA?

VAŠA GARANCIJA SO NAŠI PRETEKLI REZULTATI


1. ŠTUDIJA PRIMERA

Zapolnili smo naročnikove kapacitete v prvih 3 mesecih sodelovanja


Primer ORL medicina prikazuje izjemen dosežek ambulante, ki je s premišljeno in učinkovito digitalno strategijo hitro zapolnila svoje kapacitete.

  • skupaj 80+ ključnih besed na top 10 pozicijah
  • 4.000+ relevantnih obiskovalcev spletne strani mesečno
  • 90% pokritost celotnega iskalnega potenciala branže
  • 100+ povpraševanj mesečno

“Spletnik je to kar smo želeli!”

+100%

povpraševanj mesečno

4000

obiskovalcev mesečno

2. ŠTUDIJA PRIMERA

3x boljši rezultati z enakim vložkom


S pripravo inovativnih oblik Google oglaševanja smo pri spletni lekarni dosegli:

  • 189% večji obisk potencialnih strank
  • za 12,52% smo izboljšali stopnjo konverzije
  • količino nakupov smo povečali za 211%
  • prodaja se je povečala za 3x

Oglaševanje na Googlu je za naročnika sedaj najbolj profitabilen prodajni kanal.

POGOSTA VPRAŠANJA


Preberite si odgovore na najpogostejša vprašanja, vezana na Google oglaševanje
pri Spletniku

Kaj je Google Ads oglaševanje? Katere vrste kampanj poznamo?

Google Ads oglaševanje je razširjen prodajani kanal oz. oglaševalska platforma, preko katerega nagovarjamo stranke, ki vas iščejo preko iskalnika Google. Omogoča da potencialne stranke dosežete v trenutku, po specifičnih ključnih besedah. Pri Google Ads oglaševanju plačate samo takrat, ko potencialna stranka klikne na oglas, ki stranko preusmeri do vaše spletne strani.

Tip kampanje se nanaša na vrsto Google oglaševalske kampanje, ki jo želite izvesti. Kampanje so lahko osredotočene na iskalnem omrežju (Search Network), prikaznem omrežju (Display Network), video oglase, aplikacije ali nakupovanje.

Zakaj se Google oglaševanje splača?

Google oglaševanje se izplača predvsem, ko želite v trenutku biti vidni strankam na iskalniku Google in jim ponudite točno to, kar iščejo. Za oglaševanje plačate samo takrat, ko potencialna stranka klikne na vaš oglas – če ni klikov, ne plačate. Poleg tega, da omogoča ponovno trženje ponuja tudi natančno merljive rezultate, na podlagi katerih lahko sprejmete pomembne poslovne in marketinške odločitve.

Kako se izvaja Google oglaševanje?

Za izvajanje Google oglaševanja je potrebno imeti Google Ads račun. Sledi ustvarjanje oglaševalskih akcij in oglasov ter izbira primernih ključnih besed glede na vašo dejavnost. V naslednjem koraku je potrebno izbrati plačilno sredstvo ter v Google vložiti denar. Najlaže pa je, da Google oglaševanje prepustite strokovnjakom – v Spletniku imamo za vzpostavljanje novih Google Ads računov preverjene in temeljite procese, ki so prilagojeni potrebam podjetij in industriji.

Strukturo in vrsto oglasnih kampanj (v iskalnem omrežju, prikaznem omrežju, video…), oglase, ključne besede in ciljne publike pa seveda prilagajamo vsaki stranki posebej.

Kakšni so nasveti za Google Ads oglaševanje?

Dokler niso vaše oglaševalske kampanje in Google oglasi že utečeni, je ključno, da Googlu ponudite dovolj velik proračun za učenje o navadah vaših uporabnikov – Google priporoča 50 € proračuna na dan, dokler algoritem ne izstopi iz faze učenja. Potem lahko dnevni proračun prilagajate glede na pridobljeno statistiko. Prav tako je na začetku priporočljivo ciljati širšo publiko, s širokim ujemanjem ključnih besed. Skozi čas in pridobljeno statistiko ta nabor ožate in ohranjate samo ključne besede, ki vam prinašajo rezultate. Enako velja za oglase in oglasne skupine – nikoli ne prenehajte preizkušati novih komunikacijskih prijemov in kreativ.

Lahko samostojno oglašujemo preko Google Ads?

Google Ads lahko vedno samostojno izvajate! Vendar v kolikor nimate dovolj znanja niti časa, da bi se oglaševanje lotili poglobljeno, boste plačevali za nepotrebne klike na prikaznem omrežju, ki vam ne bodo prinesli rezultatov.

Google kampanje in Google oglase je potrebno na dnevni ravni prilagajati in optimizirati, da za svoj vložek iztržite največ. Strokovnjaki s področja Google oglaševanje se s tem ukvarjajo večino svojega časa, zato je boljše Google Ads prepustiti ekipi strokovnjakov.

Ali oglaševanje na Googlu vpliva na organske pozicije (SEO)?

Ne, Google Ads ne vpliva na organske pozicije spletne strani, saj sta Google oglaševanje in optimizacija (SEO) dva različna procesa in strategiji. Če se lotite oglaševanja na Googlu, ne boste zato nič višje med organskimi pozicijami.

POŠLJI POVPRAŠEVANJE