ŠTUDIJA PRIMERA: ZŠAM


Ne prehitevajte na cesti, prehitevajte na spletu!

IZDELAVA SPLETNE STRANI

GOOGLE OGLAŠEVANJE
OPTIMIZACIJA SPLETNE STRANI
FACEBOOK OGLAŠEVANJE
Študija primera: ZŠAM

NAŠI SKUPNI ZAČETKI

Združenje Šoferjev in Avtomehanikov Celje se ukvarja s šolo vožnje in šolo varne vožnje in je eno izmed 51 tovrstnih združenj v Sloveniji. Z njimi smo pričeli sodelovanje že leta 2013. Začetne akcije so bile sicer majhne, vendar je v tistih časih uspeh na spletu bil lažje in hitreje dosegljiv.

Študija primera pred vami bo predstavljena na podlagi analize in statistike.

GOOGLE ADS

S februarjem 2017 smo se odločili, da s pomočjo Google Ads (takrat še Google AdWords) oglaševanja poberemo še več povpraševanj. Preko analize rezultatov iz prejšnjih krajših kampanj smo ugotovili, da uporabniki, ki pridejo na stran preko oglasov:

  • ostanejo na spletni strani skoraj minuto (kar nakazuje zanimanje in potrjuje, da je vsebina na strani dobra),
  • imajo za kar 2,18 % višjo stopnjo konverzije, kot organski obiskovalci,
  • ter pripadajo pravi demografiji (mlajšim ljudem, ki imajo vozniški izpit).

Graf povpreševanj - AdWords vs Organic

Zgornji graf prikazuje razmerje med oddanimi povpraševanji na spletu. Primerjamo povpraševanja, ki so prišla preko Google oglaševanja (rumen graf) in organskega iskanja (moder graf). Vidite lahko, da povpraševanja konstantno prihajajo iz obeh strani.

 

 

Študija primera: ZŠAM
Študija primera: ZŠAM

NAKUPNA POT NA SPLETU

Ker so nakupne poti uporabnikov na spletu različne, je potrebno pokriti več različnih kanalov, da se približamo večini željenih uporabnikov. V analitiki smo zaznali, da se pojavljajo tudi ljudje, ki na spletno stran prihajajo preko socialnih omrežij, zato smo se skupaj s stranko odločili, da je naslednji smiselni korak v pristopu preko spleta, družabno omrežje Facebook.

Grafika prikazuje nakupne poti na naročnikovi spletni strani. Iz nje je razvidno, da ima skoraj vsak uporabnik drugačno pot. Nekateri bodo prvo storitev poiskali na Google iskalniku in nato vpisali url podjetja, spet drugi bodo najprej videli oglas, ki jih je prepričal v ogled in šele nato poiskali podjete ter vpisali url. Spet tretji bodo šli čez vse za njih postavljene poti (organsko iskanje, oglas, Facebook, vpis url-ja) preden bodo končno oddali svoje povpraševanje.

FACEBOOK OGLAŠEVANJE

V Google Analytics smo že imeli natančne in konkretne podatke o tem, kdo so ljudje, ki jih storitve naročnika najbolj zanimajo, koliko so stari, iz kje prihajajo in na kateri napravi si najrajši ogledujejo novičke. Te podatke smo uporabili za oblikovanje publike, kateri smo prikazovali Facebook oglase.

S Facebook oglaševanjem smo za našega naročnika pridobili nove stranke in dodatno statistiko, ki je v nadaljnjih korakih uporabljena na poti do spletne dominance.

Graf prikazuje razmerje med odzivi, komentarji in odgovori na komentarje pri Facebook oglaševanju. S takšnimi grafi imamo popoln pregled nad dogajanjem sponzorirane objave.

Študija primera: ZŠAM
Študija primera: ZŠAM

OPTIMIZACIJA IN PRENOVA SPLETNE STRANI

Zaradi analize trga, kupne moči in potreb, se je naročnik na našo pobudo po predstavljeni strategiji in dosedanjemu zadovoljstvu, odločil z nami stopiti še korak dlje: Pričeli smo še z optimizacijo spletne strani.

Za ta korak smo se na tej točki odločili zato, ker smo za ZŠAM Celje preko Google in Facebook oglaševanja že zagotovili dotok novih strank, ta dotok pa je bil konstanten ter iz meseca v mesec večji. Pri tej količini obiskovalcev pa smo pršli tudi do vpogledov, ki so nam pomagali izboljšati tudi spletno stran.

Ta je bolj prijazna mobilnim napravam (iz mobilnega telefona je prej prišlo 50 % strank, ki so oddale samo 4 povpraševanja na mesec) in ima boljše opise storitev (ravno podstrani “varna vožnja” in “šola vožnje” sta bili največkrat zapuščeni).

REZULTATI NAŠEGA DELA

Po enem letu aktivnosti smo dosegli:

  • 40 % povečanje konverzij,
  • 172 % večjo stopnja konverzije in
  • 582 % večji doseg na Facebooku.

Potrebno je omeniti še, da naš naročnik ZŠAM Celje ob vstopu na splet, o njem ni vedel ničesar. Z našo pomočjo je počasi in z veseljem zavzel splet in ga spremenil v svoj domači teren.

Mi mu ves čas stojimo ob strani s konkretno analizo pravih rezultatov. Tako se dela pravi, ciljni in prodajno usmerjeni, spletni pristop.

Študija primera: ZŠAM

Niste prepričani, če ste na vaši spletni poti izbrali pravilne odcepe?

Z veseljem z vami pregledamo vaše dosedanje kilometre in vam svetujemo, kako se pravilno opremiti za nadaljevanje vaše poti do cilja.

POŠLJI POVPRAŠEVANJE