Home » Google oglaševanje » Zahvalna stran kontaktnega obrazca je stvar preteklosti

Zahvalna stran kontaktnega obrazca je stvar preteklosti

Na to “inside the box” razmišljanje sem naletel pred kratkim, ko sem v imenu naročnika govoril z njegovim web masterjem. Kaj me je sploh pripeljalo do tega, da sem ga kontaktiral? Želel sem nastaviti merjenje konverzij. Natančneje: merjenje povpraševanj, ki bi prihajali iz AdWords oglaševalskega vira. Po nekaj malega prepričevanja sem le uspel “zbarantati” izdelavo zahvalne strani kontaktnega obrazca. Seveda sem ponudil metodo alternativnega načina merjenja konverzij s pomočjo Google Analytics, ampak tudi ta ni naletela na najbolj “hell yeah!” tip odziva.

Zahvalna spletna stran absolutno ni web tehnologija 90 let, ampak je sodobno digitalno marketinško orodje. V prid temu lahko naštejem 2 makro razloga, prepričan pa sem, da bi znali kakšni bolj tehnični “geeki” koristnost zahvalne strani upravičiti še drugače, z bolj “mikro” razlogi.

1. S pomočjo zahvalne strani na kontaktnem obrazcu lahko izmerimo iz katerih virov prihaja do povpraševanj. Ta podatek je zelo koristen iz razloga, da lahko ugotovimo v katere digitalne vire lahko v nadaljevanju vlagamo največ energije in truda. Merjenje na zahvalni strani je postopek, ki ga marsikdo težko razume, v ozadju pa se skriva povsem logična postopkovna metoda. Na zahvalno stran dodamo posebno HTML kodo, ki jo zgeneriramo v Google AdWords programu. Ta koda pravzaprav zbira piškotke obiskovalcev. Ker je pot do zahvalne strani samo ena (izpolnjen kontaktni obrazec -> zahvalna stran) je jasno, da je tisti obiskovalec, ki je pristal na zahvalni strani moral izpolniti kontaktni obrazec, da je do tja prišel.

2. Druga, malo manj očitna korist zahvalne strani je dodatni prostor, ki ga ponuja za takšno in drugačno sporočanje. Zakaj bi ostali samo pri zahvali, ko enkrat obiskovalec pride tako daleč. Želite še kaj sporočiti preden dokončno odide iz spletnega mesta? Tukaj je prostor za to. Lahko nastopite bolj agresivno in ponudite povezave do dodatnih storitev, produktov ali brezplačnega e-gradiva. Lahko pa se odločite za bolj umirjeno pot in se osredotočite na vaše kontaktne podatke, v primeru da bi obiskovalci potrebovali dodatne informacije. Za tak pristop smo se odločili tudi mi, kot lahko vidite iz spodnjega posnetka naše zahvalne strani.

zahvalna stran od podjetja spletnik

 

Izdelava zahvalnih strani nikakor ni stvar preteklosti ampak je marketing orodje, ki je še kako koristno, če le imate idejo. Idej pa tudi nam ne zmanjka. Predvsem na področju marketinga in spletnih tehnologij. Predlagam, da stopite z nami v stik in se prepričate kako lahko vaš spletni nastop popeljemo na pravi tir. Pokličite nas na brezplačno številko 0803339 ali pošljite neobvezujoče povpraševanje še danes!

 

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec