5 namigov za izdelavo uspešnih produktnih strani

Jun 10, 2013
Jun 10, 2013

Posodobljeno 16. 04. 2024

Če ste lastnik spletne trgovine, po vsej verjetnosti poznate koncepte kot so oglaševanje na klik, SEO optimizacija, meta podatki in podobni mehanizmi za pridobivanje izpostavljenosti na spletu oz. spletne optimizacije. A se zavedate tudi tega, da je potrebno optimizirati prav vsako pod stran na vaši spletni trgovini? Še posebej produktne pod strani.
Z vami bom delil 5 namigov s katerimi si boste pomagali pri izdelavi produktnih strani v vaši spletni trgovini.
1.   Produktne strani naj imajo zelo dobro vsebino.
Vedno uporabljajte pristne slike in video vsebine vašega produkta. Opisi naj bodo izvirni, in ne generični. Potrudite se, da bodo zanimivi in poučni. Produktne pod strani naj bodo edinstvene. Na ta način boste izstopali v primerjavi s konkurenco, ki prodaja podobne produkte. Na vsak način se izogibajte podvajanju vsebin, saj je ta metoda, ki vam prihrani čas, zelo škodljiva za vaš SEO.
2.   Vaše pod stran naj bodo izdelane tako, da spodbujajo konverzije
Raziskave so pokazale, da je dobra struktura pod strani s tremi stolpci. Najpomembnejša vsebina bi morala biti postavljena na vrhu strani, na sredini ali poravnana levo. Uporabniku omogočite enostavno pot dodajanja artikla v košarico. Ta funkcija naj se zgodi z enim klikom! Gumb za izvoz artikla naj bo postavljen blizu slik ali video vsebin.
3.   Vsebina in opisi naj bodo edinstveni
Opisov produkta ne kopirajte iz obstoječih strani. Pišite jih sami. Če je smiselno, jim dodajte grafe ali tabele, ki bodo vaš proizvod še dodatno podprle. Dodate lahko tudi zanimiva dejstva o produktu ali kakršnokoli drugo zabavno informacijo, ki uporabniku poda več podatkov, hkrati pa obogati uporabniško izkušnjo vaše pod strani.
4.   Optimizirajte URL strukturo
Ne boste zgrešili, če v URL naslovu uporabite ime produkta, po potrebi pa tudi kategorijo v katero spada vaš produkt. Ta metoda je enostavna za pridobivanje ciljnega prometa, ker iskalniki pri preverjanju vsebine upoštevajo tudi strukturo URL naslovov. Vaša produktna pod stran bo za iskalnike bolj relevantna saj v njej uporabljate ključne besede (ime produktov, kategorije).
Dober primer: www.moja-spletna-trogvina.si/produktna-kategorija/ime-produkta
Namesto: www.moja-spletna-trgovina.si/artikel/097563244
5.   Dodajte bogato vsebino kot so video vsebine
Slike, videi, tabele in podobna vsebina so odlična metoda za pritegovanje večjega števila uporabnikov. Kvalitetna in izvirna medijska vsebina ima svoje prednosti. Če prodajate pametni telefon Samsung, vključite izvirne video reklame produkta. Bogate vsebine lahko predstavljajo dodatne iskalne poizvedbe, sploh takrat, kadar postanejo viralne.
Optimizacija pod strani vam bo zagotovo vzela nekaj časa, se bo pa na koncu izplačala. Če bo napravljena pravilno, boste opazili zmanjšanje stopnje odboja na straneh in povečanje konverzij.
Zavedamo se, da je postavitev spletne trgovine velik projekt, v katerega je potrebno vložiti veliko dragocenega časa. Odločite se sodelovati z ekipo Shop123, ki ima pod pasom veliko uspešnih spletnih trgovin. Preglejte naše ugodne pakete. Prepričani smo, da boste našli enega po vaši meri.
Za vas sem pisal,
Damjan Avsec

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran