Home » Izdelava spletnih strani » Naročilo nove spletne strani: Kako boste pa zajezili stroške?

Naročilo nove spletne strani: Kako boste pa zajezili stroške?

Postavljate novo spletno stran? Boste spletno stran naročili pri agenciji? Čeprav pišem iz druge strani “brega”, se zelo dobro zavedam ovir, do katerih lahko pride, ko naročniki predajajo navodila za postavitev spletne strani nam, izvajalcem. kako boste zajezili stroškeKonec koncev, smo postavili že toliko spletnih mest, da bi bilo že čudno, če ne bi znali predvideti kaj so tisti dejavniki, ki bi znali ovirati usklajenost pričakovanj med naročniki in agencijo. Delil bom izkušnje, ki so se nabrale skozi mnoga pogajanja med naročniki in nami 🙂 Izognite se projektom, ki se vlečejo čez zastavljene časovne roke in projektom, kjer se kopičijo novi in novi stroški.

Sindrom raztresenega profesorja

Zamujeni sestanki, neodgovorjena e-mail pošta ali zamujanje s predajo gradiva nam povzročajo preglavice 🙂 Agencije izgubljamo dragoceni čas, da vas spominjamo na zamujene “obveznosti”, namesto da bi se v celoti posvetili izdelavi spletne strani. Določite koliko časa in kako odzivni morate biti, da projekt poteka brez zapletov.

Spreminjanje ciljev

Zares ne priporočamo, da se cilji oz. smer poteka izdelave spletnega mesta spreminja med potekom projekta. Tudi to se je že dogajalo. Vsaka nepričakovana želja oz. sprememba, ki ni bila predvidena prej, stane. Zakaj? Ker stane tudi agencijo. Cilje in funkcionalnosti spletnega mesta določite pred pričetkom projekta in verjemite mi: vsem bo lažje.

Pomanjkanje usklajenosti

Bodite usklajeni med sabo, že preden se pogajate za naročilo nove spletne strani. Zgodilo se nam je, da smo bili postavljeni “med dva ognja”, kjer se informatiki naročnika nikakor niso mogli strinjati z njihovim marketing oddelkom. Obe strani sta potem s svojimi pogledi “pritiskali” na nas. Takšna razhajanja je najbolje razrešiti pred pričetkom projekta – mi smo tukaj, da vam svetujemo, ne pa, da se “postavimo na eno stran”.

Gneča na projektu

Lepo je, da zaupamo najbližjim, saj iz izkušenj vemo, da nam ti stojijo ob strani. Ali so vaši bližnji strokovnjaki na področju spleta? Ne vmešavajte preveliko število (manj) relevantnih oseb v vsak korak projekta. Mnenja žene, moža in tašč so subjektivna. Lepo jih je slišati, običajno pa niso podkrepljeni s tehtnimi argumenti.

Zasidranost pri vsebini

Bodite realni pri tem, koliko delovnega bremena dejansko lahko prenesete. Občudovanja vredni so tisti, ki mislijo, da zmorejo vse sami. Ne pozabite, da tudi pri tako samoumevni nalogi, kot je priprava vsebine, potrebujete strokovno pomoč. Vi poznate vaš posel, mi poznamo spletni organizem in kako ga obiskovalci uporabljajo, da vas najdejo. Vsebino pripravite pred pričetkom projekta. Če vam bo zmanjkalo idej, se obrnite na agencijo. Ta lahko poskrbi za to, da bo vaša vsebina optimalna za iskalnike.

Perfekcionisti

Veliko vas misli, da mora biti spletna stran perfektna, preden bo uporabna. V velikih primerih pa zadošča, da je spletna stran v fazi “uporabniku prijazna”, in da se lahko na enostaven način oz z uporabnim cms urejevalnikom, kot je na primer urejevalnik Spletnik, sproti dopolnjuje. Potencialni kupce ne bodo čakali na otvoritev popolne spletne strani. Potrebujejo izdelek in potrebujejo ga kmalu. Perfektno spletno stran lahko postavljate sproti.

Ključ do uspešnega projekta postavitve spletne strani je razumevanje obeh strani: naročnika in agencijo oz. njihovih vlog v procesu izdelave. Podobno kot v zakonu: oba sledita enakemu cilju 🙂

Sedaj, ko sem vas seznanil z nepotrebnimi “ovirami” pri komunikaciji med agencijo in naročnikom, nas lahko suvereno kontaktirate in zahtevate ponudbo za izdelavo spletne strani. Pokličite nas na brezplačno številko 080 3339 ali oddajte neobvezujoče povpraševanje.

Za vas sem pisal

Damjan Avsec