5 nasvetov za kakovostno vsebino spletne strani

Jan 8, 2013
Jan 8, 2013

Posodobljeno 15. 04. 2024

Malokdo še ni slišal reka – Vsebina je kralj – le peščica pa dejansko razmisli kakšna vsebina je primerna in kako jo razporediti po spletni strani.

Pod izrazom vsebina večina uporabnikov spleta pomisli le na besedilo spletne strani, vendar ta pojem zajema mnogo večje področje. Vanj sodijo tudi slikovni in video material, kontaktni obrazci, tabele in še kaj bi se našlo. Te vsebine pa je potrebno tudi smiselno vkomponirati v spletno stran.
1. Načrtovanje strani
Kakor pri vseh spletnih zadevah, brez načrtovanja ne gre. Najprej je potrebno določiti cilj spletne strani, na podlagi katerega se določi njeno strukturo in takrat bomo dobili smernice za potrebno vsebino. Dodatno moramo pred pripravo upoštevati zakonitosti dizajna in postavitve spletne strani, saj bo drugače vstavljena vsebina pokvarila njen izgled.
2. Domača stran
Domača stran je najpomembnejša stran vaše spletne strani. Vsebovati mora vsebine, ki bodo obiskovalce spodbudile k izvršitvi cilja vaše spletne strani, naj bo to korak k nakupu produkta ali storitve, oddaja povpraševanja, informiranje… Na tem mestu je navadno dobro izpostaviti koristi, ki jih bodo obiskovalci/kupci imeli, rešitve njihovih problemov, morebitno sliko, s katero si obiskovalec pomaga pri vizualizaciji rešitve ali problema ter obrazec za oddajo povpraševanja. Ponekod, recimo v primeru, da na strani prodajamo le en artikel ali storitev, lahko tudi dodamo možnost takojšnega nakupa.
3. Informativne strani
Vso preostalo vsebino informativne narave postavite na podstrani. Tisti, ki jih bodo zanimale dodatne informacije, bodo te sami poiskali na vaši spletni strani. Seveda je za ta namen potrebna dobro razvidna in pregledna navigacija. Tukaj lahko detajlno opišete vaše storitve in produkte, predstavite svoje podjetje, nudite obiskovalcem kontaktne podatke in jim ponovno omogočite oddajo povpraševanja. Priporočeno je dodati veliko količino vsebin, saj boste tako zadovoljili obiskovalce strani kot tudi spletne pajke, ki vas bodo višje uvrstili v iskalnikih in vam omogočili boljšo oceno kakovosti pri Google oglaševanju.
4. Izdelava vsebin
Priporočeno je, da vsebine kreirate sami, saj vi najbolje poznate vašo dejavnost in posledično tudi težave, ki se pojavljajo. Pripravite natančen načrt tematik, ki jih boste pokrili in nato izdelajte vsebine, ki bodo odgovorile na večino vprašanj, ki vam bi jih stranka zastavila. S tem boste zadovoljili obiskovalca, posledično pa si boste zmanjšali količino podpore, ki jo boste morali obiskovalcem nuditi. Pa tudi manj obiskovalcev bo zapustilo vašo stran, tudi to nekaj šteje kajne? Za konec dajte vsebine v pregled lektorju, saj vsebina z napakami na spletni strani deluje neprofesionalno. Kaj naj si ob tem mislijo vaši obiskovalci glede vaših storitev?
5. Naročanje vsebin
Jasno je, da nekateri niso vešči kreiranja kakovostnih vsebin ali pa preprosto nimajo časa. Nič za to, vsebine daste lahko v izdelavo komu drugemu. Najbolje je, da zadevo prepustite kakemu podjetju, ki se ukvarja s spletnim marketingom, to pa bo poskrbelo za vsebine, ki bodo primerne za vašo spletno stran in bodo tudi ustrezno prodajno naravnane. Vendar pozor, agencijam posredujte čim bolj podrobna navodila in ne samo naslovov vsebin. Saj si želite kakovostne vsebine, ki promovirajo vašo ponudbo kajne? Predlagam, da pri vsakem naslovu dodate vsaj pet opornih točk, zraven pripišete še prednosti vaših artiklov in storitev ter posredujete informacije o morebitnih akcijah in dodatnih ugodnostih.
V primeru, da potrebujete pomoč pri izdelavi spletne strani in vsebin, nas kontaktirajte.

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran