Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Optimizacija strani s SEO strokovnjakom

Optimizacija strani s SEO strokovnjakom

Je optimizacija strani postala že znanstvena fantastika? Optimizacija strani je skupek strategij za povečanje obiska na spletni strani. Če v bližnji prihodnosti načrtujete izdelavo ali prenovo spletne strani in jo želite izpostaviti v iskalnikih, se lahko optimizacije lotite sami ali pa to delo zaupate SEO strokovnjakom. Oglejmo si prednosti in slabosti obeh opcij.

Samostojna optimizacija strani
Za kakovostno optimizacijo strani je potrebno poznati kar precej teorije in imeti kar nekaj prepotrebnih izkušenj. Strategije optimizacije vključujejo izgradnjo notranjih in zunanjih povezav, prilagoditev URL naslovov, pisanje optimizirane vsebine z izbranimi ključnimi besedami, oblikovanje učinkovite nakupne poti itd. Samostojna optimizacija strani sicer zahteva veliko raziskovanja in učenja, a vas po drugi strani ta še vedno lahko stane veliko manj, kot če bi jo zaupali na primer nekemu podjetju.

Kakorkoli, iskalniki kar pogosto spreminjajo svoje algoritme in s tem bodisi izboljšujejo način indeksiranja bodisi preprečujejo neetične posege, s katerimi skušajo nekateri svoje spletne strani na silo uvrstiti na prva mesta. To pri samostojnem delovanju ponavadi urednikom spletnih strani lahko predstavlja problem, saj ti takšnim spremembam algoritmov ali ne morejo slediti ali pa zanje enostavno ne vedo. Posledice za posel pa so lahko katastrofalne. Meja med pravilno in nepravilno optimizacijo strani je namreč zelo ozka.

Strokovna optimizacija strani
Tisti, ki jim je optimizacija strani poklic – pravimo jim SEO strokovnjaki – ponavadi za razliko od samostojnih optimizatorjev, ki jim je optimizacija hobi, svojim projektom namenijo ves svoj delovni čas. Kakovostna optimizacija strani namreč zahteva nenehno izobraževanje in nadgrajevanje znanja, vse seveda z enim in edinim namenom, da se spletno stran naročnika prilagodi, uvrsti v sam vrh iskalnikov in pripelje nanjo kvalificirane kupce. SEO strokovnjak mora vedeti, kaj so “white hat” in kaj so “black hat” metode, kako se gibljejo trendi pomembnosti posameznih SEO dejavnikov in kako tehnično urediti spletno stran, da bo  prijazna tako spletnim pajkom kot tudi njenim obiskovalcem.

Podjetje, ki se ukvarja z optimizacijo strani, ne more biti kakovostno, če ne izdeluje spletnih strani. Zelo pomembno je namreč, da je tudi na tem področju avtoriteta, saj je v večini primerov pri prilagajanju spletne strani iskalnikom le-to potrebno prenoviti ali pa izdelati kar novo. SEO strokovnjak se mora spoznati na vse oblike oglaševanja, s katerimi je možno na spletno stran privabiti tiste najbolj relevantne kupce, ki ponavadi tudi najbolj vedo, kaj za njih pomeni kakovostna in enostavna uporabniška izkušnja. Pri tem ne pozabimo na vidike merjenja konverzije, A/B testiranja in spletne analitike, s pomočjo katerih je možno ugotoviti, kaj točno si na spletni strani želijo vaši kvalificirani kupci.

Izboljšanje vaše marketinške strategije
Izkušen SEO strokovnjak za optimizacijo strani ponavadi deluje v navezi z marketinškim oddelkom oziroma je del le-tega, zato je pričakovati, da bo vedel tudi, kako povečati prodajo in pri tem povrniti čim večji delež investicije. Izbor ključne besede, okoli katere se ponavadi vse tudi dogaja, tukaj igra veliko vlogo. Zamislite si, da v optimizacijo investirate pol leta vašega življenja, dosežete 1. pozicijo, nakar ugotovite, da se po izbrani ključni besedi niti ne povprašuje več toliko, kot se je na primer prej in da je sedaj bolj pomembna neka druga beseda.

Pomembna je nenehna primerjava povpraševanja s ponudbo, potrebno je upoštevati trende in pa seveda poleg vsega analizirati tudi konkurenco. Ker pa je optimizacija strani nekaj, kar se nikoli ne konča, je seveda potrebno dobro razmisliti, ali jo želite izvajati samostojno ali s pomočjo izkušenega SEO strokovnjaka.

Pri podjetju Spletnik d.o.o. svojim naročnikom ponujajo tudi profesionalno optimizacijo strani z garancijo vračila denarja. Optimizacijo strani lahko naročite v sklopu paketov Spletnik Trojček ali pa ločeno na spletni strani Optimizacija strani. Za več informacij pa nas kar neposredno kontaktirajte!

 

Lep dan!

Uroš Bogdanović

 

* Članek je bil objavljen tudi v Računalniških novicah.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*