Google oglaševanje
S strani naročnikov potrjena kakovost izvedbe Google oglaševanja, je naša garancija za vaše vrhunske rezultate.
Vsako iskanje vaše ponudbe na Googlu je tudi priložnost za rast vašega posla, zato v Spletniku kombiniramo napredne oblike oglaševanja, da vas v najboljši luči predstavimo vaši ciljni publiki.
Kontaktirajte nas 👇🏼
Takojšen učinek
Z Google Ads oglaševanjem lahko vaše potencialne stranke dosežete v hipu, saj so vaši oglasi vidni takoj!
In kar je najpomembnejše – vaši oglasi se prikazujejo točno tam, kjer se nahajajo vaše stranke.
Razširite bazo kupcev
Ponovno trženje
Merjenje uspeha
Z Google oglaševanjem lahko natančno merite vsako interakcijo uporabnikov.
Vsi pridobljeni podatki, pa vam služijo za nadaljne oglaševalske akcije in prilagoditve, kar vam bo prineslo še boljše rezultate!
+300%
več povpraševanj
+115%
več obiska
Imamo 20 let izkušenj
z Google oglaševanjem
Vodenje Google Ads kampanj zahteva več kot le poznavanje trendov in pravilnikov – zahteva strokovnjake, ki svoje dolgoletno znanje kažejo v praksi in tega vsakodnevno nadgrajujejo z dejanskimi rezultati.
V Spletniku smo zavezani k učinkovitosti in transparentnosti. Izkušnje imamo iz različnih branž, kar pomeni, da učinkovite pristope za vašo industrijo že poznamo, zato jih apliciramo hitreje in bolj učinkovito.
NAŠI NAROČNIKI TO CENIJO
Z razlogom nismo najcenejši
Ne prodajamo iluzij nizkih stroškov – zagovarjamo vrednost, ki jo prinašajo realni rezultati.
Najdražje oglaševanje ni tisto z najvišjo ceno, ampak tisto, ki ne prinaša pričakovanih učinkov.
Izberite paket, ki odgovarja ambicijam vaše blagovne znamke in se prepričajte, da je vsak vložen evro korak k doseganju vaših ciljev.
** Cene ne vključujejo DDV.
STANDARDNI PAKET VODENJA
300 €
+ PRORAČUN
PREMIUM PAKET VODENJA
800 €
+ PRORAČUN
NAPREDNI PAKET VODENJA
500 €
+ PRORAČUN
KATERI PAKET VODENJA IZBRATI?
Pri izbiri pravega paketa za Google Ads oglaševanje je ključno razumeti, da cena paketov odraža čas in strokovnost, ki ju vložimo v vašo kampanjo. Vsak paket je zasnovan z mislijo na različne potrebe in cilje vašega podjetja. Za ponudbo prilagojeno vašim ciljem in potrebam nam pišite na info@spletnik.si ali nas pokličite na 01 600 99 30.
Pomembno je tudi, da k ceni paketa prištejete vložek, ki bo namenjen neposredno za Google Ads. Večji kot je ta vložek, več priložnosti imamo za testiranje, optimizacijo in oplemenitenje vaše kampanje. S pravim razmerjem med strokovnim vodenjem in finančnim vložkom v Google Ads oglaševanje lahko vaš oglasni proračun deluje učinkoviteje in prinaša višji donos na investicijo (ROI).
VPOGLED 24/7
100% transparentnost
Zavedamo se, da je zaupanje temelj vsakega uspešnega partnerstva, zato našim naročnikom omogočamo 24-urni neposredni vpogled v vse vidike njihove Google Ads kampanje. Jasno in nedvoumno razkrivamo, kako je vsak cent vaše investicije porabljen – od ključnih besed, ki jih ciljamo, do konkretne učinkovitosti oglasov.
TEDENSKA POROČILA
Vsak teden vam pošljemo izčrpno poročilo uspešnosti, oblikovano za enostavno razumevanje in hitro analizo. Ta poročila so zasnovana tako, da vam dajo jasen vpogled v doseganje vaših oglaševalskih ciljev in omogočajo spremljanje napredka vaše investicije.
NA VOLJO ZA VPRAŠANJA
Naša ekipa je vedno pripravljena odgovoriti na vsa vaša vprašanja. Verjamemo, da je komunikacija ključ do uspeha in smo tukaj, da vam pomagamo razumeti in izkoristiti polni potencial vaše Google Ads kampanje.
VPOGLED V KAMPANJO
GOOGLE OGLAŠEVANJE
Celostni pristop Google oglaševanja
Da vsak vaš vložek v Google Ads oglaševanje doseže svoj polni potencial v Spletniku uporabljamo celoten spekter orodij, ki jih platforma ponuja. Oglaševanje zato ni omejeno le na iskalnik Google, ampak seže dlje – na YouTube, v Gmail, Google zemljevid in še več.
Vaša blagovna znamka naj bo vidna tam, kjer so vaše potencialne stranke. S strategijo celovite prisotnosti maksimiziramo vašo vidnost in priložnosti za povpraševanja, saj smo tam, kjer uporabniki iščejo, brskajo in se odločajo.
OGLASE OBLIKUJEMO MI
Najemite celotno ekipo
Ko se odločite za sodelovanje s Spletnikom, najamete celotno ekipo:
- strokovnjakov za Google oglaševanje (Google ads)
- piscev vsebin in oglasov
- oblikovalcev
- strokovnjakov za uporabniško izkušnjo
- celostni spletni nastop
Naša predanost se kaže v izdelavi Google oglasov, ki niso samo vizualno privlačni, ampak so tudi strateško usmerjeni k doseganju vaših poslovnih ciljev.
Iščete zanesljivega Google Ads strokovnjaka?
Kontaktirajte nas še danes
Zaslužite si več kot le “klike”
Naša misija je preoblikovanje vašega vložka v konkretne poslovne rezultate.
Osredotočamo se na ROI, ki presega površinske metrike – naš fokus so konverzije, prodaja in dejanska rast vašega podjetja.
Zavedamo se, da je dolgoročno partnerstvo vzpostavljeno na temelju kakovostnih rezultatov. Zato naše sodelovanje presega tradicionalno oglaševanje; ponujamo celovito svetovanje za vaš spletni nastop, da skupaj uresničimo vaše cilje in maksimiziramo vašo prisotnost na spletu.
RAZKRIVAMO REZULTATE
SMO 100% zavezani k cilju
Zavezani smo k zagotavljanju transparentnih, merljivih in učinkovitih Google Ads rešitev oziroma rezultatov.
“Pričakovanja so več kot izpolnjena”
+100%
več povpraševanj
+30,5%
večji obiska strani
Ne ustavimo se pri Google oglaševanju
Oglaševanje na Googlu spletnim stranem praviloma prinaša boljše rezultate v kombinaciji z dodatnimi marketinškimi aktivnostmi, kot je izvedba SEO optimizacije, Facebook oglaševanje, E-mail marketing, vsebinski marketing itd.
K vodenju vaše Google kampanje zato ne pristopimo ozkogledno, temveč v zakup vedno vzamemo tudi vaše ostale spletne aktivnosti in iščemo rešitve za celostni spletni nastop.
Že oglašujete na Googlu?
Vedno je prostor za izboljšave! Naša ekipa PPC strokovnjakov bo brezplačno analizirala vašo obstoječo Google Ads (prej Google AdWords) kampanjo in vam predlagala ukrepe za še učinkovitejše Google oglaševanje.
PREDNOSTI GOOGLE ADS OGLAŠEVANJA
GOOGLE OGLAŠEVANJE DELUJE TAKOJ
Google Ads oglaševanje (prej Google AdWords oglaševanje) deluje na princip vklopi/izklopi. Za vas najprej pripravimo tekstovne in prikazne oglase – skladno z vnaprej dogovorjeno strategijo. Pripravljene oglase vam pošljemo v pregled in takoj ko jih potrdite jih aktiviramo, kar v praksi pomeni, da se vaši oglasi začnejo prikazovati.
ODLIČNA REŠITEV ZA OGLAŠEVALSKE AKCIJE
Google oglaševanje je odličen kanal za različne akcije in promocije, katere želite izpostaviti samo v točno določenem obdobju. Kampanje se pripravi vnaprej, da se na datum akcije takoj aktivirajo ter s koncem akcije tudi pavzirajo. Google je eden izmed redkih kanalov, ki omogoča tako instanten efekt, da je primeren tudi za kratkotrajne akcije.
OGLAŠEVANJE NA GOOGLU IMA OGROMEN DOSEG
Če Google Ads še ni del vaše marketinške strategije je to za vaše podjetje še popolnoma neizkoriščen vir obiska. Četudi ste organsko (s pomočjo SEO optimizacije) na Googlu uvrščeni visoko, to še vedno pomeni, da lahko dnevno število uporabnikov ne samo podvojite, ampak tudi potrojite!
PAMETNA NALOŽBA, KI POSPEŠI PRODAJO
Da pa bo ta obisk zares povečan in relevanten, je ključna skrbna izbira ključnih besed, katere zakupujemo na iskalniku Google. Ključne besede morajo za vašo ponudbo biti neizpodbidno relevantne ter po drugi strani imeti dovolj veliko število mesečnih iskanj na Googlu. Vsako novo kampanjo začnemo s širšim naborom ključnih besed, ki ga nato ožamo s pridobivanjem podatkov, ki nam povedo, katere specifične “long-tail” ključne besede prinašajo željene konverzije.
GOOGLE OGLAŠEVANJE VKLJUČUJE REMARKETING
Ponovno trženje (remarketing) je najuspešnejši način zadrževanja uporabnikov, ki so na vaši strani že bili, pa niso opravili željene akcije (npr. poslali povpraševanja).
Brez ponovnega trženja so ti uporabniki izgubljeni in se morda ne bodo več vrnili na vašo spletno stran. Google oglasi omogočajo tudi izvajanje remarketinga.
S PONOVNIM TRŽENJEM DO ZAKLJUČKA NAKUPA
Če imate spletno trgovino, je ponovno trženje odličen način, da uporabnikom, ki nakupa niso opravili, ponudite kodo za popust ali kakšno drugo ugodnost, ter jih tako prepričate, da se vrnejo in dokončajo nakup.
GOOGLE OGLASI SO NATANČNO MERLJIVI
Vsaka interakcija uporabnikov vašega spletnega mesta je natančno merljiva. Točno vemo kateri uporabniki vaše spletne strani so jo našli preko katerega vira. To pomeni, da v zelo kratkem času naberemo ogromno količino podatkov, ki jih lahko uporabimo ne samo za izboljševanje oglaševanja, temveč tudi za izboljševanje vseh vaših spletnih virov prometa. Poleg Google Ads vmesnika za zbiranje statistike in merjenje rezultatov uporabljamo še Google Tag Manager, Google Analytics, HotJar in po potrebi še ostala orodja.
MAKSIMIZIRANJE SPLETNEGA OGLAŠEVANJA
Spletno oglaševanje (Google oglaševanje in Facebook oglaševanje) nasploh je bistveno bolj merljivo od kateregakoli “offline” načina oglaševanja. To ne pomeni, da so vaši dosedanji načini oglaševanja napačni, lahko pa spletno oglaševanje uporabite kot podaljšek le-tega in svoj izplen na obeh straneh maksimizirate.
ZAČNITE Z GOOGLE OGLAŠEVANJEM
Oddano povpraševanje bo vaš prvi korak k uspehu.
KAJ PA GARANCIJA?
VAŠA GARANCIJA SO NAŠI PRETEKLI REZULTATI
Zapolnili smo naročnikove kapacitete v prvih 3 mesecih sodelovanja
Primer ORL medicina prikazuje izjemen dosežek ambulante, ki je s premišljeno in učinkovito digitalno strategijo hitro zapolnila svoje kapacitete.
- skupaj 80+ ključnih besed na top 10 pozicijah
- 4.000+ relevantnih obiskovalcev spletne strani mesečno
- 90% pokritost celotnega iskalnega potenciala branže
- 100+ povpraševanj mesečno
“Spletnik je to kar smo želeli!”
+100%
povpraševanj mesečno
4000
obiskovalcev mesečno
3x boljši rezultati z enakim vložkom
S pripravo inovativnih oblik Google oglaševanja smo pri spletni lekarni dosegli:
- 189% večji obisk potencialnih strank
- za 12,52% smo izboljšali stopnjo konverzije
- količino nakupov smo povečali za 211%
- prodaja se je povečala za 3x
Oglaševanje na Googlu je za naročnika sedaj najbolj profitabilen prodajni kanal.
POGOSTA VPRAŠANJA
Preberite si odgovore na najpogostejša vprašanja, vezana na Google oglaševanje
pri Spletniku
Kaj je Google Ads oglaševanje? Katere vrste kampanj poznamo?
Google Ads oglaševanje je razširjen prodajani kanal oz. oglaševalska platforma, preko katerega nagovarjamo stranke, ki vas iščejo preko iskalnika Google. Omogoča da potencialne stranke dosežete v trenutku, po specifičnih ključnih besedah. Pri Google Ads oglaševanju plačate samo takrat, ko potencialna stranka klikne na oglas, ki stranko preusmeri do vaše spletne strani.
Tip kampanje se nanaša na vrsto Google oglaševalske kampanje, ki jo želite izvesti. Kampanje so lahko osredotočene na iskalnem omrežju (Search Network), prikaznem omrežju (Display Network), video oglase, aplikacije ali nakupovanje.
Zakaj se Google oglaševanje splača?
Google oglaševanje se izplača predvsem, ko želite v trenutku biti vidni strankam na iskalniku Google in jim ponudite točno to, kar iščejo. Za oglaševanje plačate samo takrat, ko potencialna stranka klikne na vaš oglas – če ni klikov, ne plačate. Poleg tega, da omogoča ponovno trženje ponuja tudi natančno merljive rezultate, na podlagi katerih lahko sprejmete pomembne poslovne in marketinške odločitve.
Kako se izvaja Google oglaševanje?
Za izvajanje Google oglaševanja je potrebno imeti Google Ads račun. Sledi ustvarjanje oglaševalskih akcij in oglasov ter izbira primernih ključnih besed glede na vašo dejavnost. V naslednjem koraku je potrebno izbrati plačilno sredstvo ter v Google vložiti denar. Najlaže pa je, da Google oglaševanje prepustite strokovnjakom – v Spletniku imamo za vzpostavljanje novih Google Ads računov preverjene in temeljite procese, ki so prilagojeni potrebam podjetij in industriji.
Strukturo in vrsto oglasnih kampanj (v iskalnem omrežju, prikaznem omrežju, video…), oglase, ključne besede in ciljne publike pa seveda prilagajamo vsaki stranki posebej.
Kakšni so nasveti za Google Ads oglaševanje?
Dokler niso vaše oglaševalske kampanje in Google oglasi že utečeni, je ključno, da Googlu ponudite dovolj velik proračun za učenje o navadah vaših uporabnikov – Google priporoča 50 € proračuna na dan, dokler algoritem ne izstopi iz faze učenja. Potem lahko dnevni proračun prilagajate glede na pridobljeno statistiko. Prav tako je na začetku priporočljivo ciljati širšo publiko, s širokim ujemanjem ključnih besed. Skozi čas in pridobljeno statistiko ta nabor ožate in ohranjate samo ključne besede, ki vam prinašajo rezultate. Enako velja za oglase in oglasne skupine – nikoli ne prenehajte preizkušati novih komunikacijskih prijemov in kreativ.
Lahko samostojno oglašujemo preko Google Ads?
Google Ads lahko vedno samostojno izvajate! Vendar v kolikor nimate dovolj znanja niti časa, da bi se oglaševanje lotili poglobljeno, boste plačevali za nepotrebne klike na prikaznem omrežju, ki vam ne bodo prinesli rezultatov.
Google kampanje in Google oglase je potrebno na dnevni ravni prilagajati in optimizirati, da za svoj vložek iztržite največ. Strokovnjaki s področja Google oglaševanje se s tem ukvarjajo večino svojega časa, zato je boljše Google Ads prepustiti ekipi strokovnjakov.
Ali oglaševanje na Googlu vpliva na organske pozicije (SEO)?
Ne, Google Ads ne vpliva na organske pozicije spletne strani, saj sta Google oglaševanje in optimizacija (SEO) dva različna procesa in strategiji. Če se lotite oglaševanja na Googlu, ne boste zato nič višje med organskimi pozicijami.